Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Hippocastanum Populus
cizík (Občasný) - 8.4.2010 > tuik> Sýkorko, sýkorko, v jakých se to hrabeš vykopávkách :)
U příspěvku:DROSTE DROSTE DROSTE
cizík (Občasný) - 8.4.2010 > Zeanddrich E.> ... " ?" Jo, nebo nebo.
U příspěvku:materiál
cizík (Občasný) - 30.12.2007 > wandalka> no, to je nová informace, etapa. o tom tam nahoře ení nic.

pobavila mě podobnost tematická. ať už na to kdo jdete z jakého konce

je ale pravda, že nás dávno ohýbají všecky. a že nás to ještě baví. krmíme tě cukrem, hlídáš se nám sám. viz aldouse huxleyho brave new world
U příspěvku:Ztratil jsem svět
cizík (Občasný) - 30.12.2007 > ALKATRAZ> Tak to trochu vyčisti?
U příspěvku:Jak sem sežral svět
cizík (Občasný) - 30.12.2007 > Má to hezký konec. To je nejdůležitější. V textu před tím skvělým posledním řádkem je na můj vkus trochu husto, hodně slov. Přívlastků a příslovečných určení. Skoro každá věc musí být nějaká, skoro všechno se musí dít nějak. Ale proč? Leckdy docela stačí říct: potoka, který protéká naší vsí, rostou olše místo u zahnnívajícího páchnoucího potoka, který pohrdavě protéká naší zdegenerovanou vsí plnou magorů, šílenců a kriminálních živlů rostou zasmušilé olše. No ne?
U příspěvku:materiál
cizík (Občasný) - 30.12.2007 > to by se ti mohlo líbit tohle. vlastně je to z druhé strany o témž. písnička "hmota": http://www.zima.in/art/lyrics/song-hmota/ --- nebo ne? jsi jenom pohonná hmota, nasát a spálit, umělá hmota, nahřát a ohnout...
U příspěvku:ultimate showdown:episode one(14)
cizík (Občasný) - 10.12.2007 > palestina-clan> Ano, čím víc, tím líp. Pokračuj.
U příspěvku:Love song
cizík (Občasný) - 20.10.2007 > to je príma
U příspěvku:---
cizík (Občasný) - 17.9.2007 > seth> vidíš? takhle to funguje.
U příspěvku:_broken
cizík (Občasný) - 17.9.2007 > seth> abych věděl, co se líbí sethovi, nebudu se pak muset hrabat balastem
U příspěvku:Kde
cizík (Občasný) - 3.7.2007 > Cobain> Ještě jsem na tom zapracoval, díky za připomínku.
U příspěvku:vrána
cizík (Občasný) - 29.11.2006 > Kelly> asi že vrána, černý stříbro na křídlech, chce taky letět do vesmíru, jsou-li tam žáby taky, chlastat živé stříbro, merkuriáš, rtuť. takovej nějakej ikaros.
U příspěvku:Atomová revoluce..
cizík (Občasný) - 22.7.2006 > Avízo... do sbírky naivních básní...
U příspěvku:Hippocastanum Populus
cizík (Občasný) - 6.4.2006 > Zkusil jsem -- tedy kvůli Naty a AJ zapustit oba kusy textu víc do sebe, poněvadž tvoří jediný celek. Nejsou k tomu, aby fungovaly zvlášť.
U příspěvku:Hippocastanum Populus
cizík (Občasný) - 4.4.2006 > Naty> Mělo by to bý neoddělitelné. V reálu je od prvního topolu k poslednímu kaštanu asi dvě sta metrů - ale je to jedna cesta.

A vidíš, mně se dobře jsem dopředu líbilo, přišlo mi, že je to jako když se rozjíždí bullbagr.
U příspěvku:Schodiště
cizík (Občasný) - 13.10.2005 > Raimund> Já jsem nikdy nemyslel nic vážně, já jsem totiž virtuální!
U příspěvku:Schodiště
cizík (Občasný) - 13.10.2005 > Raimund> To jsou kecy, kamaráde. Jednak "muset" v mém slovníku vůbec není. Jednak žádného čtenáře neznám. A jednak Kopčem s Veverčákem taky jenom vrtali díru do dřevíčka a vyšel jim oheň. Zpomal a zkus si ty schody ještě párkrát seběhnout a vyběhnout, počkej jestli se pod tebou neproboří... a pak si můžem zkusit pokecat znova. Až se trochu vydýcháš.
U příspěvku:Snová díra v obloze
cizík (Občasný) - 13.10.2005 > Ok.
U příspěvku:Schodiště
cizík (Občasný) - 13.10.2005 > Raimund> To mně taky, budoval jsem nějaká schodiště, ale výsledek v celkovém náhledu připomíná spíš nějaký letový prostředek.
U příspěvku:Mutace
cizík (Občasný) - 13.10.2005 > Kelly> 

Ano, měly by, to je teprve výsledek a předešlé by se mohlo klidně smazat. Ale v prvních třích krocích je vidět geneze z hovna. íceméně náhodné uspořádání nějakého jazykového materiálu v bodu jedna, jeho otočení o devadesát stupňů... a pak teprv začíná nějaká práce.

 

Možná naopak by to stálo za komentované publikování :)))

U příspěvku:stánek. čtyřístek a sendviče
cizík (Občasný) - 7.10.2005 > MiKa> Ech... víš ty pak, co má junior založeno za čtení mezi Čtyrlístkama?
U příspěvku:Někdo lže a jinej to tiskne
cizík (Občasný) - 23.9.2005 > čtenář> Děkuju neznámému, opravím.
U příspěvku:Rezolutní
cizík (Občasný) - 6.8.2005 >
U příspěvku:Rezolutní
cizík (Občasný) - 6.8.2005 > Tohle sice trochu vtipné je, ale jaksi to není argument proti čemukoli ani pro cosi.
U příspěvku:houby
cizík (Občasný) - 6.8.2005 > Kelly> Ovšem, jak patrno z vlastní poémy, já nejraději sbírám bazi lišky. Devět tejdnů to vejce nosím na holym těle pod paží, hřeju ho atd., jen se bojím, aby sev nevhodnou chvíli nevyvalil falus páchnoucí po mršině.
U příspěvku:houby
cizík (Občasný) - 6.8.2005 > Kelly> 

Hadovka smrdutá (Phallus impudicus).

Než se falus vyvalí z čertova vejce, je prý toto vejce nejen jedlé, dokonce prý vynikající.

http://leoprsk.2v1.cz/houby/hadosmrd.htm

U příspěvku:houby
cizík (Občasný) - 4.8.2005 > Natasha_> 

Není.

U příspěvku:mojí rodině
cizík (Občasný) - 2.8.2005 > Pescatore> Souhlas.
U příspěvku:Film
cizík (Občasný) - 18.5.2005 > Kelly> pak je ješt otázka: kdo ho zakázal?
U příspěvku:Tyrténské moře
cizík (Občasný) - 18.5.2005 > Naty> 

jenom nevím, jestli je to po pěti letechještě pravda.

 

mnohem víc mě ale hryže, že

bych potřeboval zjistit, jestli to byla pravda tenkrát.

 

jestli jsem náhodou jenom nekouzlil. nebo jestli jsem jenom nedělal, že kouzlím.

U příspěvku:9 řádků
cizík (Občasný) - 10.1.2005 > mperdik> těžko říct, to se mi možná ještě jenom zdálo. ale možná právě tohle už ne.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter