Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:= Za městem =
Andulka (Občasný) - 10.11.2004 > fotka je nadherna....jediny co me na ni mrzi, ze je tak tmava....ty stromy tam...:-)
U příspěvku:Podzim v Počernicích
Andulka (Občasný) - 10.11.2004 > NAHDHERA!
U příspěvku:Hrdost BYTÍ vznešené Tvořivosti
Andulka (Občasný) - 3.8.2004 > Osho mel hodne books jenom na meditaci, ja mam doma A practical quide meditation - the first and last freedom..
"Jinak transovní vědomí lze těžko přenést trvale do reality" -> to mas sice pravdu, ale ja spise myslela na presneseni zkusennosti s transovniho vedomi do kazdodenniho zivota...:-)
U příspěvku:Hrdost BYTÍ vznešené Tvořivosti
Andulka (Občasný) - 29.7.2004 > Radky jsou moc dlouhe na delku a rusi to pri cteni textu, protoze jeden musi neustale posouvat....Jinak ti rozumim, chapu te...i Osho to vysvetluje podobne...coz ja jsem mela velkou radost, kdyz jsem to objevila...protoze do te doby jsem si myslela...ze jenom ja..:-))) ALe to uz je opravdu hodne davno....Takovych lidi jako ty dneska pribyva...a ja bych rekla, ze je to jenom jeden dalsi puzzle jako cloveka....tohleto vsechno se da vyuzit pro tvuj celkovy rozvoj...vis, naucit se to aplikovat na kazdodeeni zivot....ale to ty vis, a ja placam uplne zbytecne...:-))). Chtela jsem poprat hezky vikend, a podekovat za pripomenuti...pokusim se o vikendu udelat cas i na tento puzzle z meho byti....Musim letet na miting, uz mi zvoni dole taxi....tak se mej a diky za ten text....
U příspěvku:Kobylka
Andulka (Občasný) - 20.7.2004 >
U příspěvku:Kde končí Praha ... a zhluboka se nadechni!
Andulka (Občasný) - 20.7.2004 > libi a moc..:-)
U příspěvku:.:: Osamělost ::.
Andulka (Občasný) - 20.7.2004 >
U příspěvku:pole
Andulka (Občasný) - 13.7.2004 > hezka fotka..:-)
U příspěvku:Opuštěný
Andulka (Občasný) - 12.7.2004 > me se libi
U příspěvku:Nick and Jessica
Andulka (Občasný) - 11.7.2004 > Jezisi, zase tihle dva..:-))))
U příspěvku:"Meditace"
Andulka (Občasný) - 9.7.2004 > vtipne
U příspěvku:teens
Andulka (Občasný) - 8.7.2004 > hezka fotka....
U příspěvku:Pláž
Andulka (Občasný) - 8.7.2004 > pekna fotka....
U příspěvku:chuť léta
Andulka (Občasný) - 8.7.2004 > ty jsou k nakousnuti..:-)
U příspěvku:Zimní
Andulka (Občasný) - 8.7.2004 >
U příspěvku:Soumostí
Andulka (Občasný) - 8.7.2004 > z toho se mi az toci hlava..:-)
U příspěvku:Z učitelského zápisníku
Andulka (Občasný) - 7.7.2004 > kratke, mile, vtipne...:-)
U příspěvku:Jsem paranoidní?
Andulka (Občasný) - 7.7.2004 > Napadu tu mas spoustu, ale jak rika modra obloha, navozeni atmosfery a tematu....ti vzalo cely fejeton....chtelo by to zkratit...a dotahnout myslenku do konce, pokud moznos s nadhledem a humorem...:-)a mas pak super fejeton...:-)
Clovek se porad neceho boji....nez mu dojde, ze jedine, ceho by se mel bat jsou jeho vlastni ciny...nez mu dojde....ze vzdy stoji pred volbou...:-)
U příspěvku:Narození básníka
Andulka (Občasný) - 7.7.2004 > Krasny den basniku a....vsechno nejlepsi...:-)
U příspěvku:Pérák
Andulka (Občasný) - 7.7.2004 > Velmi prijemne, ctive......takovy pekac buchet cestve vytazeny z trouby a polozeny na parapet, aby vystydly...a ty mas chut je snist vsechny, ale vis, ze nemuzes, dneska uz ne....:-)....a tak si das teda tu jednu...makovou....a vychutnavas drobet po drobku....a je to takove pohlazeni......ktere prinasi vzpominky na to, kdyz jsme jeste byli docela mali.....a ten pekac buchet snedli cely, za rohem....:-))
U příspěvku:ranní meditace 2
Andulka (Občasný) - 7.7.2004 > :-) bez mleka?
U příspěvku:...
Andulka (Občasný) - 6.7.2004 > protěž> Hus nic menit nemusel, on zil jinak..:-)
U příspěvku:...
Andulka (Občasný) - 6.7.2004 > me se to libilo...takovy burcujici...ani jsem nemela cas vydechnout...:-)))Akorat k tomu konci...proc proboha myslet hned na umirani....venku je tak krasne, vsechno voni letem a pokosenou travou....ja si teda pro sebe zmenim posledni vetu za ZIT JINAK....a v tom pripade se mi to libi vic...a proto davam taky D..:-)
U příspěvku:Trvám
Andulka (Občasný) - 6.7.2004 >
U příspěvku:zbytky se zametly pod koberec
Andulka (Občasný) - 6.7.2004 >
U příspěvku:Výzva ženě
Andulka (Občasný) - 6.7.2004 > srazim,vrazdim....jsem jeste zena?...:_)))))))
U příspěvku:...
Andulka (Občasný) - 6.7.2004 > az na to...ze je to desne depresivni...:-)
U příspěvku:jednou si pro každého přijde..
Andulka (Občasný) - 6.7.2004 > az na to, ze bych si to nikdy nepovesila na zed, jelikoz z toho cisi sama deprese......se mi to libi..:-)
U příspěvku:Shimano 18 speed
Andulka (Občasný) - 5.7.2004 > jeste me napadlo..."jdu se věnovat polehávání " ...ja tomu rikam "Jdu se valet"...:-) uznej Stando....neni slovo VALET SE, uzasny slovicko...:-)))Ja se zkratka nejradji ze vseho valim...:-))
U příspěvku:Shimano 18 speed
Andulka (Občasný) - 5.7.2004 > me zase prijde pekne, ze prekonavas svoji vlastni pohodlnost a ta fotka je nadherna...:-)
U příspěvku:POLOŽKY ODEPSATELNÉ Z DANÍ
Andulka (Občasný) - 5.7.2004 > - tak nejak me nesedi ma dati, dal....do poezie.....Ale jinak si to zvladnul moc fajn.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter