Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:E
Toxman (Občasný) - 17.12.2003 > Já bych tomu dal název: "A nespadne a nespadne..." ;)
U příspěvku:říjen
Toxman (Občasný) - 5.12.2003 > Doufám, že z toho bude nakonec celý kalendář :)
U příspěvku:Září
Toxman (Občasný) - 5.12.2003 > Ano, jako vždycky - chvála je nošení dříví do lesa :o)
U příspěvku:Papouch a Gertruda
Toxman (Občasný) - 5.12.2003 > wopi> Prý lehce ? Jestli ono to nebude pomalu chronické :o)
U příspěvku:Rytmus doby 3
Toxman (Občasný) - 11.11.2003 > Anarela> Takže Ty jsi vlastně živel, co ? Na živly platí jen jedno
U příspěvku:Rytmus doby 3
Toxman (Občasný) - 10.11.2003 > Anarela> Jak to ? Přece každý fotograf s sebou vždycky nosí pravítko, vodováhu (nebo olovnici) a úhelník (někdy i úhloměr)   ;o))
U příspěvku:Rytmus doby 3
Toxman (Občasný) - 7.11.2003 > Ještě jednou...podruhé..., potřetí... omlouvám se, linky v předešlém příspěvku nebyly moc funkční :)
U příspěvku:Rytmus doby 3
Toxman (Občasný) - 7.11.2003 > Anarela> 

Je mi líto, že musím oponovat, ale fotoaparát/kamera byl poměrně dost nakloněný. Jako důkaz může sloužit toto (viz jednou...). Červené čáry znázorňují horizontální a vertikální směr, oranžovou čáru tvoří kolmice k objektům, které se nemohou změnit (ledaže by domy, stromy... stály nakřivo). Zelená čára ukazuje sklon pomyslného horizontu.

 

Z obrázku vyplývá, že parkoviště bylo skutečně mírně nakřivo (zhruba 1°), ale kamera byla natočena ještě o 4° vpravo, takže celkově to na okolních objektech dělá přibližně 5° (možná jen 4,7°) ať se dívám jak se dívám (viz podruhé...).

 

Ale abych jen nekritizoval (viz potřetí... :o). Hezký víkend !

U příspěvku:Karolína
Toxman (Občasný) - 5.11.2003 > Velmi se mi líbí technika a způsob stínování.
U příspěvku:Klára
Toxman (Občasný) - 5.11.2003 > Kdo umí takhle kreslit, před tím se hluboce skláním.
U příspěvku:Plážová idyla (Bulharsko 2003 )
Toxman (Občasný) - 5.11.2003 > Také se připojuji s gratulacemi. I pro mě byla tahle fotečka favoritem
U příspěvku:Rytmus doby 3
Toxman (Občasný) - 5.11.2003 > Fotka je sice mírně akční (šikmá kamera), mé srdce však pláče nad těmi barvami skoro u všech fotek, které jsem tu u Tebe viděl. Už aby tu byly ty fotečky z nového foťáčku
U příspěvku:Tajemné okno
Toxman (Občasný) - 5.11.2003 > Námět je dobrý, ale technická kvalita snímku je o něco horší. Asi by se mi to více líbilo v černobílém provedení. Popravdě řečeno dost mě ruší ta žlutá (se zeleným nádechem) - hlavně v levém horním rohu (možná by stačila jen nějaká korekce barev :).
U příspěvku:Po dešti
Toxman (Občasný) - 31.10.2003 > danilka> Snimek byl pořízen začátkem srpna 2003 a nebyl původně vůbec určen pro Totem.cz, ale obecně pro internetové publikování (navíc jsem na Totemu úplně neznámý, leda by mě zdejší osazenstvo znalo odjinud, v což nedoufám ;).

Jelikož to na Internetu chodí všelijak, pro mě důležitější fotečky si i do budoucna míním podepisovat.

Pokud by to zdejšímu obyvatelstvu příliš vadilo, nechám zde příště jen náhled, na kterém nepůjdou rozeznat žádné detaily. Tenhle snímek jsem totiž původně trochu mínil jako wallpaper (i když chápu, že můj Kodak neprodukuje zrovna fotky v poměru stran 4:3 :)) (Kromě změny velikosti a přidání podpisu nebylo se snímkem nijak manipulováno ani co se týče kontrastů a barev).

Poněvadž jsi zde nováček i Ty Danilko, můj podpis by, čistě teoreticky, nemusel vadit ani Tobě :)

Jinak všem, kteří navštívili tuto stránku děkuji, pokud se líbilo, jsem jenom rád.
U příspěvku:Listy
Toxman (Občasný) - 31.10.2003 > Jak se mi to natahovalo, myslel jsem, že je to focené ve studiu a ono ne... zajímavé :)
U příspěvku:No comment
Toxman (Občasný) - 30.9.2003 > Řekl bych profi foto.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter