Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Ivan
(muž)
Občasný
Na Totemu: 301x
Napsat zprávu

Zkouším fotit asi rok,a zlákaly mě právě digitály.Měl jsem Canon A200,teď je to Casio QV-R4.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mostecko
Ivan (Občasný) - 16.12.2003 > Jade> :-))) Přiznávám bez mučení.....snížil jsem se k doostření,srovnání Levelů a lehkému kolorování...:-)
U příspěvku:Políčko II
Ivan (Občasný) - 16.12.2003 > Lucie> ;-)
U příspěvku:Políčko
Ivan (Občasný) - 15.12.2003 > Jade> No,ja teď vůbec nemluvím o mém "díle".Jak jsem řekl,nepovažuji zrovna tento kousek za zrovna povedený.Vidím, že jsi ortodoxní zastánce "klasické" fotografie,a tvůj názor samozřejmě respektuji.Ovšem digitální fotka nabízí další možnosti (mimochodem zrovna třeba to zachycení pohybu už není vůbec tak nesnadné)a i když se ti to nemusí líbit,i digitální fotky (a upravované v PC - ostrost,saturace) jsou stále fotky.Ale jsem rád, že se shodnem na tom, že každý má názor jiný.Přeji dobré světlo(a dobrou tmu v komoře):-)
U příspěvku:Políčko
Ivan (Občasný) - 15.12.2003 > Originál dodám.....;-)
U příspěvku:Políčko
Ivan (Občasný) - 15.12.2003 > Jade> Ehm...víš,co je to grafika? Myslíš,že když něco vyfotíš, doostříš to,případně upravíš barevně,kontrastně....že je to grafika???To snad ne:-)Máš pravdu v tom,že hranice mezi grafikou a fotkou z hlediska úprav v PC se hledají těžko, ale myslím, že leží rozhodně daleko za těmihle konkrétními.Ohledně názoru na umění fotografie...plně souhlasím...je umění fotit tak,aby fotka potřebovala doupravit v PC co nejmíň.
U příspěvku:Políčko
Ivan (Občasný) - 15.12.2003 > Lucie> Promiň, ale nechápu, proč bych měl fotku krajiny,barevně,kontrastně a co se ostrosti týče doupravenou,dávat do experimentu....já tu neexperimentuji,fotku prezentuji tak jak je,jako fotku krajiny,tak to tak berte...
U příspěvku:Políčko
Ivan (Občasný) - 12.12.2003 > Lucie> Ale no tak, Lucí...snad nechceš říct, že saturace (kupodivu mírná, ta část pole byla suchá a osvícená sluncem)je tak drastická úprava, že se fotka dá považovat za grafiku či expoš?
U příspěvku:Políčko
Ivan (Občasný) - 11.12.2003 > Lucie> Aha..takže se hodnotí domnělý reálný podklad pro fotku a ne finální fotka jako taková? Hmmm, zajímavé....:-)
U příspěvku:Políčko
Ivan (Občasný) - 11.12.2003 > Jade> Jasně že počítač. Mimochodem, rád se dozvím, proč když počítač,tak 2 a když orig.,tak 5;-) Výsledek by byl v obou případech stejný, tak nevím, co se tu hodnotí.....fotka, nebo způsob, jak byla pořízena?
U příspěvku:Políčko
Ivan (Občasný) - 9.12.2003 > Za ty mapy na obloze se omlouvám...je to nadvakrát ukládané, protože mi TOTEM nevzal přesně 100kilový snímek.Na originále nejsou.....
U příspěvku:Mrzlice
Ivan (Občasný) - 8.12.2003 > Martyfoto> Jistě,že jde o "normální" vlastnost vidění z úhlu,ale objektiv to může zdůraznit,nebo potlačit(tele-).A samozřejmě,že jsem foťák neměl vodorovně,kdyby ano,byla by na fotce max.zídka a dveře,a nebo bych se musel vznášet 20m nad zemí.Právě proto ale nerozumím,proč to považuješ za chybu.....
U příspěvku:Ohrada
Ivan (Občasný) - 5.12.2003 > čtenář> Většinu toho cos napsal beru. Díky. Ty jpg fleky u předešlé fotky (35kb) taky beru....omyl při ukládání ;-)
U příspěvku:Mrzlice
Ivan (Občasný) - 5.12.2003 > Martyfoto> Marty,říká ti něco sbíhavost linií? Když si dobře všimneš, tak každá ubíhá jinak....čili to padá asi na všechny strany?....je to rovnané podle zídky vpravo(s malou úlevou ve prospěch náklonu vlevo),takže OPTICKÝ náklon je způsobený úhlem pohledu a vlastností objektivu,nikoli špatně srovnanou fotkou ;-)
U příspěvku:Mrzlice
Ivan (Občasný) - 4.12.2003 > Martyfoto> Ad.2.část: Poraď mi, jak mám použít menší kompresi,když se má fotka vejít do limitu 100kb ;-)
U příspěvku:Mrzlice
Ivan (Občasný) - 4.12.2003 > drfaust> Je v Mrzlicích...poblíž Bíliny (SZ Čechy)
U příspěvku:Mrzlice
Ivan (Občasný) - 4.12.2003 > Martyfoto> Díky za názor. Nenaklání se! ;-)
U příspěvku:Demon vyvolany pro kratkodoby ucel zabiti. :o)
Ivan (Občasný) - 24.11.2003 > škoda,že kvůli zubům nemůže nikdy zavřít hubu,takže toho asi moc nezabije...:-)
U příspěvku:The Spark
Ivan (Občasný) - 21.11.2003 > Zuzzz> Je to fotka...jiskra z prskafky..jinak za rámečkem si stojím....kdyby tam nebyl,výsledný formát by byl o ničem...;-)
U příspěvku:fresh
Ivan (Občasný) - 21.11.2003 > Tohle se povedlo!
U příspěvku:xxx
Ivan (Občasný) - 20.11.2003 > Aha, tak to jo.....OKI....:-)
U příspěvku:v rozmezí...
Ivan (Občasný) - 20.11.2003 > Povedenej expoš,červenej pruh mě irituje.Btw.nevim nevim,jestli se z tohohle dá poznat,jestli je ten kluk pěknej, dámy....;-)
U příspěvku:xxx
Ivan (Občasný) - 20.11.2003 > Omlouvám se za syrový a nefundovaný názor,ale....ehm...co tohle je?:-)Připadá mi to opravdu jen jako náhodná myšlenka,narychlo zformulovaná do ne-veršů a plácnutá sem,jenom abys "něco napsala"...
U příspěvku:Poslední mohykán
Ivan (Občasný) - 17.11.2003 > Snad jen ještě dodám, že středová kompozice i šum jsou záměrné...
U příspěvku:Cesta do pohádky....
Ivan (Občasný) - 13.11.2003 > Moor: Vyměň si monitor :-)
U příspěvku:Golfový míček
Ivan (Občasný) - 13.11.2003 > Zajímavý....trošku mi vadí ty "vypálený" místa....určitě tošlo udělat celé tmavší a s kresbou v nejsvětlejších místech
U příspěvku:Cesta do pohádky....
Ivan (Občasný) - 13.11.2003 > vever: Ano,Bořeň u Bíliny.Je to focené cestou dolů..min.víkend ;-)
U příspěvku:Cesta do pohádky....
Ivan (Občasný) - 13.11.2003 > Trošičku jsem sáhnul na saturaci,jinak cira realita!!!:-)
U příspěvku:Slepé rameno Labe
Ivan (Občasný) - 13.11.2003 > Neostrý, a ta pravá strana na hranici vypálení...ale fajn nálada....
U příspěvku:Korunka
Ivan (Občasný) - 11.11.2003 > Cedrik: mě právě ty barvy fascinovaly....BW by to určitě ztratilo...ale záleží na úhlu pohledu,no...:-)
U příspěvku:Vlny
Ivan (Občasný) - 11.11.2003 > Lucie: Je to prosvětlená záclona....:-)
U příspěvku:Smůlovatý lovec
Ivan (Občasný) - 10.11.2003 > Škoda,že je to starý a že to znám.....ale fajn.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter