Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mamince
kratas (Občasný) - 16.6.2004 > ouvej> Díky, byla to hodně pocitovka a hlavně věnovaná mojí mámě.
U příspěvku:Tváří vzad
kratas (Občasný) - 18.5.2004 > Naty> A přeci spolu velice souvisí. Doporučuji zjistit překlad Psittaciformes. Jedná se o naznačení nicku osoby, která to podle mě trochu přehnala a o tom vypovídá druhá část.
U příspěvku:Bezbarvá
kratas (Občasný) - 10.5.2004 > Kelly> Jo když nejede výtah a já nusí šlapat 19 pater, to je pak opravdu masage. ;-)
U příspěvku:Verunce pod polštář
kratas (Občasný) - 6.5.2004 > GabrielRonay> Snad až dcerka vyroste a bude hledat tátu, tak ji potěší, že jsem na ni myslel.
U příspěvku:Witch
kratas (Občasný) - 5.5.2004 > Bebitka> Já myslím, že je na pováženou celý můj život. Celý život jsem totiž měl vize a bohužel ty potvory se vždy vyplnily. brrrrrrrrrrrrrrrrr
U příspěvku:Witch
kratas (Občasný) - 5.5.2004 > Bebitka> To je věčný souboj mezi dobrem a zlem. Kdo vyhraje? To nikdo neví. Co je vlastně zlo a co je dobro? Toť podobná otázka jako "Be or not to be". Co když je zlo převlečené za dobro a dobro za zlo? V tom se nikdo nevyzná a nikdy se to nikdo nedozví. Nikdy.
U příspěvku:Bezbarvá
kratas (Občasný) - 5.5.2004 > aJSha> ;-)
U příspěvku:Končíš
kratas (Občasný) - 5.5.2004 > Naty> No když to prozradím, tak to ztratí tu tajemnost :-)) Ale je to tak, když Ti někdo řekně něco, co Ti vyrazí dech, to pak nevydechneš ani ten kouř z plic. A dvojnásob, pokud se to týká třebas citů. A dokonce někdy mlčení může být jasnou odpovědí na otázku, na kterou se nechceš raději ani zeptat.
U příspěvku:Witch
kratas (Občasný) - 4.5.2004 > Abyss> No už mi kdysi někdo říkal, že mu to připomíná draka. Ale kdybych měl přiblížit. V pravé části je tvář, v horní části vlají vlasy z prava doleva. Když půjdeme v pravo dolů, tak jsou tam oči (výrazné oči), nos, který takový rádoby roztřepený. Ale to bych Ti asi musel ukazovat prstem, pokud to v tom nevidíš. Ale na druhou stranu, vezmi si z toho cokoli chceš. Přeci nic z těchto věcí není o tom, někomu vnutit svůj pohled. Vidíš tam draka, fajn má to pro Tebe jinou obraznost.
U příspěvku:Witch
kratas (Občasný) - 4.5.2004 > Malke> Terko to víš, já jsem strašný sklerotik :-(. Zase si umím pamatovat vůně, na ty mám v hlavě bezva trezor.
U příspěvku:Witch
kratas (Občasný) - 4.5.2004 > Malke> Oj tak teď jsem trošičku mimo. Já něco pravil?? Trošičku asi nestíhám.
U příspěvku:Witch
kratas (Občasný) - 4.5.2004 > netinka> Sákriš, teď mi blbne totem a když jsem si v tom dělal pořádek, nějak jsem odstřihnul Tvou poslední reakci. promiň. Stejně hlavní je, že ji mám v hlavě já.

Kde se ve mě vzalo to zlo, které jsem tam přenesl, vždyť jsem byl malý neposkvrněný devítiletý klučina.

Ufff něco takového už snad nikdy nedokážu.
U příspěvku:Witch
kratas (Občasný) - 4.5.2004 > TomasW> "Je to vaše rrrozhodnutí a je to špatné rrrrrozhodnutí." Ne teď vážně, samozřejmě, nemůže se to všem líbit, někdo v tom nic nevidí, jiného to praští do očí hned. Hodně záleží na tom, na jakou jsme kdo naladěni vlnu. I tak děkuji za reakci, i záporná reakce je k užitku. Díky
U příspěvku:Witch
kratas (Občasný) - 4.5.2004 > Dommi> Děkuji to mě těší, rád se ve všem patlám :-)
U příspěvku:Witch
kratas (Občasný) - 4.5.2004 > am_brosia> Třebas to byl v mém útlém věku pokus o autoportrét ;-)
U příspěvku:Witch
kratas (Občasný) - 4.5.2004 > Abyss> Jsem rád, že se Ti to líbí. Ty tam vážně vlevo nevidíš tu Tvář s ďábelským pohledem proklaté a prohnilé čarodějnice? ;-)
U příspěvku:Witch
kratas (Občasný) - 4.5.2004 > netinka> Díky moc jsem rád, že pár lidí vidí to samé co jsme tenkrát viděl já. Tento obrázek visí v naší rodině již řadu let a když jsem se přestěhoval daleko od rodiny, tak jsem je poprosil, jestli mi jej pošlou. Je to můj vlastní kousek domova. Rodina se s tímto nerada loučila, ale holt je to dnes můj jediný obrázek v mém mini bytečku. Čarodějnice jsou nádherné. Ještě jednou díky za bodíky.
U příspěvku:Witch
kratas (Občasný) - 3.5.2004 > am_brosia> Proč tedy 5 bodů?
U příspěvku:Chcu Tě
kratas (Občasný) - 20.2.2004 > Adina> Tak supér.
U příspěvku:Chcu Tě
kratas (Občasný) - 11.2.2004 > Naty> Nevím, co je drhnoucího na rozplynuté vůni. Ale samozřejmě jestli Ti to tam nesedí, máš na to plný nárok. Rozplývat se můžeme my, rozplývat se může sen a i ty vůně se rozplynou a po čase zmizí.
U příspěvku:Na prodej
kratas (Občasný) - 9.2.2004 > Janeiss> Na jaký účet? ;-)
U příspěvku:Předzvěst máje
kratas (Občasný) - 9.2.2004 > Teda kyblík si musí pořídit. Jaro je za dveřma, tak ať jsem připraven :-D
U příspěvku:Lednové haiku 2
kratas (Občasný) - 9.2.2004 > Výstižné.
U příspěvku:Večer s milovanou
kratas (Občasný) - 9.2.2004 > Rozhodně bych to nenaýval kýčem. Má to něco do sebe a i starý známý fráze mohou vyznít hezky.
U příspěvku::: první pusa ::
kratas (Občasný) - 9.2.2004 > Zajímavé a představa hezky zahřeje.
U příspěvku:Body
kratas (Občasný) - 9.2.2004 > Tak nevím, to bříško jsem tam viděl hned. Ani to tam nemuselo výt napsáno. Mně to příjde jako hodně zdařilé.
U příspěvku:Na prodej
kratas (Občasný) - 9.2.2004 > Kupuji.
U příspěvku:Prchavá
kratas (Občasný) - 9.2.2004 > To pravidelné opakování podobných slov a významů je skvělé.
U příspěvku:Dívka od vedle
kratas (Občasný) - 9.2.2004 > Hodně se mi tam líbí spousta obratů. Nedovedu posoudit surrealismus ale je to fajn. Líbí.
U příspěvku:Chcu Tě
kratas (Občasný) - 9.2.2004 > Adina> jo ;o)
U příspěvku:Chcu Tě
kratas (Občasný) - 9.2.2004 > Cid> Problematiku mých čárek jsem tady už jednou rozebíral. Někdy je totiž dávám i tam, kam nepatří, ale měly by umocnit tu dlouhou pauzu. Budu se kát, ale co nadělám. Jsem asi divný.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter