Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:hodina
vojtěška (Občasný) - 4.5.2006 > kdyz to zkopiruju z wordu, tak se mi to radkopvani zkopiruje takhle.jak to zmenit?
U příspěvku:jména na kůru
vojtěška (Občasný) - 28.1.2006 > diky, ted si rikam, ze je ten nazev divny, jako jmena na kure od stromu , asi tam chybi sloveso... nebo jen nazev- jmena-, jen me to tak napadlo, ze je to legracni mit napsáno vlastni jmeno na dreve kuru prave v kostele..., je to dilo malých holek od nas z kuru, proste asi z te dlouhe chvile,zajimave, jsou tam podepsani i zpevaci z minulosti,takovy neoficialni seznam zpevaku:-)
U příspěvku:bezdomovec
vojtěška (Občasný) - 19.1.2006 > jo, to byla rychlovka, kdyz jsem to psala, jen jsem chtela popsat ten pocit asi, kdyz chodim ve mrazu mestem a vidim tam ty bezdomovce, ze nad nima premyslim.jo, mozna to jde napsat jinac, uceleneji, ale to tak proste vyslo:-)
U příspěvku:spolu
vojtěška (Občasný) - 17.1.2006 > jo
U příspěvku:KLadům podzimu
vojtěška (Občasný) - 16.11.2005 > libi moc
U příspěvku:Myš v jednopokojovém činžovním bytě
vojtěška (Občasný) - 1.10.2005 > jo, teď si to znovu čtu a snad to měl být nějaký krátký noční postřech, který člověk vnitřně prožívá smíchaný se snahou dát tomu trochu fantazie. Prostě jsem napsala o chlapovi a ženské, o takovém tom zoufalém okamžiku, kdy se baví, už všechno spěje ke konci, možná, že se právě v ten večer rozcházejí a myš, která se dostala do pokoje situaci změní, snad prodlouží ten rozchod, že to je legrační, když tam je ten domácí kocour, který snad poprvé v životě může číhat na myš a ochranitelské pudy muže a trochu manipulující zoufalé počínání ženy, která se na toho chlapa dík té myši může koukat ještě chvíli v jednom činžovním bytě. A jo, trochu dialogu by nebylo na škodu, jen vždycky se snažím tomu, co píšu dát určitý kus tajemství, volného úsudku pro každého ( možná však z mé neschopnosti vykreslit dopodrobna situaci, z mé málo bujné fantazie) který si to přečte, ale možná je to někdy na úkor srozumitelnosti...to jsou teď jen takové mé výpadky, kdy se snažím smíchat to, co může být fakt do ůplně vymyšleného příběhu...a docela mě to baví, člověk v tom objevuje zase něco nového, i když je to třeba úplně blbě:-)
U příspěvku:Babí léto
vojtěška (Občasný) - 13.9.2005 >
U příspěvku:bezstarostný
vojtěška (Občasný) - 13.9.2005 > jééééé,fakt spokojené
U příspěvku:jakoby
vojtěška (Občasný) - 3.5.2005 > Děkuji za odezvu...
U příspěvku:Můj desetiměsíční synovec
vojtěška (Občasný) - 23.2.2005 > jo, a ty chyby, přiznávám některé jsou z přehlédnutí(tř.křivý nos), jiné jsou z neznalosti. Myslím si, že si půjdu zopakovat gramatiku, nebo už to je fakt krize.
Člověk v zápalu boje zapomene nabít pušku...
U příspěvku:Můj desetiměsíční synovec
vojtěška (Občasný) - 23.2.2005 > Ano, chtěla jsem to rychle poslat do éteru, a tak to vypadá tak, jak to vypadá. A potom jsem si říkala , že jsem to měla první upravit a potom publikovat. jo, taky to na mě působí takto trochu staticky, tak trošku polotovarně. Zkusím to upravit.Bylo to vlastně takové pozdravení pro mého desetiměsičního synovce.
U příspěvku:Můj desetiměsíční synovec
vojtěška (Občasný) - 22.2.2005 > Chtěla jsem to ododstavcovat, ale nějak mi blbl počítač, a tak to nešlo. aspoň ten začátek.
U příspěvku:jeden den
vojtěška (Občasný) - 15.2.2005 > no, v poslední době pozoruji, že ta gramatika mi nějak nejde, že když ve škole nepíšu diktáty je to ouvej. Ale já chtěla asi jenom vyjádřit tu náladu, to, co prožívám v určité chvíli...
U příspěvku:jeden den
vojtěška (Občasný) - 15.2.2005 > asi jo, já vlastně nevěděla , co to je, no a jako životní příběh je to fakt divné, protože to životní příběh není, no jo, já se v tom nikdy moc nevyznám, co píšu...je to smutné, ale myslím si s veselým koncem, že se ona vrátila a v klidu dojedla večeři a ráno šla do školy, vždyť už i tohle je moc, když tu prostě ona je...bolest a radost...
U příspěvku:jako vždycky
vojtěška (Občasný) - 8.6.2004 > jo svet je zatracene slozity v te ohromne jednoduchosti, myslim si..., rekla bych, ze to jsou spise reakce na realitu, me myslenky, kterym davam tuhle formu..., nikdy jsem nebyla schopna nic sesmolit, jak rikas, psati v obrazech nebo rymovat, to po mne nikdo nemuze chtit, ale jednou jsem sedela na cviceni z biologie ve skole, bylo to takove zvlastni obdobi, kdy jsem se ptala, kdo su a proc tu su a segra odjela do brna na skolu a ja jsem citila, ze jsem putovala tak nejak dovnitr sebe a neco jsem napsala a potom jsem sedela cele odpoledne doma, jako bych se vznasela a psala a psala a psala...a potom ty me "basnicky" venovala segre a ta se ohromne divila, ze jsem to jako napsala ja...,nasla jsem v sobe ten nejaky provaz, ktery dokaze spojit to, co v te a te chvili citim ,me nitro s mou hlavou, napsati to tak "po svem", i kdyz to tedy nepovazuji za veledilo...





jo, porad se to meni, mam toho sesmoleneho uz vic,ale tohle je tedkom, co prozivam..., nehlede na to, ze ja jsem vlastne tady zprvu nechtela nic publikovati,ale kdyz jsem se tehdy tak moc opila a zacala jsem se rozplivat nad prichodem meho noveho synovce , kamarad rekl, ze mne zaregistruje a ja mam v tohle stavu mu neco rikati..., no a tak...
U příspěvku:jako vždycky
vojtěška (Občasný) - 7.6.2004 > ano, neni to poezie, to priznavam, neni ze mne basnik, nemela bych to tedy ani zaradit mezi basnicke slovo..., ale ja tady vyjadruji to, co prozivam, to, nad cim premyslim a na co prichazim..., vim, ze kdyz to a to slovo napisu tady a tady , tak to tak chci vyjadrit i graficky..., proste mi jednou bylo smutno z toho, ze se kolem vsechno tak rychle memi, clovek lidi nachazi a ztraci, potom jsem sla da mez a bylo mi dobre a jako vzdycky jsem sla, s benem, jako vzdycky..., a to jsem chtela takto vyjadrit, nic vic, nic min..., vzdyt svet je kolem nas moc jednoduchy a prosty, a tak je mi dobre , kdyz to citim a vim... a mohu napsat, pro nikoho treba, ale pro sebe ano...
U příspěvku:odejít
vojtěška (Občasný) - 30.5.2004 > asi mého stavu
U příspěvku:Můj nový synovec
vojtěška (Občasný) - 24.4.2004 > nespala jsem, ale uz jsem nebyla na totemu...
U příspěvku:Můj nový synovec
vojtěška (Občasný) - 23.4.2004 > jo a ty prsty ma fakt pry dlouhe a to jsem se dozvedela, az kdyz jsem to napsala, ja to tusila:-))))))), proste ma segra ma jakoby jeden clanek prstu navic, kdyz da dlane k sobe, ty prsty ji srandovne vycnivaji jako proutky :-))))))
U příspěvku:Můj nový synovec
vojtěška (Občasný) - 23.4.2004 > ja zavisly neateista ac jsem tedy byla mirne mimo v ten tragicky vecer, kdy se mi hlava motala jako na centrifuze a spatne mi bylo jako po slivovici asi bych to takto napsala i v case strizlivem, neb toto jsem ja a takto to proste citim...ac by se zdalo , ze se zde vyskytuji pojmy nabozenske tudiz, jako z kazani, ja Vojteska z tohoto kazani proste jednoduse ziji a nedokazu si lepe predstavit text nebo muzu nazvati basnicke slovo, kterym bych lepe privytala meho synovce Vojtecha TADY...clovek je zrozen..., proste JE...vzdyt to je UZASNE!!!!a pro mne je zrozen uplne proste v BOHU No, a ja se timto zrozenim stanu tetkou, tak to je jeste uzasnejsi..., kamarad mi rekl, ze to mam dobre, aspon pry budu mit na parte jiz o jeden titul navic, tedy budu dcerou, sestrou, vnuckou a TETKOU!!!!!! a muj drany synovec, pry nechce jist a porad jenom spi, a to bude mit asi po sve Tetce, ta pry taky jenom spala...:-)))))))))Krasny vecer
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter