Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:hááááááálelůja!
Rigel (Občasný) - 20.7.2005 > hmmmmmm...no však víš jak:)

dal jsem na Totem fotku...po letech mlčení:)
U příspěvku:nerudná myšlenka
Rigel (Občasný) - 27.6.2005 > hmmmm..líbí se mi ta druhá část...
U příspěvku:autobusová
Rigel (Občasný) - 13.6.2005 > líbí Hanzi...velmi... hlubší komentář k tomu snad ani napsat nejde...co komentovat?:)
U příspěvku:jitrosvit
Rigel (Občasný) - 3.5.2005 > hm, tak jsem nevěděl co napsat, tak jsem nenapsal nic... hehe... Je to zajímavé, ale není to můj druh projevu... těžko hodnotit...
U příspěvku:lorňon a lesklé něco
Rigel (Občasný) - 3.5.2005 > Je to párády Hanzi... fakt muhéhe jak brequeque:)))
U příspěvku:Malá zimní myšlenka
Rigel (Občasný) - 23.3.2005 > Zajímavé, docela se mi to líbilo...
U příspěvku:Malba aktu
Rigel (Občasný) - 23.3.2005 > četl jsem...
U příspěvku:Prchavá
Rigel (Občasný) - 23.3.2005 > Co to je? Změnila jsi pohlaví? Hraní se slovy pěkné, ale jinak v tom nic moc nevidím. Přijde mi to jak vzdych... Nic na přemýšlení. Ale o to asi nešlo...
U příspěvku:stonožky
Rigel (Občasný) - 23.3.2005 > Moc nevím, co k tomu... Je to takové hraní. Originální, ale pro mě jen hraní... Víš, že já si na efekty moc nepotrpím...
U příspěvku:pateticky, ale přece
Rigel (Občasný) - 23.3.2005 > Je to fajn Hanzi, ale přijde mi to docela násilné na slova. Jak když se snažíš za každou cenu volit originální vyjadřování. Jinak myšlenka se mi líbí a taktéž druhá a třetí strofa se mi líbí. Chtěl jsem napsat, že třetí nejvíc, ale je to tak nastejno. V každé z nich je úvaha, která mě nějak oslovila.
U příspěvku:rozdávej (podzim)
Rigel (Občasný) - 23.3.2005 > Musím uznat, že je to zajímavé. Asi Ti šlo jen o to, vyjádřit nějakou atmosféru. V tom případě ano. Jinak tam pro mě není žádné sdělení...
U příspěvku:rozdávej (podzim)
Rigel (Občasný) - 23.3.2005 > nude> ??? Forma?
U příspěvku:mlékomlékomléko
Rigel (Občasný) - 23.3.2005 > Dobrý nápad, ale jinak nic zajímavého (pro mě)v tom nevidím...
U příspěvku:tiché dny (dále návštěvy mimozemšťanů)
Rigel (Občasný) - 23.3.2005 > Velice pěkné Hanzi...
U příspěvku:recept na čistou lásku
Rigel (Občasný) - 23.3.2005 > Je to velice zajímavý nápad. Ale asi nebudeš překvapený, když s tím nebudu tak úplně souhlasit. Ale to nevadí. Opravdu si myslím, že je to výtečný nápad a nejvíc mě rozesmálo post scriptum:)
U příspěvku:totálně jetá lávka
Rigel (Občasný) - 23.3.2005 > Není to zlé Bobečku, není to zlé:) Dokonce by jeden i řekl, že to snad je i dobré:)) Ale nebuďme uspěchaní. Být uspěchaný se nevyplácí. To tak jeden spěchal, čumáka chlupatýho, až mu jednu flákli po papuli a od tý doby už nespěchá, čumáka chlupatýho. To máš hned... Tak vidíš, že spěchat se nevyplácí... A kdyby jsi přece jen chtěl spěchat, jakože ty vlastně nechceš spěchat, protože víš že spěchat se nevyplácí, tak si vpomeň na toho, co spěchal, čumáka chlupatýho, až nakonec kvůli tomu spěchání dostal po papuli... Tak a teď víš, jak to s náma vlastně doopravdy je, čumáka chlupatýho...
:)
U příspěvku:snáz porozumět pavookým davům
Rigel (Občasný) - 18.2.2004 > Rigel> 

jsem Ti to zapomněl ohodnotit. Ještě jsem si všiml, cos napsal "slečně". Zas tak hluboká filozofie to podle mě není. Stačí být všímavý a vnímavý, ale možná je to v těch kudrlinkách lehce zamotané, tak se v tom hůř orientuje. Ale to mi osobně nevadí:)

No a abych Ti ještě trochu víc namasturboval Tvoje už i tak dostatečné pisálecké ego, tak Ti kupodivu dám nějaké drobné body:)))

U příspěvku:snáz porozumět pavookým davům
Rigel (Občasný) - 18.2.2004 >

Muhéhe... to mě fakt rozesmálo... až smutně pravdivé. Jen ten konec jsem asi moc nepochopil, nebo by měl být malinkato jinak. Myslím tím

 "málokdy se stane,

že se dva z nich srazí", ale to záleží na úhlu pohledu, že ano:) Vlastně je to správně:)))

U příspěvku:Sky
Rigel (Občasný) - 18.2.2004 > hodně pěkné barvičky... a to je asi tak všechno. Ale jako...je to hezké na pohled...možná od toho ani nikdo víc nechce...
U příspěvku:První a poslední
Rigel (Občasný) - 5.11.2003 > myslím, že to je dosti neobjektivní. Hlavně to "dal jsi mi bouři, já oplácím ji bleskem". Jinak hezunké slovíčka. Trochu mi to zase připadá přeplácané, ale to je věc názoru. Jinak nebudu tu "tleskat v dešti díků". Na to máš jiné.... nevím, kdy sem zas dojdu. Když Bůh dá, tak snad nikdy. Ale za to bych zatím nedal malíček levé nohy....
U příspěvku:Páteční,večerní
Rigel (Občasný) - 30.10.2003 >

Je to strašně patetické. A sebelítostivé. Slova volena dost originálně, ale jinak nevím. Myslím, že kresby máš lepší. Co takhle sem něco dát? Hodnocení Ti kazit nechci, ale dal bych tak 3,5.  Takže zaokrouhleno budiž 4

 

U příspěvku:Noci čarodějné
Rigel (Občasný) - 30.10.2003 > Přáníčková víla> Co to je za blábol? Myslím, že je ztracený ažaž.
U příspěvku:Noci čarodějné
Rigel (Občasný) - 30.10.2003 > Rawen> a co třeba "karitaťka" ???
U příspěvku:Noci čarodějné
Rigel (Občasný) - 30.10.2003 > Nějak mi to nedává smysl. Myslím, že ani nemá dávat. Jinak je to fajn, ale ještě si na to budu muset zvykat. Je  to pro mě šíleně abstraktní. Asi mám radši lépe definované pocity a ne jen takové "zmítání" se v nich. To je taková filozofická deformace, se kterou se budu muset vyrovnat. Jen toho Kryla sis mohl odpustit...
U příspěvku:Kázání
Rigel (Občasný) - 26.10.2003 >

pripada mi to jako hodne vyblita bolest, spis nez sdeleni. Nevim, o co slo, takze to mozna je spravne. Je to mozná trochu pateticke, ale tomu se malokdo  vyhne. Hlavne mi tam vadi, ze je tam strasne moc informaci a nejak zanika, co vlastne chces rict. Ale jinak je to hezké. Sam bych to tak nejak napsal...   P.S.: zas ta diakritika   P.P.S.:zatim to bodovat nebudu. Jeste si to promyslim, abych nebyl unahleny.

U příspěvku:Píseň na konečné
Rigel (Občasný) - 17.10.2003 >

jsem tu nový, tak ještě asi nevím, jak to tu chodí,ale mně to připadá tak trochu jako říkanka-"emocionální výblitek" jak jsem použil u svého "Poutníka". Tím se tě nechci dotknout. Jak na sebe tak na druhé. Je to milé, ale myslím, že dost to postrádá hlubší smysl- ale to už jsi koneckonců přiznala Blondýnce nebo komu. Ale o tom báseň přece být nemusí. Jinak já jsem asi pro zdejší obecenstvo dosti nestravitelný, protože ode mě ještě snad nikdo nic nepochopil. No co se dá dělat. Budu se snažit pročíst toho víc...

 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter