Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
xmark
(muž)
Občasný
Na Totemu: 35862x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Nečekejte chválu, nebudete zklamáni.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:červenooký
xmark (Občasný) - 4.4.2012 > kayman> Reintrodukce ze Slovenska v 80. letech.
U příspěvku:brouk
xmark (Občasný) - 11.3.2012 > Thumb> Asi tedy chroust obecný, ale krovky mi přijdou hodně světlé, v reálu rozhodně nejsou do zlatova, spíš jen o málo světlejší než jedlé kaštany.
U příspěvku:brouk
xmark (Občasný) - 9.3.2012 > alice> Chroust je rod :-)
U příspěvku:červenooký
xmark (Občasný) - 9.3.2012 > Ovečka> Díky, nakonec to nebylo zase tak složité. Je řada vzácných motýlů, kteří se hledají docela dobře, a řada mnohem méně vzácných druhů, které se naopak hledají dost špatně :-)
U příspěvku:Smajlíci
xmark (Občasný) - 6.3.2012 > V levém sloupci se dají zaškrtat rubriky, které chcete prohlížet, pak kliknete na tlačítko zobrazit (úplně dole) a výběr náhledů se omezí.
U příspěvku:Smajlíci
xmark (Občasný) - 21.2.2012 > Zjevně tu chybí rubrika landart. Tak aspoň D! Super. To jsi maloval ty, nebo jsi to jen vyfotil?
U příspěvku:Kálmán Balatony
xmark (Občasný) - 17.2.2012 > Zrovna se chystám jít do hospody naproti na oběd, no trošku mě přešla chuť na inzerovaný segedín, asi si dám něco dietnějšího :-)))
U příspěvku:Létající Čestmír
xmark (Občasný) - 18.1.2012 > Lahůdka.
U příspěvku:Muj les predstav
xmark (Občasný) - 18.1.2012 > A tělo pak rozřezala a roznesla po Praze...
U příspěvku:t
xmark (Občasný) - 4.1.2012 > Je lepší fotit foťákem, mobil je na telefonování. Jistě, jde v první řadě o dílo samotné, ale způsob jeho prezentace může něco málo přidat, nebo dost pokazit. Což je škoda.
U příspěvku:Inachis Io
xmark (Občasný) - 4.1.2012 > Babočka se ztrácí na členitém pozadí. Tady by asi nepomohlo ani odclonění, chce to domluvit se s modelem, aby postál v lepším úhlu :-)
U příspěvku:já to nebyl!
xmark (Občasný) - 4.1.2012 > ...
U příspěvku:Žába
xmark (Občasný) - 28.12.2011 > Tak nějak zvědavě valí voko... Pěknej žabák.
U příspěvku:kostkovaný
xmark (Občasný) - 21.12.2011 > Děkuji věrným fanynkám :-)
U příspěvku:krajinka
xmark (Občasný) - 8.12.2011 > Škoda LHR, tam mi uřízlé vrčky stromů trochu vadí, jinak příjemná podzimní záležitost.
U příspěvku:jarní
xmark (Občasný) - 6.12.2011 > Šílená svině> Nebo taky náhodou. Nad výběrem některých fotek mi zůstával rozum stát, bylo zkrátka občas vidět, že to dávali dohromady entomologové...
U příspěvku:Dva
xmark (Občasný) - 5.12.2011 > Krásně se od sebe odklánějí... Nechal bych po stranách víc prostoru, stačilo by malinko. Takhle víc koukám na to, jestli se ty větvičky dotýkají nebo ne, než abych vstřebával atmosféru.
U příspěvku:mateřídoušková
xmark (Občasný) - 5.12.2011 > wisteca> Hodně záleží na roční době, ale taky jsou motýli citlivější na změny v krajině, mizejí dříve než květena. I když nejčastěji to jde ruku v ruce.
U příspěvku:jarní
xmark (Občasný) - 5.12.2011 > Šílená svině> S knížkou nevím, zatím se nic nerýsuje, ale od srpna do října visela zrovna tahle fotka v Národním muzeu :-)
U příspěvku:Pásovec devítipásý
xmark (Občasný) - 20.11.2011 > Úžasné zvíře... Kresba by si zasloužila lepší přefocení.
U příspěvku:Tunel vědění
xmark (Občasný) - 20.11.2011 > Pohled do studny v Mělníku vypadá podobně - a ani nejsou potřeba zrcadla.
U příspěvku:Dívka na koni
xmark (Občasný) - 20.11.2011 > ..
U příspěvku:mateřídoušková
xmark (Občasný) - 20.11.2011 > wisteca> 2 body jsou pořád lepší než 1 bod, navíc to Cyberian zdůvodnil, takže to beru, je to jeho pohled na věc.

Zoologický název u této fotky je možná trochu zavádějící, dvojice vřetenušek mateřídouškových totiž sedí na rudohlávku jehlancovitém. Teď už je ta osvěta snad kompletní :-)

Dneska se, bohužel, už těžko hledá i pěkná mateřídoušková stráň, ovce nikdo moc nepase a na řadě míst nahradily mateřídoušku solární panely...
U příspěvku:bodlák
xmark (Občasný) - 14.11.2011 > boval> Broučci jsou příjemně kulatí, bodláky pichlavé :-)

Nemůžu si pomoci, kolem hlavy bodláku je svatozář. Ale možná je to jen náhodná díra v mracích. Nebo nějaký interní procesing foťáku, ty zatracené krabičky dělají s daty stále drsnější veletoče než něco vyplivnou...
U příspěvku:mateřídoušková
xmark (Občasný) - 14.11.2011 > Cyberian> Fotky Martina Pustelníka znám celkem dobře, pár jsem jich měl i v ruce. Existují různé přístupy k makrofotografii, v zásadě na škále od pojetí popisného k pojetí výtvarnému. Asi jako vína, od suchých po sladká :-)
U příspěvku:Ulita
xmark (Občasný) - 14.11.2011 > Cyberian> Ano, už jsem je začal používat i před expozicí. Skrze nůžky lze k makrofotografii přiřadit adjektivum kreativní...
U příspěvku:bodlák
xmark (Občasný) - 12.11.2011 > Namísto HDR bych použil blesk, bodlák by pak neměl svatozář. Taky by mohl být ostřejší. To se týká techniky, estetiku v tom, podobně jako capulet, moc nevidím.
U příspěvku:Ulita
xmark (Občasný) - 12.11.2011 > Pěkné světlo, barvy...

Prostředí je tak akorát, jen to posazení motivu. Ten kroužek/čtvereček nebo cokoli, co je uprostřed hledáčku, to není zaměřovač :-)

A i kdyby, dá se to řešit tak, že se vyfotí širší pohled a kompozice se doladí mírným ořezem.
U příspěvku:rozvoz léčiva
xmark (Občasný) - 12.11.2011 > ..
U příspěvku:Lungi
xmark (Občasný) - 12.11.2011 > Jako alternativa panence Barbie - skvělé!
U příspěvku:Pro Sadafa
xmark (Občasný) - 9.11.2011 > huwik> Tk mi přijde OK, spíš uk nic moc.

Nikterak nápaditá kompozice, špatné světlo, sem tam nějaká srostlice, něco uřízlého nebo naopak přimotaného do záběru. Prostě takový výcvak (tohle slovo už tu dlouho nebylo...), bez urážky, nepromyšlená, na rychlo pořízená fotka, jejíž jedinou pozitivní hodnotou je poetika zachyceného místa, kterou ovšem zpracování téměř zcela zabíjí.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter