Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Přišel s čertem na plaváž
Hovínko v lese (Občasný) - 18.2.2005 > S.P.> Doufám, že je ta idea díla zřejmá. Že šli nadělovat taky do Vltavy utopenejm. Svět má bejt spravedlivej ke každýmu rovným dílem.
U příspěvku:čo je Je?
Hovínko v lese (Občasný) - 9.4.2004 > Super, opravdu. Dlouho jsem se tak dobře nepobavil(o).
U příspěvku:..aa.a.l.m.1..
Hovínko v lese (Občasný) - 14.12.2003 > a ten modrej flek dole je jako co?
s tou rozmazanou záclonou docela pěknej moment
U příspěvku:SATAN
Hovínko v lese (Občasný) - 14.12.2003 > myslím že Satan nemá péro mezi očima, ale obrázek se mi líbí, ou jéz!
U příspěvku:letní Šumava
Hovínko v lese (Občasný) - 14.12.2003 > mám rád les
a tohle mi přišlo na první pohled jak výšivka, sorry
U příspěvku:.,..,.-
Hovínko v lese (Občasný) - 14.12.2003 > v takovým lese je to o strach.
Ta dívčina je jak vystřižená z nějaký učebny, a má šeredný boty. Ale nápad je to milej.
U příspěvku:Friendship
Hovínko v lese (Občasný) - 14.12.2003 > vobrázek jak z Dívky
U příspěvku:Objetí
Hovínko v lese (Občasný) - 14.12.2003 > Do čeho to šťouchaj těma zobákama, preboha?
U příspěvku:Telo
Hovínko v lese (Občasný) - 14.12.2003 > Souhlas s Lipiko, řetízek je hrůzostrašnej. Bez něj by to bylo hned o něčem jiným. Jestli teda může bejt nahatej chlapík o něčem jiným.
U příspěvku:Naštvaný dítě
Hovínko v lese (Občasný) - 14.12.2003 > je naštvaný protože má na prsou identifikační čip.
To by byl každej z nás.
U příspěvku:Mr.Smith(fromLondon) 1
Hovínko v lese (Občasný) - 19.11.2003 > Chudák objekt.
U příspěvku:Glückliche Liebe
Hovínko v lese (Občasný) - 19.11.2003 > Lian> Chtělo jsem to opravit a omylem jsem to smazalo, omlouvám se.
Hovínko.
U příspěvku:Byl jednou jeden kral...
Hovínko v lese (Občasný) - 16.11.2003 > Kdyby měli bolševici místo hlav květáky, shnili by dřív... jináč: ou jéz!
U příspěvku:Muž
Hovínko v lese (Občasný) - 16.11.2003 > Jarek, no páni!
U příspěvku:jahudka
Hovínko v lese (Občasný) - 16.11.2003 > katerina seda> Dík za objasnění.
U příspěvku:pocity1
Hovínko v lese (Občasný) - 16.11.2003 > Pop.elka> Aha, mi to přišlo jako samorost, asi těma vočmáma. Takže teď když vím, že to není samorost, myslím si, že je to soška orientální ženy, která právě přišla o panenství, jak si drží tu ruku a šatky cudně mezi nožkama. Možná o něj přišla na maškarním. To jsou teda moje pocity. Domů bych si to nepostavil, bál bych se těch vočích, ale jináč se mi to jeví zajímavý.
U příspěvku:pocity1
Hovínko v lese (Občasný) - 16.11.2003 > To je samorost???
U příspěvku:Jen pohladit...
Hovínko v lese (Občasný) - 16.11.2003 > Radši hladím míň zelený...
U příspěvku:Vůz
Hovínko v lese (Občasný) - 16.11.2003 > Podobnej je v Táboře v husitským muzeu, jak tam maj katakomby.
Pěknej vozejk.
U příspěvku:Divka na fialovém
Hovínko v lese (Občasný) - 16.11.2003 > Proč je černá a boulovatá, je nemocná?
U příspěvku:dort im hojschen
Hovínko v lese (Občasný) - 15.11.2003 > toono> a to se mi právě líbí páč já se normálně viditelnejch hercůch bojím.
U příspěvku:bílá pani
Hovínko v lese (Občasný) - 15.11.2003 > Bílá paní ve futrovaným kabátě? S batůžkem? Nechápu nic.
U příspěvku:jahudka
Hovínko v lese (Občasný) - 15.11.2003 > ... v čemže se to válí?
U příspěvku:My Little Erni
Hovínko v lese (Občasný) - 15.11.2003 > Ou jéz, tohle je gut.
U příspěvku:...už aby to bylo
Hovínko v lese (Občasný) - 15.11.2003 > Mnoho myslivců, zajícova smrt; mnoho květin, Zímova smrt?
Tohle se mi hrubě nelíbí.
U příspěvku:open your eyes II
Hovínko v lese (Občasný) - 15.11.2003 > Huh, drsný, ale dobrý.
U příspěvku:..new.era..
Hovínko v lese (Občasný) - 15.11.2003 > Páni, newěra. A komu je newěrná? Těm kalhotám ve výkladní skříni? Wow!
U příspěvku:..green..
Hovínko v lese (Občasný) - 15.11.2003 > Zelená je dobrá.
U příspěvku:..marha.t..
Hovínko v lese (Občasný) - 15.11.2003 > Tůristická značka praví - jděte po červené, někdo visí na křížku. Nebo k němu lezl po (holých) kolenouch.
U příspěvku:..shampoo.light..
Hovínko v lese (Občasný) - 15.11.2003 > Kovová fošna?
Chuděry žencký...
U příspěvku:..the.fashion..
Hovínko v lese (Občasný) - 15.11.2003 > To je fotečka, mňam!
Docela by se mi líbil časopis pro starý, se starejma modelkama, s módou starejch lidí...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter