Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:úniková cesta
zerzi (Občasný) - 8.3.2008 > Je to SUPER!!!
Je vidět, že ti ten Souček hodně dal ;-)
Jen tak dál, Honzíku ...
U příspěvku:Nebeský žebřík
zerzi (Občasný) - 30.7.2004 > BlueSky> Ono to tak vypadá, ale je to docela kopec ... jde ale o to, že se tahle cesta v Jizerkách opravdu jmenuje Nebeský žebřík.
U příspěvku:Nebeský žebřík
zerzi (Občasný) - 30.7.2004 > MPosp> Jedná se o infrafotografii a jelikož jsou filtry dost drahý, tak sem to vral přes kus vystřižený diskety ...
U příspěvku:02
zerzi (Občasný) - 15.3.2004 > Pěkně vypíchnutá! To je paráda...
U příspěvku:svetelna vrata
zerzi (Občasný) - 27.2.2004 > Geniální - gratuluju (a tiše závidím :-)
U příspěvku:Ralsko
zerzi (Občasný) - 17.2.2004 > Fakt paráda - až na to, že to je Bezděz ;-)
U příspěvku:Šnek
zerzi (Občasný) - 24.6.2003 > OK! Vím, že je to profláknutý, ale nedalo mi to, abych si to taky nezkusil :-)
U příspěvku:Muž s rybou
zerzi (Občasný) - 12.6.2003 > Geniální ...
U příspěvku:Vysloužilé
zerzi (Občasný) - 13.5.2003 > MZF> ani bych neřek... (nebo to myslíš obecně :-)
U příspěvku:Duchové míst
zerzi (Občasný) - 5.5.2003 > katerina seda> Přefocená nasvícená fotka ...
U příspěvku:Pred bouri
zerzi (Občasný) - 2.5.2003 > Parádní atmosféra - mě tam ta tma právě sedí ...
U příspěvku:Dohový pes
zerzi (Občasný) - 29.4.2003 > PsychoX666> Aha! Dobrej nápad ...
U příspěvku:Dohový pes
zerzi (Občasný) - 28.4.2003 > Nějak jsem zapomněl ...
U příspěvku:Dohový pes
zerzi (Občasný) - 28.4.2003 > Paráda! Moc se mi to líbí - jakou technikou je to malované? Škrabání do tuše?
U příspěvku:Vana
zerzi (Občasný) - 26.4.2003 > katerina seda> Naopak bych řekl, že bez toho by to už nebylo to, co sem chtěl: ten plot jasně říká, že ta vana patří někomu jinému, prostě sousedu "odnaproti" a dodává tomu prostor. Bez něho by to bylo celé placaté. No, ale co člověk, to jinej pohled. Škoda, že nebylo víc času. Ještě bych jí vzal z jinech míst...
U příspěvku:Vana
zerzi (Občasný) - 26.4.2003 > AdaMM> Tak to bohužel, byl jsem tam jen chvilku ...
U příspěvku:cili rentgen
zerzi (Občasný) - 25.4.2003 > Super nápad!
U příspěvku:Lane
zerzi (Občasný) - 11.4.2003 > Tajuplné!
U příspěvku:prsty
zerzi (Občasný) - 11.4.2003 > Na mě to působí docela impozantně - dokážu si to třeba představit přes celou stěnu a to už působí náramně surrealisticky. Líbí se mi to...
U příspěvku:..tac.kovy.alien..
zerzi (Občasný) - 9.4.2003 > Sqělý nápad (to je čaj nebo pivo?)
U příspěvku:Barva nebo ČB..
zerzi (Občasný) - 6.4.2003 > Super nápad - jak se teď dívají na sebe ...
U příspěvku:...
zerzi (Občasný) - 5.4.2003 > super nálada - až na ten kopyrajt ...
U příspěvku:Stromy
zerzi (Občasný) - 5.4.2003 > ideální na černobílou fotku ...
U příspěvku:Kříž moderního věku
zerzi (Občasný) - 3.4.2003 > Super extra geniální! Skládám ti poklonu. Tohle mě fakt oslovilo. Máš skvělej postřeh na detaily ...
U příspěvku:Komíny
zerzi (Občasný) - 3.4.2003 > Nádherná vychytávka - máš postřeh ...
U příspěvku:Les
zerzi (Občasný) - 30.3.2003 > Nepovídej mi, že to není z fotky přes nějaký filtr? Jinak je to ale docela dobrý. A jestli se mejlím a je to fakt z ruky ...
U příspěvku:Kolaje
zerzi (Občasný) - 30.3.2003 > viz výše ...
U příspěvku:sv. Vít
zerzi (Občasný) - 27.3.2003 > rell> ranní mlha prosvícená sluncem ...
U příspěvku:Světlo
zerzi (Občasný) - 14.3.2003 > promethea> Řešení kvízu: plamen svíčky a lehce surrealisticky propálený vosk v popředí. Takhle pěkně se nám propálila svíčka z Vánočního svícnu...
U příspěvku:Česká vesnice - díl 2.
zerzi (Občasný) - 12.3.2003 > Troplis> jaký vrstevnice? - kontroloval sem to s originálem a je to úplně stejný ...
U příspěvku:Jiné rákosí
zerzi (Občasný) - 10.3.2003 > Sakra, takhle bych to chtel taky umet ... Ale ja mastim jen oleje - mozna se jednou odhodlam a taky sem neco prihodim.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter