Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sraz v tři
Pescatore (Občasný) - 27.3.2012 > :-)
U příspěvku:Tři básně
Pescatore (Občasný) - 8.3.2011 > Smekám...
U příspěvku:Hermann Greenford
Pescatore (Občasný) - 8.3.2011 > To kór!
U příspěvku:Výstava Modigliani
Pescatore (Občasný) - 2.3.2011 >
U příspěvku:pieta
Pescatore (Občasný) - 22.2.2011 > Tý bláho... to jsou přes-obrazy.
U příspěvku:Když duben pokape hvězdám kalhotky,
Pescatore (Občasný) - 15.2.2011 >
U příspěvku:film
Pescatore (Občasný) - 14.2.2011 >
U příspěvku:Věčnost s tebou
Pescatore (Občasný) - 29.1.2011 > Huf, těžkotonážní ponor, se sestrou alchymie...
U příspěvku:Místy přeháňky
Pescatore (Občasný) - 25.1.2011 > ?
U příspěvku:Preflexe křehkosti
Pescatore (Občasný) - 23.1.2011 > born to be child> chi chi, born se ozval...
U příspěvku:... dekadentní
Pescatore (Občasný) - 19.1.2011 > HanaKonvesz> 
U příspěvku:Preflexe křehkosti
Pescatore (Občasný) - 18.1.2011 > sojka> ... no, ale to asi není pro mě moc určující, co je pro tebe přijatelnější, sojko.
U příspěvku:Preflexe křehkosti
Pescatore (Občasný) - 18.1.2011 > sojka> ...nemohl, tarotová sada by nebyla komplet
U příspěvku:C major zamčené cukrovou vatou
Pescatore (Občasný) - 15.1.2011 >
U příspěvku:Temně modré odpoledne
Pescatore (Občasný) - 15.1.2011 > ..."ubavit", to je aspoň slovo, ty vrtule.  
U příspěvku:Temně modré odpoledne
Pescatore (Občasný) - 15.1.2011 > čtenář> 

čtenář PS: Hmm, no já jsem tu na totemu hravně z hravosti a rád si tu občas přečtu nejden zajímavej text. Občas mám chuť, tak něco ze sebe vydoluju. Jsem tu pro radost z tvorby a bavení se s lidmi.

Kdyby ses mrknul trochu zpět, co sem k tomu už párkrát napsal, o kladné hodnocení na totemu mi nešlo a nejde, jsem jen ten, kdo píše a tím otevírá "své sdělení" druhému. Právět tak jako je mi už dost dlouho fuk život literárních elit časopisů a klubů pro "zdatné".

To že je tu nějaký systém bodování či pochval, je mi fuk. Já se tu opravdu (občas) radostně bavím.

Pokud se rozčiluji tak kvůli lidem, co chodí jako anonymové drbat, kousat, navážet se. Nemám potřebu s nimi trávit volný čas (ani virtuálně). Radost z pobytu tady opravdu nečeká na jejich hodncení mé osoby, mých "kvalit"  

Mám tu pár lidí rád, pár lidí mě skutečně "kriticky" rozebere nebo do mně pořádně šťouchne, když to tak cítí (třebas Raimund, whisper) - tomu pak říkám kritika. 

To ale není případ Č.L.A. a další anonymů. Nediktuji nikomu jak se má (pod mým textem) chovat, jen jsem autorku komentářů slušně požádal, abych byl ušetřen některých jejích "výlevů", co s dílem nemaj až tak co dělat. Posudkové komise v jedné hlavě. Bohužel zbytečně.

Co pamatuju Totem, takovýma mudrc-anonymama se tu bohužel hemží furt.

U příspěvku:Temně modré odpoledne
Pescatore (Občasný) - 15.1.2011 > čtenář> hmm, pak ti rozumím. Obsese... Tak se dobře bav, Viktorko.
U příspěvku:Temně modré odpoledne
Pescatore (Občasný) - 15.1.2011 > čtenář> 

Projdi si "jak sem chodíš psát", a kolikrát zabředáš do osobní polemiky a jak málo se opravdu kriticky snažíš zabývat se textem. Chodíš tu jako policajt.

K textům tu píše kriticky na totemu třeba whisper, egil ad. Ty jsi spíš anti-příklad. Hašteřivá s autorem, kvůli provokování. Text odbudeš pruzením. No a co já s tvým egem, co se nudí, prudí? Rady si víš sama.

U příspěvku:Temně modré odpoledne
Pescatore (Občasný) - 15.1.2011 > čtenář> 

Nikdy jsem o sobě netvrdil to, co píšeš, mám stejně namícháno jako každý, možná i hůř.  Ale známe své štíry, ehm.

Zase sem dáváš obrázky svých domněnek - žádné kritické myšlení. A neděláš to ani jako někdo, kdo se chce normálně bavit o psaní, básni, ale jako někdo kdo sepsuje, odstřelí, vymáchá - s železnou pravidelností. Když se ti mé texty eklují, tak sem nechoď, ne? Bav se jinde.

Nebo si myslíš, že máš boží úkol vychovávat autora?

Kdykoliv sem přiletíš, mluvíš z piedestalu jako někoho, kdo má patent na psaní básní a všemu rozumí - takže hned odstřel. Kolik je v tomhle ega, řekni?

A myslíš si, že to má pomoci, abych psal konečně "básně" - takové, jaké tobě se líbí. Proč bych to měl proboha dělat? Píšu, jak cítím a umím.

Zkus si sama odpovědět, jaký postoj tě sem vodí, kolik je na něm ega. A pak vychovávej.

Je velký rozdíl mezi "plkáním s osobním podtextem" a ""smysluplnou kritikou textu".

Kdybys mi viděla pod ruce, došlo by ti okamžitě, že tenhle text je "pouhá kamera + imprese". Hlubokomyslnost přenáchám tobě.

U příspěvku:Temně modré odpoledne
Pescatore (Občasný) - 15.1.2011 > čtenář> 

...tolik naprosto zbytečných komentářů může napsat jen někdo, kdo se tu chodí pást. Bohužel, Viktorko.

U příspěvku:Temně modré odpoledne
Pescatore (Občasný) - 14.1.2011 > čtenář> To je tvůj obraz, ti "vlci", tvá psyché. Sama se tu chováš jako vlk. A to mu trochu dost křivdím.
U příspěvku:Temně modré odpoledne
Pescatore (Občasný) - 14.1.2011 > č.l.a. - Tys tu ještě chyběla, Viktorko. Se svými anna-lýzami. Raděj napiš něco kloudnýho, za sebe.
U příspěvku:Básník druhý třídy Uměn
Pescatore (Občasný) - 27.12.2010 > whispermoonlite> 

jóóó! seš inside, whispere!

Podle mýho skromnýho sebedojetí jsem veršem " Jadrane snědých madam" dovytáhnul skvělýho zaumístění v top druho-sdruženejch metafóriků.

Nedivil bych se divám ni hochům libým, kdyby mne zulíbali za ty verše ctnostné a při-léhavé! Chval si chovy své své sám, zní má obščina!

U příspěvku:Básník druhý třídy Uměn
Pescatore (Občasný) - 27.12.2010 > whispermoonlite> ... nevim, zda těch post zuby ocení, vpravdě v to nedoufám, jen večerně žhnu... Málo-mocen snu. 
U příspěvku:Fantasmagórie
Pescatore (Občasný) - 27.12.2010 > Docela mě baví, že dnešní báseň můžu se zítřejší času pásmem posuňkovat. Ač nereálný.
U příspěvku:Fantasmagórie
Pescatore (Občasný) - 27.12.2010 > whispermoonlite> Nevim, ale podle toho jak se nad tim "po stvoření" bavim já, je to fajn úchylárna. Mněau...
U příspěvku:Kamínek na jezdících schodech
Pescatore (Občasný) - 27.12.2010 > Prosté jak život co sám sebe odkope.
U příspěvku:Fantasmagórie
Pescatore (Občasný) - 27.12.2010 > whispermoonlite> Příští bude - konfúze s transfúzí mojí nejvěrnější...
U příspěvku:Fantasmagórie
Pescatore (Občasný) - 27.12.2010 > čtenář> Řekla "opět" hvězda Viktorie Rybáková, velká uměn básnických znalkyně.
U příspěvku:Fantasmagórie
Pescatore (Občasný) - 27.12.2010 > whispermoonlite> Pra-dobře čteš, whispere... Dík.
U příspěvku:Radovánky
Pescatore (Občasný) - 26.12.2010 > Jó, jasně... náhodou jsi tady, jako dycky, chi, úplně bez středu. No, hlavně že ses sdělila.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter