Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jméno dítěti dává přece matka!
toyenka (Občasný) - 9.11.2016 > Děkuji.. :) A jinak ano - je to ze života, je to o rozdílných životních vzorcích jednotlivých lidí..
U příspěvku:Nesvéprávná
toyenka (Občasný) - 25.8.2016 > IAN HEROICKY - ne, omlouvám se, pokud můj příspěvek vnímáte jako uraženost, není tak míněn. Píši si zatím něco jako skicy k delšímu celku, a píši podle toho, jak to napsal Život - nekořením, to je pravda, protože se bojím nepřekořenit (vařím jako pro děti - tam se moc nekoření). Prakticky se kořenit bojím, protože pak se stává, že to není k jídlu.. :) Tak to zatím nechávám přírodní.
Ale zamyslím se, dobře - mám více používat koření..

Díky, IANe.. vídám tě tady již roky.. díky, že jsi..
U příspěvku:Nesvéprávná
toyenka (Občasný) - 25.8.2016 > Děkuji.

Zkus si něco podobného prožít a pak mi znovu napiš, co si o tom myslíš..

Tvým způsobem myšlení a psaní bych z mého pohledu tvořila kýče.. a já chci psát, jak plyne život.. ten skutečný, obyčejný život, který nejsme zvyklí prezentovat právě na venek jako líbivou reklamu..

PS: Díky..
U příspěvku:Nesvéprávná
toyenka (Občasný) - 24.8.2016 > Děkuji..
U příspěvku:Tramvaj k Vyšehradu
toyenka (Občasný) - 12.6.2016 > Dík.. Ta povídka je přepracované vyprávění mé dcery, lékařky "v Podolí" - na svět přivedla již tisíce dětí.. bylo mi líto, jak se k ní chovali pracovníci MHD Praha.. když se zabrala do pracovního problému, kde většinou jde o dva životy - matky, i dítěte.. Má holčička se snaží ty životy i se skalpelem v její drobné ruce zachraňovat (i když vždy to nejde a pak je třeba mít pevné nervy).. což málokterý úředník dokáže pochopit.... a skutečně mi přivedla na svět i mou vnučku :) V pátek se jí nikdo nezastal.. Byla jsem tam jen v té povídce.. kdybych tam byla ve skutečnosti, tak mám nyní asi problém.. takže moc děkuji..
U příspěvku:Přefiknu ji..!!
toyenka (Občasný) - 12.7.2015 > Díky moc za reakci, je to jen příprava k delšímu textu.. část.. :)
U příspěvku:A pomažeš domu, ty couro!
toyenka (Občasný) - 12.7.2015 > Neptuna: Díky moc za názor :)
U příspěvku:A pomažeš domu, ty couro!
toyenka (Občasný) - 12.7.2015 > Mima> Není to můj prožitek, ani nikoho jiného. Je to jen Letní povídka.. a můj strach uvnitř.. Co je v ní přínosné - že se ta paní "rozhodla" - protože většina žen se nikdy nerozhodne a trpí tiše dál, aniž by o tom někdo věděl... Děkuji za příspěvek :)
U příspěvku:Osvobodíte otroka, svobodu mu stejně ale nevrátíte
toyenka (Občasný) - 9.6.2015 > Tak nějak.. není lehké měnit pohledy na život, zvláště, když jsou tu celé věky... Díky..
U příspěvku:To chceš jít z tý mateřský rovnou do důchodu?
toyenka (Občasný) - 29.5.2015 > Jedná se o cyklus povídek napsaných pro Bílý kruh bezpečí (vznikají postupně). Záměrem je psát o vztazích mezi lidmi tak, aby se v nich třeba i někdo našel a na příkladu někoho druhého začal lépe rozumět sám sobě a svému vztahu (tedy ten, koho se týká nějaký vztahový problém).
Díky za přečtení i hodnocení.
U příspěvku:Seřezala jsem ji rákoskou, pane řediteli
toyenka (Občasný) - 24.5.2015 > Moc děkuji za reakci - jinak skutečně nepatřím mezi rodiče, co by chtěli dělat problémy a nebo se viděli ve svém dítěti za každou cenu a chtěli ho protěžovat, ale absurdnost chvíle, kdy dcera byla s třídní domluvená, před tím jsme navíc spolu o problémech jejího pravidelného uvolňování na sport mluvily na třídních schůzkách a vše bylo v pořádku - ve mě evokovalo absurditu dnešní doby i ve školství.. co z těch dětí má pak vyrůst, když se s tím setkávají už od dětství.. za mě byla třídní důtka něco a všichni se jí báli - dnes? Díky podobným zkušenostem nad tím každý mávne rukou.. včetně mě - a zůstane jen pocit absurdity.. :) Ještě jednou díky..
U příspěvku:ODPOVĚDI
toyenka (Občasný) - 19.10.2013 > Díky, tuhle věc miluji víc než ostatní.. je v ní má vzpomínka.
U příspěvku:Dárek
toyenka (Občasný) - 11.4.2011 > le.papillon> 

Díky moc, před lety tu bývalo dost prima lidí, hodně tvůrčí prostředí. Roky jsem nemohla psát, roky jsem věděla, že se k tomu zase vrátím.. :) Kdysi mi někdo řekl - tobě to psaní nemohou vzít, nemůžeš bez něj žít..

Jednou se vrátím, až budu zase v pořádku, až to budu zase já..

Moc děkuji, je to bezvadný, že ještě jsou lidé, co nepřestali být lidmi..

U příspěvku:Dárek
toyenka (Občasný) - 11.4.2011 > Bajata> Za ty roky mám ráda totem, je to zváštní místo, ráda se sem vracím. Lidé tu zůstávají, objevují se noví - většinou zmizí, ale kdo zůstane většinou proto má důvod :)
U příspěvku:Dárek
toyenka (Občasný) - 11.4.2011 > Bajata> 

toyenka byla dlouho v jiném světě, sama a nemocná - učí se opět dělat první kroky. je zpět, ale zatím jen hledá sílu žít

Děkuji.

U příspěvku:Myšák
toyenka (Občasný) - 30.4.2010 > .. to nevadi.. cekalo to tady na tebe.. :)
U příspěvku:Vzpomínky na Nainu I.
toyenka (Občasný) - 30.4.2010 > .. no to abych je taky někdy dopsala, vid, zlato moje.. :)
U příspěvku:Bylo nebylo...
toyenka (Občasný) - 12.9.2009 >

Sakra, tak kdes to dcéro fotila??? :)

U příspěvku:Šel v soumraku pískem pláže
toyenka (Občasný) - 13.7.2007 > Taky není.. nemají tu kategorie, do kterých by se to dalo zařadit.. :)
U příspěvku:Andělé
toyenka (Občasný) - 19.5.2007 > Co na to říct, když se neumíš podepsat? :)
U příspěvku:Andělé
toyenka (Občasný) - 18.5.2007 > :) Dík.. neuvěřitelné v dnešní uspěchané době, že se najde někdo, kdo má čas a chuť číst právě tohle.. :)
U příspěvku:Myšák
toyenka (Občasný) - 24.3.2006 >

Je to sice pro ni, ale.. nečetla jsem jí to.. právě proto, že je to text pro jinou věkvou kategorii... ale přesto je její..  :-) Je to myšlené jinak.. to pro ni.. :-)) Není čas.. moje milá Lenki... :-)) neboj, zase budu psát.. jen co.. :-))

U příspěvku:Poupata
toyenka (Občasný) - 10.5.2005 > Pssst.. :-))
U příspěvku:Poupata
toyenka (Občasný) - 5.5.2005 > No, on to někdo zpívá.. proto to opakovani.. ale klidně si ho škrtni, proto je jen slabounce, aby nerušilo... :-)
U příspěvku: Chimaera
toyenka (Občasný) - 29.4.2005 > No jo, kostrbatý to je.. vím.. ale tohle ze mně vylezlo při pohledu na tu rybu.. a ta byla ještě kostrbatější.. :-)) Dík..
U příspěvku: Chimaera
toyenka (Občasný) - 27.4.2005 > No, ta ryba byla děsná.. a tohle je to, co jsem měla v hlavě, když jsem si ji prohlížela.. :-)) díky..
U příspěvku:Artefakty
toyenka (Občasný) - 25.4.2005 > Dík, občas mě udolávají ti, kdo mi vnucují myšlenku, že jsou ty veršíky o ničem.. Připadám si mimo, že já v nich něco vidím.. mimo ostatní.. takže dík.. :-))
U příspěvku:Za soumraku
toyenka (Občasný) - 22.4.2005 >

Pokračuj dále? Se ti divim, většina by mi to chtěla vrazit do krku.. :-)) a hodně hluboko.. ;-) No dík..

U příspěvku:Za soumraku
toyenka (Občasný) - 22.4.2005 >

Tohle si píšu místo deníčku, víš? :-)) O nic nejde, jen zacyhtit si něco z jednoho dne..

U příspěvku:Taxlík a jeho potomci
toyenka (Občasný) - 13.4.2005 > Uz jsi zazila, ze bych si delala jen tak srandu? :-)) (kdyz si das pozor, tak tam toho pradedecka najdes... )
U příspěvku:Taxlík a jeho potomci
toyenka (Občasný) - 4.4.2005 > Lenki> Ty rošťando, jestli pak víš, že tohle bylo o tvým pradědečkovi??? :-))
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter