Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:U Tesca už zase popíjejí indiáni
dracek (Občasný) - 27.11.2006 > tak to jo. pěkně originálně zachycená nálada.
U příspěvku:Hluchoněmá dívka
dracek (Občasný) - 31.10.2006 > ztratila> tak ten nápis ze zdi mě pobavil, jen jsem nepochopil co tu dělá. Ale to není důležitý. Rozespalá dívka, která si připadá chluchoněmá uprostřed toho všeho kolem ní, není nic originálního. Líbí se mi však způsob vyjádření tohoto pocitu.
U příspěvku:o ničem
dracek (Občasný) - 19.10.2006 > Opíječ tchýní> trefa, prase, vždyť je to taky vo ničem
U příspěvku:lži vod ní
dracek (Občasný) - 28.11.2005 > mavis cruet> hmmm...soubor tiků, tak takhle nějak bych to asi nazval též, málo na text pravda, dávám Ti 5 bodů za nejlepší kritiku.
U příspěvku:lži vod ní
dracek (Občasný) - 28.11.2005 > egil> jo jo, já taky ne, díky za dojem i za upřímnost, Dr Ak
U příspěvku:lži vod ní
dracek (Občasný) - 28.11.2005 > egil> jo jo, já taky ne, díky za dojem i za upřímnost, Dr Ak
U příspěvku:lži vod ní
dracek (Občasný) - 25.11.2005 > egil> no, ani se nedivým Tvému hodnocení, uź to, že jsi tu vůbec ztratil řádku je pro mě dost překvapující...
U příspěvku:Už by ti nikdo neublížil!
dracek (Občasný) - 25.11.2005 > dracek> Hele , Kubo, řeknu co si myslim, to je snad smysl těhle výlevů , spoustu svých "kusů" bych označil stejně a stejně je publikuju. Ty komentáře jsou na Totemu občas jen tak jako opatrný pohlazení....jen abych náhodou někomu něco....
U příspěvku:Už nepíši *náct
dracek (Občasný) - 24.11.2005 > ten konec ten konec by si zasloužil trochu otevřít to předurčení a ještě pasivní nějak mi to negativně ovlivní celou věcičku...
Krásný je hraní s se zpíváním a dospíváním to je pohlazení po hlazení.
U příspěvku:Už by ti nikdo neublížil!
dracek (Občasný) - 24.11.2005 > zdá se mi to uboze jednoduchý, ale jako veselá blbinka to celekm jde
U příspěvku:...jenom byl brzy trochu těsný...
dracek (Občasný) - 20.10.2005 > pěkný spací pytlík, hlubší kritiku nezvládnu, ale líbí se mi hravá, veselá upřímnost celého spacáčku
U příspěvku:Půlnoční
dracek (Občasný) - 19.10.2005 > náladu resp. pocit je cítit,

trochu víc mi vadí že....že? nebo ne lže?
U příspěvku:pranostika
dracek (Občasný) - 20.6.2005 > tuududu tuududu
ajaj ajaj ajaj
chacha cheche chIchI chochochochooooo
U příspěvku:zrádce
dracek (Občasný) - 16.6.2005 > slyším práskot praskat....
U příspěvku:Překážka
dracek (Občasný) - 2.6.2005 > Levity> aha už chápu, trochu v tom přívalu hodnocení tápu
U příspěvku:Překážka
dracek (Občasný) - 2.6.2005 > Levity> aha už chápu, trochu v tom přívalu hodnocení tápu
U příspěvku:Překážka
dracek (Občasný) - 2.6.2005 > Levity, jak je to s tou op(t)ravou?
Své mezery v pravopisu si rád přestanu hýčkat a ještě se s nimi chlupit? brrrr...

Děkuju Dr acek
U příspěvku:Falešný měsíc
dracek (Občasný) - 4.10.2004 > Naty ma pravdu, dekuju.

Stejne dekuju i Vsem ostatnim, pochvala potesi...


U příspěvku:Odlišnosti skutečného mystického vývoje od představ ega
dracek (Občasný) - 30.9.2004 > Oceňuji všechna slova jsou pravdivá bez nadbytku. Pravda.

Obrázek je zajímavý, zajímal by mě způsob tvorby.
U příspěvku:Malým městem Maloměstem
dracek (Občasný) - 30.9.2004 > uhuu, ohooo, uf, tak to je (v)nitru (memu) lahodici, je dobre ze jsou okna oka a jine moznosti uniku mimo realitu, ale v ni...
U příspěvku:Oko mi vyskočilo z okna...
dracek (Občasný) - 21.9.2004 > Díky, oběma, máte pravdu v tom, že se dá s tím nápadem ještě hrát. Tak já se na to oko ještě kouknu a třeba bude Oko 2, ale to už bude trhák s masivní reklamní kampaní a vyjde i na VHS a DVD....:)
U příspěvku:sezení vězení
dracek (Občasný) - 20.9.2004 > DeadKennedys> c) je správně
U příspěvku:sezení vězení
dracek (Občasný) - 20.9.2004 > Naty> Mám tam pěkný výhled, připadám si jako řidič kamiónu. Vezu náklad snů a představ. Spletl jsem si adresu místa určení, adresát souhlasí, ale to místo, to je omyl.....
U příspěvku:Náhle se rozjasňuje
dracek (Občasný) - 17.9.2004 > husté, tak husté, že je potřeba mačetu a digestiv.....
U příspěvku:krouhnec
dracek (Občasný) - 26.4.2004 > druha reakce:
po par dnech bez site, tohle, no tak jste si pekne popovidali, s tim blitim me to napadlo taky, no za moc to fakt nestoji, ale Vase vymena nazoru je as to nejlepsi co tahle snuska slov mohla vyvolat.....

nechme svitit slunce

U příspěvku:krouhnec
dracek (Občasný) - 26.4.2004 > uf
U příspěvku:(Ne)smířená
dracek (Občasný) - 23.4.2004 > cloveka, cloveka mi dejte!!!!!!!!!!!!!!
U příspěvku:za odlivu odpovědí
dracek (Občasný) - 19.12.2003 > Kelly> Díky za kritiku kočko.

Zklamání z růží. No růže, máš pravdu, ale můžou za to ony že jsou tak krásné a při tom ještě stihnou mít trny?

Třetí sloka byla míněna nám mužům, kteří se pořád za něčím pozemským pachtíme a zahazujeme jednoduchou krásu, šlapeme po ní ať už ji někteří z nás vidí nebo ne. V důsledku není rozdílu stejně po té přirozené, úžasné kráse šlapem, až na Výjimky všichni.
Měsíc, ten, který způsobuje mořské dmutí - příliv a odliv - jsem použil jako symbol nadpozemské těžko pochopitelné ne/reálné síly t.j. vlastně pro nás muže nepochopitelné ženy. Souhlasím s Tebou, že musíme zůstat na zemi, ale ať se častěji a déle snažíme otevřeně pozorovat svět kolem a také vnímat to co sdělují nám ženy. Nemusí zrovna mluvit, nemusí ani být osloveny.
U příspěvku:the moon
dracek (Občasný) - 30.11.2003 > beze slov, vlatsně trochu Ti jich pošlu, výbornej a moc zajímavej úhel pohledu a taky perfektní práce. Jsou ty slova cizí řečí doopravdy potřeba????
U příspěvku:vykoupení
dracek (Občasný) - 30.11.2003 > uuuu, nádherný kousky, pro uši..., ruka tvá, vzpomínky..., je skoro škoda nenechat ještě chvíli vládnout sucho, ale déšť musí, musí jednou přijít.
U příspěvku:Neviditelná slečna
dracek (Občasný) - 30.11.2003 > Neuchopitelné či nepolapitelné vyjádřené tak, že cítím, že rozumím. Plynutí všeho v jednom okamžiku, který trvá věčnost a my se do něj občas dostanem. Tak dík, zase jsem tam chvíli byl.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter