Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:1.základní škola
Anarela (Občasný) - 20.4.2010 > čarotele> No ještě dokážu skvěle diletantit třeba v poezii, ale tu už taky nedělám, dala jsem si říci a vrhla se radši na prózu, která mi jde o něco lépe, ale momentálně je tvůrčí krize a tak jsem se vrhla na vyšívání, v tom se nedá nic zkazit, když má člověk jasnou a neměnnou předlohu. ;-)
U příspěvku:1.základní škola
Anarela (Občasný) - 23.9.2009 > ariel> Zapomněla jsem se odhlásit. Těší mne, že legenda o anarele žije dodnes. Královna diletantů se sem už ale asi nevrátí, i když královnou pořád zůstala, protože je nepoučitelná a v tom je asi její kouzlo. :-)
U příspěvku:1.základní škola
Anarela (Občasný) - 23.9.2009 > ariel> Nevěděla jsem, že se sláva má dotýkala se až tak moc hvězd. ;-) No jo, totemová éra to bylo hezké období, hravě milé. Možná bych mohla publikovat další fotky, ale mám pocit, že dvakrát do jedné řeky nevstoupíš. Teď bydlím na www.literra.cz . Takže se můžeš za mnou stavit i tam. :-)
U příspěvku:1.základní škola
Anarela (Občasný) - 11.1.2008 > národní muzeum> ZDŠ=základní devítiletá škola. Mně se to jen popletlo v hlavě, to se někdy stává, člověk si někdy něco pomatuje tak, že ani neví, že si to pomatuje špatně, i když kolem toho chodí každý den.
U příspěvku:Bláznovi mudrcové
Anarela (Občasný) - 11.1.2008 > čtenář> Doufám, že i kroupa dojetí ukápla.
U příspěvku:Podivný kříženec
Anarela (Občasný) - 20.12.2005 > Gasimo> Díky za doplňkové informace o tomhle kříženci (mně se zdálo že tam něco chybí). Taky jsem kolem něj ještě před třemi roky chodila denně na nádraží a z nádraží. :-)
U příspěvku:Cestovatel mezi světy
Anarela (Občasný) - 14.12.2004 > Připadá mi to jako nějaký brouk nebo kobylka. Moc zajímavé a dobře se na to dívá.
U příspěvku:Ženy?
Anarela (Občasný) - 14.12.2004 > Je to moc krásné a zvláštně zajímavé. Příjemné pokoukáníčko.
U příspěvku:Hornický dům
Anarela (Občasný) - 22.10.2004 > čtenář> Děkuji Ti za vyčerpávající vývojovou přednášku o této budově.
U příspěvku:1.základní škola
Anarela (Občasný) - 22.10.2004 > čtenář> 

Á přišel znalec Sokolova. Máš pravdu, ale když jsem chodila na gympl tak nám řekli že je to 1. ZDŠ. Nikdo není neomylný.

U příspěvku:Kašna
Anarela (Občasný) - 11.10.2004 > Emmet_RAY> Někdy i slepé kuře najde hroudu zlata. I takové zázraky se stávají.
U příspěvku:Bláznův vodotrysk 1
Anarela (Občasný) - 14.6.2004 > Pop.elka> Jo fotky z Ostrova se mi moc povedly. Dříve jsem publikovala jen to co mi bylo důvěrně známé. Tady jsem byla jen jednou, pro mne to bylo zcela neznámé prostředí. Nebyla jsem prostě dřív připravena je publikovat hlavně kvůli místu kde byly pořízeny a kvůli vzpomínce na jednu mně tehdy milou osobu.
U příspěvku:Bláznův balkón
Anarela (Občasný) - 9.6.2004 > Karel ŠTĚRBA> Stále ještě se vyskytujeme ve stejné léčebně, cyklus z "bláznovy zahrádky" (jak toto místo vtipně překřtil Standa) bude už v pátek končit.
U příspěvku:Bláznův vodotrysk 1
Anarela (Občasný) - 8.6.2004 > Miloš...> No já cvičím, zkouším řezat jak se dá ale stejně se mi výsledek mého snažení nikdy nelíbí a tak to nakonec publikuji, jak mi to cvakla kamerka. No je to skutečně velké umění vytvořit záběr na první pokus, aby se s tím už nic nemuselo dělat. Jinak abych pravdu řekla tahle kamerka neměla náhledové okýnko a tak mi vše fotila lechce do strany. Takže já jsem se vždy až doma dozvěděla, co jsem ve skutečnosti vyfotila. Pak se mi ty snímky buď líbily nebo skončily v koši jako nepovedené. Tohle jsem fotila úplně jednoduše, bez zaměřování jsem sklonila kamerku k  hladině a cvakla to, byl to jen malý experiment a to co mi z toho vylezlo se mi hodně líbí.
U příspěvku:Pěkná švejkovina :o)))
Anarela (Občasný) - 8.6.2004 > pepinos> Tak doufám, že sis vychutnal všechny krásy Karlových Var, jinak ten Švejk už tam bude nejméně deset let. Taky mne zaujal, když jsem ho prvně viděla a kdybych měla po ruce foťák, taky bych si ho nezapomněla cvaknout. Jsem tam skorodomorodkyně.
U příspěvku:Bláznova cesta
Anarela (Občasný) - 8.6.2004 > netinka> Tímhle směrem to bude ven, může to být i cesta tam pokud se před vstupem člověk otočil a ohlédl se za sebe. Takže na obě strany.
U příspěvku:Bláznův vodotrysk 1
Anarela (Občasný) - 8.6.2004 > Miloš...> 

Hm, správně ořezat aby zůstalo ve fotografii její původní kouzlo, to mi dělá velké potíže a tak je radši nechávám tak jak mi vylezly z kamerky. Na ořez musí mít člověk cit a ten mi asi chybí.

U příspěvku:Bláznovo slunce
Anarela (Občasný) - 6.6.2004 > Hulís> Tak jo, já Ti to budu věřit, vzhledem k tomu že nemám prostorové vidění (jedno oko to nezvládá), takže mně se to jeví jako do prostoru a Tobě že jde jen o plochu. Víš co, otestuj to, zavři jedno oko a pak mi můžeš sdělit co jsi viděl, ale myslím že to nebudeš umět vyhodnotit, lidi kteří jsou zvyklí na prostorové vidění nevidí jedním okem nic a neumí se v obraze zorientovat.
U příspěvku:Bláznův vodotrysk 1
Anarela (Občasný) - 4.6.2004 > netinka> Jo ten den bylo počasí k mé kamerce příznivě nakloněno a ona fotila jako by byla v nejlepší formě. Taky se mi tam moc líbilo. Skutečně je to nádherný a klidný park.
U příspěvku:Bláznův vodotrysk 1
Anarela (Občasný) - 4.6.2004 > Miloš...> Ale to už by nebylo poznat, že je to odraz ve vodě.
U příspěvku:Bláznův park 2
Anarela (Občasný) - 3.6.2004 > Karel ŠTĚRBA> Že by Ti tam chyběl nějaký pobíhající blázen po parku? Smůla, když jsem to fotila tak blázni neměli zrovna vycházky.
U příspěvku:Bláznův park 2
Anarela (Občasný) - 3.6.2004 > Emmet_RAY> Nsarat i nsrat jsou velmi zvukomalebná slova. Copak asi znamenají? Děkuji Ti za Tvou přízeň.
U příspěvku:Bláznův park 1
Anarela (Občasný) - 2.6.2004 > stanislav> 

Bláznův park proto, že se vyskytuje v jisté léčebně a je tak nádherný, že bych tam jako blázen napochodovala zcela dobrovolně a bez protestů pokud by mne tam nechali hrát si celý dny na vílu.

Jinak Ty máš teda bystré oči, zábradlí se mi tam dostalo z balkónku na kterém jsem to fotila, ale Tvé vysvětlení dává fotce jiný rozměr.

U příspěvku:Bláznovo slunce
Anarela (Občasný) - 2.6.2004 > stanislav> 

Tak je to dobrý, jsem blázen, jen mne zatím zapomněli odchytit.

Já taky často vejrám do slunce (bez slunečních brýlí zcela nechráněnýmzrakem) a vůbec do jiných zdrojů světla, kdybych napsala celé hodiny tak bych lhala, ale nekonečné minuty ano (bývá to zajímavý pohled na mne, vypadám jako bych zkameněla a jednou se mi asi ve třetí třídě smály ostatní děti v družině že zírám na jednoho kluka a já přitom byla přikovaná pohledem ke světlu které přicházelo dovnitř oknem.)

U příspěvku:Bláznovo slunce
Anarela (Občasný) - 1.6.2004 > quentinbubakoff> 

Á přijel rytíř v zářivé zbroji, hned se tu cítím bezpečněji.

U příspěvku:Bláznovo slunce
Anarela (Občasný) - 1.6.2004 > tomash> Já vím, že jde o jednu a tu samou fotku, proto Tě obdivuji jak se Ti jí podařilo krásně přebarvit (zbožňuji barvy), bohužel nejsem nadaná na to aby mi něco podobného vzniklo i v mém editoru (buď to chce talent nebo sebedůvěru, sama sobě si nevěřím a tak publikuji jen tak jak mi to leze z kamerek). No z nové kamerky jsem začala publikovat nedávno, ale ne pod Anarelou (tady bydlí anarelková kamerka, nová už je jiný silostroj). Tak schválně jestli poznáš pod kterou novou přezdívkou se tu taky skrývám. Jinak lidi nefotím, bojím se že mi dají do nosu, že si dovoluji zaměřovat svůj objektiv na jejich drahocenné osoby.
U příspěvku:Bláznovo slunce
Anarela (Občasný) - 1.6.2004 > Emmet_RAY> 

Máš stoprocentní pravdu.

PS: Bude uznána omluvenka pro Anarelu, že nemá prostorové vnímání a nikdy mít nebude, protože s jediným použitelným okem ho nikdy nezíská?

U příspěvku:Bláznovo slunce
Anarela (Občasný) - 1.6.2004 > tomash> 

Moc pěkně jsi mi to přebarvil. Dávám Ti pět bodů plus doporučení.

PS: Jinak novou kamerku už mám, je to Trust  632AV (ukázku z ní jsem měla v soutěži Podzimní listí a jmenovalo se to Listí padá ze stromů, teď je v kolekci Sokolov) rozlišení 3,3 megapixelů. Má to dokonce dvě fotící polohy - na blízko a na dálku. Takže se vyřádím s ní lépe než se starou kamerkou, s tou se muselo vše fotit nejméně půl metru od ní jinak z toho nic nebylo.

U příspěvku:Bláznovo slunce
Anarela (Občasný) - 1.6.2004 > Hulís> Vážně? Ani bych neřekla. Asi máme jiné vnímámí celku. Slunce tam do prostoru hází parádní světelnou duhu.
U příspěvku:Bláznovo slunce
Anarela (Občasný) - 1.6.2004 > netinka> Blánovo slunce proto že to bylo foceno v Bláznově parku v jisté léčebně. Kdyby to mělo být jak ho vidí blázni, tak bych to samozřejmě musela ještě přibarvit v editoru, já jsem ale nebyla ten blázen a tak takhle svítilo slunce tenkrát když jsem tam byla na návštěvě.
U příspěvku:Zámecký park 3
Anarela (Občasný) - 31.5.2004 > toono> Nápad? Kde vzít a nekrást. Lepší už to nebude. Když člověk publikuje jen cykly z různých měst, tak to bude pořád to samé v bleděmodrém dokola. Kdyby  záležilo jen na mne tak odtud jako fotografka už odpochoduju. Když přemluvíš můj fanklub aby mne nenutili furt něco nového vyhrabávat, tak Ti budu jen vděčná. Fakt se z té mé staré fotogalerie nedá nic zajímavého a nového vyhrabat. Já už fakt nevím, kde něco jiného vzít. S novou kamerkou bych tu možná oslnila i skutečné fotografy (ale asi ne, chybí mi kompozice a kázeň).
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter