Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Dal jsem ti do kafe
druhej hlas (Občasný) - 1.6.2011 > Marthas> depak morbydní, to je realizmuz. akorát dotaženej do krajnosti. dík za veršíky:-)
U příspěvku:měsíc
druhej hlas (Občasný) - 31.5.2011 > Šrámek rotuje v hrobě smíchy, já se přidávám z říše živejch.
U příspěvku:a spáříme se jako mravenci
druhej hlas (Občasný) - 31.5.2011 > Michelle> dejifikace druhího hlasu, uáááá
ale doma mi můžeš řikat Václave:-))
U příspěvku:Dal jsem ti do kafe
druhej hlas (Občasný) - 30.5.2011 > kink> mam, ale je to ďesnej suchar. tváří se jako snob a zatim je to docela vobičejnskej chlap s pupkem a depresema. ď za reakci.
U příspěvku:a spáříme se jako mravenci
druhej hlas (Občasný) - 26.5.2011 > zuska janis> nikdo to neví, tak byh to moch vědět já, to je heský, nechceš si mě vzít za muže, dyž ke mě tak zhlížíš?:-)))))
U příspěvku:a spáříme se jako mravenci
druhej hlas (Občasný) - 25.5.2011 > zuska janis> to netušim, vim jak to dělaj ježci - s nejvyšší opatrností?-)
U příspěvku:a spáříme se jako mravenci
druhej hlas (Občasný) - 24.5.2011 > zuska janis> královna vyletí co nejvejš do vzduchu a trupci hí jakože stíhaj. vrzne si ten, co jí dohoní
U příspěvku:Ztratila jsem sebe
druhej hlas (Občasný) - 24.5.2011 > to se zas koukej najít, von tě totiš nikdo jinej hledat nebude, svjet je kuevsky zlej, mi můžeš vjeřit a že nic nemáš, je nás víc, dokut de elektrika a mi sme na netu, je vše v rela poho. takže hlavu vzhůru, esli ti nezapadla za gauč a kupředu levá.
U příspěvku:Limerick II.
druhej hlas (Občasný) - 24.5.2011 > já už vim, ty budeš polityckej, toseví. hele musim tě varovat, je tu nik, řikali, nevim tedy jakej, ale prej je to tajnej z hradu, ňákej hálek nebo hájek, já nevim, prostě dej si pozor. no, mně se todle jako líbí, víš, ale takle politycký zase by to bejt nemuselo, ne? ale celkem jako že je to sranda, to chápu, né, je to sranda? tak mě se to líbí.
U příspěvku:a co,, přijato,,
druhej hlas (Občasný) - 24.5.2011 > no jo, ta druhá sloka je lepčí, páč! sem se konečně doveděl, jak je to s tim světlem. tak v noci tma, hm, a co svítání a stmívání mezitim, to se mi taky líbilo, vidim rát, že vo epyckejch věcí se suneš rychle k lyryce. z konce první sloky se mi fakt líbí ten sýrovej svjet, já miluju čedar, takže todle ti podepíšu. eště tak deby to bylo pod sebou, nerozjížděli by se my voči. tak pa.
U příspěvku:Národ husitů
druhej hlas (Občasný) - 24.5.2011 > havlíčku havle, todle je třeba vyvěsit na chodbě parlamentu, hlásý se někdo?
U příspěvku:Čas
druhej hlas (Občasný) - 24.5.2011 > kupředu levá, to zas jo. já sice nejsem apis melifera, ale nejsou to spíž plástve a ne plásty, né že by to něco měnilo, já je vychutnám i tak, jemn mi přídou kapku plastový. ale dyš si k tomu pustim plastyky, tak možná, co? a s tim hřbetem bych nebyl tak surovej, vono je třeba se narovnat, dyš se jeden vohne, nebo aspoň dělat, že sem v poho. jinak sem dojat samozřejmně.
U příspěvku:Tieň 1
druhej hlas (Občasný) - 24.5.2011 > hele víc stínů neva, horší je když neni ani jeden. jak píše woody allen: rozdíl mezi životem a smrtí je v tom, že když spíte a někdo zařve vstávat, je dost těžký najít pantofle. vo tom to je. ale i jinak souhlasim.
U příspěvku:Garethovi
druhej hlas (Občasný) - 24.5.2011 > se ví že ju srdce je narozdýl vod mosku sval a jakožto takoví má větčí schopnost uchopiti brk ku psaní, o inteligenci nemluvě, jak chceš pohánět (v mym připadě 120 kilo) bez inteligence. jojo bezva postřech
U příspěvku:Stín a prach
druhej hlas (Občasný) - 20.5.2011 > to je pjekný, fakt pěkný. vo hovně sice, ale moc hezký. né, to se musí nechat. zas x nás den x jen a tak, to dájednomu zabrat.
U příspěvku:a spáříme se jako mravenci
druhej hlas (Občasný) - 20.5.2011 > Sartori> co to šlaka meleš?
U příspěvku:Dal jsem ti do kafe
druhej hlas (Občasný) - 20.5.2011 > Anděla.Čertíková> to sem rát, za úsměv ženy šel bych světalán. děkuju.
U příspěvku:nevím...hm hm
druhej hlas (Občasný) - 20.5.2011 > dadik> se ví že možná! víc než možná alébrž nutná. a to z té přirozené příčiny, že báseň jest prostředkem k částečnému neporozumnění mezi pisatelem a čtenářem. to napětí mi se líbí. buď zdráv(a).
U příspěvku:nevím...hm hm
druhej hlas (Občasný) - 19.5.2011 > lstejskal> ale dyť je to tak jednoduchý. šla si koupit salám (za to zaplatím), no a jak ho má v kapce, táhnou se logycki za ní psi. ty sou jí jakože závojem, kapišto? notak. že přes ně nevidí je taky v poho, přes psa vidět je blbě, né, teprv až je vodhrne, jenže, než to uděláš a já už toulavýho psa vodháněl, tak si to nejdřív sakra rozmyslíš. je to šelma hladová, málo platný. jo, já tydle nekomplikovaný epycký vjeci rád, taky je vidět, jakej to má vohlas, no kdo neska píše takovídle humory, noné? to abys pohledal. u mě psi dobrý, já to doporučuju, ať si šichni je užijou a lstejskale, tyse nad se zamisly, jó?
U příspěvku:hledej ji!
druhej hlas (Občasný) - 18.5.2011 > anae> co to meleš, honitba je hledání vášně, ba někdy naplnění, někdy se ví žel i jediný. že ti to sakrapráce nikdo tu neznámkuje, se divim.
U příspěvku:z tebe blázen
druhej hlas (Občasný) - 18.5.2011 > z toho sem faktycky blázen
U příspěvku:Naděje
druhej hlas (Občasný) - 18.5.2011 > ti sem holubičko nic nikdo nenapsal a tobě je tak tesko dyš chčije. no, to je nespravedlivý. ať tě zejtra zasáhne zlatej amor a ne zlatej dešť, to ti přeju a mizim a pětku do klobouku na cestu.
U příspěvku:Snad zítra
druhej hlas (Občasný) - 18.5.2011 > dyš jí neslíkneš ty, musí kandelábr, tak aspoň nežárli na ten klacek:-) ale už se mi neska mlží řátky, budu končit, přepínám.
U příspěvku:Limerick I.
druhej hlas (Občasný) - 18.5.2011 > tak tu rád spočinusi. takový mysli golfovou holí na nahém trávníku v Nudlích, jistě s knírem a monoklem, jistě v tvídu, inu stará to škola, ač dědeček, rozuměj ruka třesouce nese holí k ústům a trávník pak křupe, pod podpadkem toho starýho vobšourníka. já tu teda bejt reaktor, tak todle bych si prosadil. to jako vydáme, todle.
U příspěvku:Pro něho
druhej hlas (Občasný) - 18.5.2011 > nebyl to spíš penis, an přejížděl po tvých rtech? mám ten dojem - "protože říkat cokoliv se teď nehodí" - no to sedí, vono to s kožakem v puse prej ani moc nejde. a takle mi to příde pěkný, nevim co hnidopyši maj
U příspěvku:Co pohání politiky
druhej hlas (Občasný) - 18.5.2011 > politiky žene hlad a bída jejich nemanželskejch dětíček. já bych před volbama šecko kastroval, voni by si pak dali zajít chutě na vobálky noné? miluju jednoduchý a geniální řešení, zvlášť voe když sou moe.
U příspěvku:hledej ji!
druhej hlas (Občasný) - 18.5.2011 > opanuje? né onanuje?, páč to by vysvětlilo ten jeden prutkej tah a hvízd, nekdy to taky na mě žejo příde, dyť je to lidský. ale soustředný kruhy nevidim, ač jak správně píšeš, bloudim taky svými hlubinami. hledej najdi, jo jasně, je tam ňákej čokl, tomu moc nehovim, ale asi licence, tak ahoj, pěknej popis autoerotiky.
U příspěvku:Tak co - tak nic
druhej hlas (Občasný) - 9.5.2011 > kouzelný človíček> áááále za nic. ser na dialekt, hlavně se zamysli nad tim, co pouštíš do éééééteru.
U příspěvku:Otáčím kalendářem
druhej hlas (Občasný) - 9.5.2011 > RobertM> tak hele. dyž na multiáře zjara svážíš dejmetomu takovou tu voe trávu posekanou a v ní kytičky dekapitovaný napůl už seschlý chudinky a alergici by z toho měli psotník, jak že tohle voe neni romantika? to jako jenom svíčky ve vaně? to sis eště nevyvrtnul kotník na mokrý podlaze. ale jinak dík, těší každej názor.
U příspěvku:Vnitřno
druhej hlas (Občasný) - 5.5.2011 > kruté vnitřno - to je hustý fakt hustý, jo a hořlavý zrcadla no to je problém dyš se jeden holí a hulí třeba současně, zrcadlo vzplane a neni co holit akolikrát ani co hulit. eště bych do toho hustýho dvojverší

poklekl a roztříštil kruté vnitřno,
vyvrhl obludné tĚžby zla

buď zdráf:-)
U příspěvku:verím že aj prach má punc večnosti
druhej hlas (Občasný) - 5.5.2011 > hele jako pofederační mám trochu problém se slovenčinou, snad alespoň rozmrvit znamená slovensky něco jinýho než česky jinak líbí ne
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter