Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Až budu dospělá
inž. Prase Antonín (Občasný) - 9.12.2010 > Vypni prsa. Nebo vypni psa.
U příspěvku:BOHEMIA
inž. Prase Antonín (Občasný) - 9.12.2010 >
U příspěvku:oprená gitara
inž. Prase Antonín (Občasný) - 9.12.2010 > To už je aspoň pokus. Nu, stačilo.
U příspěvku:smutek
inž. Prase Antonín (Občasný) - 9.12.2010 >
U příspěvku:klid
inž. Prase Antonín (Občasný) - 9.12.2010 >
U příspěvku:chci být tvou Gertrúdou
inž. Prase Antonín (Občasný) - 9.12.2010 >
U příspěvku:tečka a co nejdýl
inž. Prase Antonín (Občasný) - 28.4.2010 > dadadik> No prosimtě, dyk toto máš skoro laboratorní text, jsou tam ty váhy, sluníčko se štěpnejma reakcema... škoda, že to ještě nepodpoří ňákej štěpnej rejm. Ještě trochu a moh by z tebe bejt i chemik. I fyzik. Nebo aspoň zootechnik.
U příspěvku:tečka a co nejdýl
inž. Prase Antonín (Občasný) - 28.4.2010 > Připomnělo mi to jeden můj záznam o poločase rozpadu.
U příspěvku:SMĚJTE SE PLNÝMI ÚSTY
inž. Prase Antonín (Občasný) - 24.3.2009 > Já se klidně plnými ústy smát budu. Ale vem si radši deštník.
U příspěvku:V nazpět
inž. Prase Antonín (Občasný) - 17.2.2009 > Alealeake. Něžné a moudře. Celý Višňu :)
U příspěvku:Bestiální krása hybridních tvorů
inž. Prase Antonín (Občasný) - 2.3.2007 > Leatherface> Tušil jsem, že to budeš umět upřesnit.
U příspěvku:Mao-c' na blátě
inž. Prase Antonín (Občasný) - 9.2.2007 > To je bravurní. A ten název!
U příspěvku:Bestiální krása hybridních tvorů
inž. Prase Antonín (Občasný) - 9.2.2007 > Tak tohle je docela grindy :))
U příspěvku:Yetti z Bluebynu
inž. Prase Antonín (Občasný) - 26.10.2006 > moyri> Ty můžeš bejt jedině yetti. Každé jednou steče dolů, po stehnech, a dostane se nějakému Kubovi za ženu. To nevíš? Tak to v životě chodí.


A vůbec – napiš jinak, můro. Recept: řekni to rovnou, blbě nezakonči, něco připiš. Bude to dobrý.
U příspěvku:Lulání
inž. Prase Antonín (Občasný) - 11.10.2006 > Musím říct, kolegové inženýři, že tohle už jsem skoro nečekal. Co na to ing. Andjunkt?
U příspěvku:teplo tvých dlaní
inž. Prase Antonín (Občasný) - 18.3.2006 >
U příspěvku:Sen němé ženy o teple
inž. Prase Antonín (Občasný) - 29.3.2005 > ouvej> Hledalo cosi mezi doporučenými. A prolezlo už všechno... když v tom bylo.
U příspěvku:Sen němé ženy o teple
inž. Prase Antonín (Občasný) - 17.2.2005 > ouvej> A jenom inženýr ji doopravdy ocenil. Huahua.
U příspěvku:(názory vyslechnuté ve spojitosti s odčervením)
inž. Prase Antonín (Občasný) - 15.1.2005 > Natasha_> Dáma s hranostajem je tak jenom nějaká žena s lasičkou. Ale jako obrázek – dobrý, když to umíš. Kupodivu neoddělíš –
U příspěvku:Kocziczka
inž. Prase Antonín (Občasný) - 10.11.2004 > Náhodou je to tuze pekna kočička. Má ocásek i nožky, na které vždycky spadne. A rozhodně je potřeba občas škrábat i kočičkou, když myška omrzí.
U příspěvku:tajemno
inž. Prase Antonín (Občasný) - 10.11.2004 > aret> neblbni, tam dáš pryč lampu a v noci si na kluzkejch dalžebkách řácky natlučeš kokos, já tam vole žiju a ty bys mi řezal lampu.

lampepurda seš!
U příspěvku:ODOLAT
inž. Prase Antonín (Občasný) - 29.9.2004 > Tma má ječné zrno.
Vlastně věčné. Tma je semenná.

Všiml jsem si, že se u tebe málo mluví. Nemyslím jenom v básničkách (to mě ovšem blaží), ale v reakcích pod kusama. Je to jenom tím, že jsi docela nový a třeba se s ostatníma moc nebavíš, nediskutuješ na fórech, moc ostatním taky nepřipisuješ – nebo by se z toho dalo uvozovat na něco iného. Že se ty texty dají okomentovat jen málo (a je to pak tím, jak jsou psané nebo "o čem" jsou psané) a nebo je to ještě něco jinýho. Nebo je to tím, že se s nima nejlíp tíško souzní?
A dál a dál. Odpověď samozřejmě nečekám, možná můžeš říct něco z toho prozaičtějšího prvního sáčku... ale tím mi nevyvrátíš domněnku, že to bude něco přímo v těch textech... nějaká jejich vlastnost, která způosbuje, že lidi maj ostych naplácat pod to víc slov, než maji ty tvý texty samy...

Ej no nic... tramtadadá.

A napověz mi, všiml jsem sio dobře nebo jsem byl nepozorný – máš nějakou spíš vyprávěcí? Myslím hlavně gramaticky, máš nějakou převážně v minulom čase? Nebo je taková to všechno stavěný na přítomnym a infinitivech? To by vlastně mnohé řeklo. Teda mně. myslím. osvětlilo by mi to ten pocit, kterej jsem z těch textů čta je měl. Okamžitost, chvilkovost. Závan a bezčasí ( i když tady je ve slovech nějaký podzimno... ale o to před se nejde)-

A iné.
U příspěvku:život to zvíře nenažraný
inž. Prase Antonín (Občasný) - 29.9.2004 > Ještě mi napadlo... od toho obrázku... tuším od skupiny Radost: chytali rybáři chytali rybičky chytali za očíčka rybičky to moc bolelo... spíš parafrázuju, paměť je svině zrádná.

S těma cestičkama... no jo... to je dobrej způsob... ale na to snad si najmout síly. Představ by bylo v laboratoři hlavy.

Mně je to všecko příliš pracné, neumím tyhle fíkle. A taky bych chtěl. Ale roč to hned řešit přes techniku, sežeň dost lidí, to by šlo zinscenovat :))))
Pohybem i hlasama. To by byl rachtot.
U příspěvku:Blízkost
inž. Prase Antonín (Občasný) - 29.9.2004 > žížaly / několikrát stisknout / nuceně / koutkem ochutnávat... a jiná idylická spojení... ach to mládí!
U příspěvku:život to zvíře nenažraný
inž. Prase Antonín (Občasný) - 29.9.2004 > to je skoro tabulka :)))
U příspěvku:Podvečer naléhavosti
inž. Prase Antonín (Občasný) - 18.8.2004 > Pescatore> Odp louváš?
U příspěvku:Podvečer naléhavosti
inž. Prase Antonín (Občasný) - 18.8.2004 > Pescatore> Jenom jestli si za to nemůžeš sám :))
"Zdůvodnění je přesné a není chybou zdůvodnění, že na něj nedosáhneš."
U příspěvku:Přijďte
inž. Prase Antonín (Občasný) - 18.8.2004 > Pescatore> Já s tím žádný problém nemám, má bezpečnostní prověrku. Věru.
U příspěvku:Brouk v prstech
inž. Prase Antonín (Občasný) - 18.8.2004 > Hned jsem si říkal, že když je to "dvoukřídlé" nebude to brouk. A ještě dyž to piští a hryže.
Ale hned hledám narážku na Komárka... akorát mam pocit, že ten tak opravdu nepíše. Nečtu však MF mnoho... A to asi vědí ti, co se přihlašujou z mafra líp...
U příspěvku:Brouk v prstech
inž. Prase Antonín (Občasný) - 18.8.2004 > Obscénní vršek :))) To je vole mateřský ňádro... jdu někam najít, co to vlastně bylo za hmyz :)))

Takový pafejetony psával vychvalovaný Topol J. Občas to fakt bylo brutál. Ale tohle je ostřejší...
U příspěvku:Růže
inž. Prase Antonín (Občasný) - 18.8.2004 > To jméno ti povím sám: Satan. Z růže než bys to vymáčkl...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter