Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nádraží v Ratajích
kapr (Občasný) - 28.7.2005 > No, perspektiva, na tu kaslu, ani v kresbě mě její nepochopení extra nevadí, ale ty muškáty...ty nemam rad. nelibi.
U příspěvku:Most přes řeku Wei-sung-ho
kapr (Občasný) - 28.7.2005 > jo. ASI JO. plaval sem pod tim mostem, vzpominam.
U příspěvku:Bordel
kapr (Občasný) - 27.7.2005 > Kladulinka> Milost na posledni chvili....jsem trochu nevyrovnaný,´-_ .
U příspěvku:Bordel
kapr (Občasný) - 26.7.2005 > kapr> ...já sem tak dobrej kritik..... :)))))))
U příspěvku:Bordel
kapr (Občasný) - 26.7.2005 > Bolí mě srdce nad tím názvem. Úlehlu nebo Skopalíka na tebe! Takový úžasný otisk, taková cesta k duši národa, taková kláda a Kladulinka řekne "Bordel..." poníží poctivou slepici na úroveň prostitutky! To si můžeš dovolit v případě Naší politické scény, ale ne na pietním místě Naší lásky k půdě!!!! Výtvarno 5, Názevno 1, výsledná 3.
U příspěvku:zámek
kapr (Občasný) - 26.7.2005 > pořezaná_sluncem> No na netu o tom píšou jako o nějaké kafkovině, je to spiš nějaká špulka, než hastrman, teda Pořezaná, ty nějak blafuješ.... ale něco ješte k tvým kresbám - už prosím žádné dokonale "architektovské" skicy, abys ses mohla opajet pětkama! Když povolíš padákové šnůry perspektivě (neni ten zámek náhodou Kafkovskej Zámek, co?), nebo rozpustíš mráz ve vodě, to je jiný kafe, tam ti aji toho Hastrmana věřím, a slyším, jak mu vrzají kolena. Dokud od tebe zase neuvidim něco oddáleného-odradeného, tak se přestávám vyjadřovat (takový trest tě stihne, urcite pro to neusnes, co?)
U příspěvku:zámek
kapr (Občasný) - 19.7.2005 > pořezaná_sluncem> Nevim co je odradek. ... asi neco s buloparadoimama, co? Jinak hastrman, to bych bral, klidný, mírně zahnitý rybník, průzračné průhledy v podpaždí olšových hub do vysokých horizontů nad širými lány :)))) promiň trochu sem se zasnil, staví nám za humny těleso dálnice, od západu, víš "s tama" už slunko řezat nebude, nebo řeže i někdy jindy, než těsně nad horním lesem? ...řekni, mé dítě!
U příspěvku:***
kapr (Občasný) - 19.7.2005 > Fotil si to před kuřetem, nebo po? To by mě zajímalo, teda....
U příspěvku:Lovci ve sněhu - Brueghel
kapr (Občasný) - 14.7.2005 > Víš co, s tim ocasem je to tak. Ten se stočeným je "věčinó jedlé". Dokladoval bych jeho výbornou poživatelnost také tím, že jako poslední ve smečce je nejlínější, tudíž nejméně šlachovitý. Má maso jak bahno! Asi ani ti "lovci bez kořisti" nejsou momentálně proti, v té psotě...
Gramatiku nehodnotím, já stupnici známek za diktát většinou obsáhnul komplet :(
U příspěvku:zámek
kapr (Občasný) - 14.7.2005 > Hele pořezaná, nedej se, já sem sice žádný parabuloidy nikdy nestudoval, geometrie mě při sklonu k pohrdavé přezíravosti nezajímá, ale vidim, že ta Nelahozepes štěká
na každýho kdo projde. Tančící se psy, a ještě pořezaná od sluníčka...
U příspěvku:Prebudenie
kapr (Občasný) - 14.7.2005 > ...pěkny podpis,...
U příspěvku:-Kroměříž-
kapr (Občasný) - 10.7.2005 > nečekaná> Taky miluju Kroměříž!
U příspěvku:Zub času
kapr (Občasný) - 1.7.2005 > Fata_fay> Stoji tam eště ten rezavé Citroen? kdysi sem tam fotil Měsíce, co jich nejsou tisíce. Smůla ze mě to misto tenkrát uchvátilo... tak se fay_dobre, Faťo!
U příspěvku:Půl čtvrté
kapr (Občasný) - 10.2.2005 > Jo, tak tady se osvětluje náš na první pohled odlišný vztah k rovinám :))
U příspěvku:něha
kapr (Občasný) - 9.2.2005 > Jako fotka exhumovaných těl sovětkých parašutistek Kolkinová-Dunajskaja - sorry ale včera sem to přelít v knize Hyeny od J. Pospíšila a té asociaci se prostě neubráním tak je to chladné....
U příspěvku:Liminka
kapr (Občasný) - 9.2.2005 > Natasha_> Jo, asi jo, je to taková neplastická vzpomínka na plochý prostor. mám rád ploché prostory, co už s Hanákem....
U příspěvku:Katri
kapr (Občasný) - 7.12.2003 > Lacrimosa> No, je to taková barevná skica olejovým pastelem . Mám k tomuhle portrétu takový zvlášní poměr: čím dýl tím se mi víc líbí. Většinou je to se mnou naopak. Proto sem ho taky dal na Totem, i když samosebou o jeho chybách vím- zajímá mě, co na to kdo řekne. Zatím jsem dost překvapený celkem pozitivníma poznámkama- já bych tak schovívavý asi nebyl. Ale Dik. Jo, a ty žlutý čáry: trochu je vytáhla fixace, takže méš pravdu.
U příspěvku:náš milý mořic...
kapr (Občasný) - 25.11.2003 > Podívejme, Kroměříž! To místo pod proboštskou zdí mám taky rád! Ty třešně- to mám taky rád. Až na to kamenný to máš dobrý. Fakt.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter