Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:love
RUDDY (Občasný) - 29.12.2005 > Je z toho jasně patrný onen psychedelický kontrapunkt, který aplikovaný do praxe... :-) RADOST!
U příspěvku:měsíc je miska kurkumy
RUDDY (Občasný) - 12.2.2005 >
U příspěvku:Té, která je příliš veselá, natrhal bych leknínů
RUDDY (Občasný) - 12.2.2005 > pjer> Šlo přece o to, že Rambonaut zaměnil trop za tellement, ne? Nebo tomu nerozumím?
U příspěvku:Pod roztouženým ledem
RUDDY (Občasný) - 12.2.2005 > Fajn.
U příspěvku:SLYŠÍM, JÁ SLYŠÍM
RUDDY (Občasný) - 12.2.2005 > Celkem slabé, nicneříkající, patetické. Možná jsi to měl opravdu raději spláchnout :-) Ale souhlasím s ynnes a ke tvému zjištění ti blahopřeju!
U příspěvku:viete co mam ozaj rad?
RUDDY (Občasný) - 12.2.2005 > Nevím, co si mám myslet. Vadí mi tam ten patetický "svetový mier". Naopak "májové obštrukcie" nejsou špatné.
U příspěvku:radiátor
RUDDY (Občasný) - 12.2.2005 > Tak to mě to teda chytlo. Líbí se mi "promočená mysl" a "přemlouvám zemi, aby nakonec přijala vzkaz pro tebe". Moc pěkné!
U příspěvku:V sobotu vždycky telefonuji
RUDDY (Občasný) - 12.2.2005 > Hulím jak na smrt odsouzená, k smrti umilovaná... nádhera!
U příspěvku:MODERNÍ DĚVČATA
RUDDY (Občasný) - 12.2.2005 > Co na tom chceš hlouběji kritizovat? Na některé výroky jsem už skoro zapomněl! :-) Zdravím.
U příspěvku:Té, která je příliš veselá, natrhal bych leknínů
RUDDY (Občasný) - 12.2.2005 > Takže vy tu ruku nezvednete...?Nemyslím, že je nutné dělat vědu z toho, že někdo pozmění původní překlad textu! Básnická licence přece povoluje téměř cokoli, takže bych se vykašlal na kritizování formy a zaměřil se na obsah! A ten je přinejmenším zajímavý!
U příspěvku:Jedné noci nebožtíček
RUDDY (Občasný) - 24.12.2004 > Emmet_RAY> Z dlouhých věcí mám komplexy taky. pojď se zkamarádit.
U příspěvku:V hodinách
RUDDY (Občasný) - 24.12.2004 > Emmet_RAY> Já bych se i vázal a děj se vůle boží... ale znáš to, člověk míní...
U příspěvku: ROZEHRANÁ TERAPIE
RUDDY (Občasný) - 18.5.2004 > Moc pěkně! No vidíš, že to jde i bez těch prasáren! Jen tak dál... :-)
U příspěvku:u krbu
RUDDY (Občasný) - 25.3.2004 > Ne!
U příspěvku:MFF.
RUDDY (Občasný) - 25.3.2004 > Proč ne...
U příspěvku:a zase jedna Ulička
RUDDY (Občasný) - 25.3.2004 > Naprosto úžasné a hlavně nevtíravé, má to atmosféru a působí to na mě neuvěřitelně něžně... Výborně!!!
U příspěvku:les pri jizde autem
RUDDY (Občasný) - 25.3.2004 > Moc pěkné,všechno krásně vyvážené, připomíná mi to místa, kde jsem rád ...
U příspěvku:POSLEDNÍ LEČO
RUDDY (Občasný) - 15.3.2004 > Emmet_RAY> To je možné, ale slovo lednice by žádný Hanák (ani nikdo jiný) v nářečí nepoužil, to snad uznáš... A koncové -á ve tvaru přicházá taky není moc hanácké... Ale to jen tak na okraj.
U příspěvku:ČERNÁ SVINĚ
RUDDY (Občasný) - 15.3.2004 > Libi se mi hlavne ta posledni sloka a predevsim jeji vtipne konotace. Ale i celek neni k zahozeni!!!
U příspěvku:chladné ráno
RUDDY (Občasný) - 28.2.2004 > Zase jedna píseň pro mě?
U příspěvku:LOŇSKÉ SNĚHY
RUDDY (Občasný) - 28.2.2004 > BorisCvek> Nevěděl jsem,že Boris Cvek je skutečný autor,myslel jsem,že je to g-morruv vtípek,tekže se omlouvám a přiznávám se,že Boris opravdu nejsem!
U příspěvku:LOŇSKÉ SNĚHY
RUDDY (Občasný) - 21.2.2004 > g morr> Boris jsem já.
U příspěvku:LOŇSKÉ SNĚHY
RUDDY (Občasný) - 21.2.2004 > Emmet_RAY> Ten název k té básni opravdu nesedí, to jsem věděl hned. Ale nenapadlo mě nic lepšího a nazvat to Labutě mi přišlo divné.
U příspěvku:LOŇSKÉ SNĚHY
RUDDY (Občasný) - 21.2.2004 > Emmet_RAY> Tohle je první text, který tady publikuji a nedošlo mi,že by ta poznámka mohla být umístěna i jinde. A co se týká písma, tak mám pocit, že je úplně jedno, jestli je text napsán malým nebo velkým. Takže příště!
U příspěvku:= Břehy II. =
RUDDY (Občasný) - 2.2.2004 > Tahle fotka má úplně všechno!
U příspěvku:vnitrnost
RUDDY (Občasný) - 2.2.2004 > Mně taky přijde ten černý prostor v pozadí důležitý, ale jinak moc pěkné...
U příspěvku:na pastvu
RUDDY (Občasný) - 28.1.2004 > Lucie to řekla přesně: dokument dokumentuje! Ale spíš než film Vesničko má středisková mi to připomíná Slavnosti sněženek...
U příspěvku:kousek kabelky
RUDDY (Občasný) - 28.1.2004 > Stojí za to tohle fotit?
U příspěvku:zapad
RUDDY (Občasný) - 28.1.2004 > To není tučňák? Ale jinak moc pěkné...
U příspěvku:Podpírali starší paní
RUDDY (Občasný) - 28.1.2004 > Na náměstí hořel studem... to není špatné!
U příspěvku:pro tebe a pro jistotu
RUDDY (Občasný) - 15.1.2004 > Luk Malér> Ty budeš asi drsňák,takže víš co,Luku?Pročti si ty autory taky:-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter