Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:lastovičky
chell (Občasný) - 12.4.2010 > tyjo po dlouhy dobe neco originalniho a prijemnyho :)
jen me trochu znervoznujou ty vyvaleny oci :)
U příspěvku:ve skalach
chell (Občasný) - 9.4.2010 > působí fakt magicky.. uplne me ta fotka vtahuje do sebe.. moc povedeny :)
U příspěvku:Telč 6
chell (Občasný) - 9.4.2010 > proboha proc to znasilneni tou silenou ruzovou kolem.. kdyz uz bych neco upravovala na te fotce tak retusovat tu reklamu v oblouku..
pokud to ovsem neni reklamni pf prave pro onen podnik...
U příspěvku:.. -brněnské paláce IX.
chell (Občasný) - 9.4.2010 > uniká mi použití takové kompozice... ani presne uhlopricne ani cela brana ci co to tam je mezi barakama ani zlaty stred ani cele veze..
zkratka momentka pri prochzace co normalni lidi nedaj nai do alba...
U příspěvku:PF 2010
chell (Občasný) - 23.12.2009 > vytkla bych jen detail a to ze prasatko ma kopejtka trochu jako slon ale celkovy dojem je super + text ala honza volf dokonaly prani :)
U příspěvku:7
chell (Občasný) - 15.6.2007 > asi půl minuty sem koukala co to je :) ale je to mooc pěkný :)
U příspěvku:"SALON REPUBLIKY"
chell (Občasný) - 18.4.2007 > než sem to otevřela tak sem nechápala název...ale pointa je velice vtipná :)autička dvourozměrný což by mi v rámci k celku nevadilo ale je jich tam zbytežně moc...
za celkovej dojem :)
U příspěvku:eh...?
chell (Občasný) - 18.4.2007 > to je odraz okna v něčem předpokládám :) mam hrozně upatlanej monitor takže moc nevidim co je to kolem... ale za to ty nemůžeš. zaujalo mně to :)
U příspěvku:Kavkaz
chell (Občasný) - 1.11.2006 > světlo pekne, ale ta hora je celkove uplne neprirozena...
U příspěvku:Ticho...
chell (Občasný) - 1.11.2006 > na muj vkus je to to teda dost kyc.. ne kycek :) ja bych to delal bez ty postavy... ale jinak moc pekna modra :)
U příspěvku:bříza
chell (Občasný) - 30.10.2006 > Po dlouhé době další obrázek, že by tvůrčí pauza :) velice příjemné
U příspěvku:Jiří Sinkule
chell (Občasný) - 14.12.2005 > tohle je technika ktera ti fakt sedi do ruky krasny :)
U příspěvku:Vymyslete mi nazev sííím :-)
chell (Občasný) - 12.12.2005 > kdyby to nebylo rozmazaný a neměla ty fusekle, tak by to byla hezkaá fotka. To si schválně ty fotky takhle kazíš úmyslně?
U příspěvku:pokus s airbrush
chell (Občasný) - 12.12.2005 > je to nevýrazný a špatně ořízlý, nebo sem to nepochopila. Ale jinak by to byla zajímavá fotka
U příspěvku:Tudy cesta nevede
chell (Občasný) - 21.11.2005 > op velice vtipne vystizena depka :)
U příspěvku:Děs
chell (Občasný) - 21.11.2005 > to je fakt depka z toho cisi :)
U příspěvku:okem nespavce
chell (Občasný) - 21.11.2005 > jop to je jak naka starodavna fotka :)
U příspěvku:Pyramida
chell (Občasný) - 13.11.2005 > ja v tom tu pyramidu uplne jasne vidim :) je to spousta barevnejch stripku na spbe :)
U příspěvku:Tanec barev
chell (Občasný) - 12.11.2005 > pozitivni ja tam vidim tri tancici postavy :)
U příspěvku:tuzba
chell (Občasný) - 30.10.2005 > bezchybny :) mazec :) ukladam doporucuji
U příspěvku:kosticky
chell (Občasný) - 30.10.2005 > libi moc ten styl fakt jo
U příspěvku:***
chell (Občasný) - 23.10.2005 > me se tam ten ramecek hodi...
nechutne ale hezke :)
U příspěvku:hliněný
chell (Občasný) - 22.10.2005 >
U příspěvku:Země uvnitř
chell (Občasný) - 22.10.2005 >
U příspěvku:Zátiší II
chell (Občasný) - 22.10.2005 >
U příspěvku:Čiča
chell (Občasný) - 22.10.2005 > fanýs> tys mě nepochopil... jde o to ze technika linorytu jako takova je zalozena predevsim na tisku z rytiny to je to umeni ktere se má prezentovat už si nekdy videl aby treba v knižce bylo misto jedny stranky s obrazkem kus lina?

ja to nemyslim zle me se moc libi co je na tech linech za obrazky sou to supr napady slůůůničko je moc šikovná ale proste to podle mě neni dotaženy do konce.. neco vyrytyho v linu muže být fajn ale když se to vytiskne tak je to stokrat lepsi...
U příspěvku:Čiča
chell (Občasný) - 22.10.2005 > fanýs> linoryt = grafická technika tisku z výšky, linoleoryt
U příspěvku:Polární zář
chell (Občasný) - 21.10.2005 > tyjo to se mi fakt libi moc
U příspěvku:Čiča
chell (Občasný) - 21.10.2005 > zdravim
nevim jestli sem to uz nekde rikala ale vysvetlil ti nekdo co znamena linoryt? to je technyka kdyrejes do lina motiv a pak ho vytisknes.. a ten vytisk se pak prezentuje ne nepouzita matrice.. to kje pak jen rytina ne linoryt... ale jelikoz se mi libi podstata ty kocicky tak kdyz to sem das vytisteny dam ti plnej pocet a doporuceni :)
U příspěvku:Schody
chell (Občasný) - 21.10.2005 > a kdeze to je?
je to fakt prijemny
U příspěvku:výběh
chell (Občasný) - 19.10.2005 > libi fotka a tyhle potvurky miluju :)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter