Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Na výletě v přírodě...
jamina (Občasný) - 20.12.2006 > tyjo,jako od Matisse:)ale pěkný...barevně hlavně
U příspěvku:Mandala
jamina (Občasný) - 16.12.2006 > líbí se mi, i želvy , i modrý kvítek, i barevná kombinace...jde to vizuálně zajímavě do hloubky, jak je uvniř ta černá kolem slunce...
U příspěvku:mou u ucha
jamina (Občasný) - 6.11.2006 > Vaše tvorba mě fakt baví, a tahle moucha je pro mně jedna z best of:-)
U příspěvku:Podzimní vitráž
jamina (Občasný) - 31.10.2006 >
U příspěvku:Šněk na plech
jamina (Občasný) - 28.10.2006 > Tvoje tvorba se mi fakt líbí, zajímavé, hravé tvůrčí, působivé...no konec slov, na tomto místě jsou zbytečná:-)
U příspěvku:Šněk na plech
jamina (Občasný) - 28.10.2006 >
U příspěvku:Duše na Háčku ...
jamina (Občasný) - 28.10.2006 >
U příspěvku:detail
jamina (Občasný) - 23.9.2006 > je to pěkný, takový něžný, ale ne kýčovitý. Takový obrázky podporuju, proč by všude měli bejt jen brutalitky, expresivní apod. obrazy:-)Něha,citlivost,melancholie,jemná dívka...a přitom ne kýčovitá.
Jinak souhlasim taky s Jawkou
U příspěvku:Nevstupujte nám do příběhu!
jamina (Občasný) - 23.9.2006 >
U příspěvku:Ilustrace k plakátu s čínskou legendou o Dračích lodích
jamina (Občasný) - 23.9.2006 > zabicka> :-)))nic neukrývám, jen sem publikuju věci, který mi k tomu přijdou nějak vhodný,nemusim sem dávat všecko:-))
ale dik za pochvalu.
Trmana pozdravím, ale už se ted moc nevídáme,už jsme společnou školu dokončili:-)
Jinak add písmenka na plakátě-to bych ho musela poslat ve velkým rozlišení...a on je ve skutečnosti ooobrovskej,větší snad než A1,takže pak jsou písmenka v pohodě čitelný:-)
U příspěvku:no. 130
jamina (Občasný) - 6.9.2006 > hodmě povedenej kousek, hříčky v rámeřku okolo jsou fakt pěkný, a celý je to dost dobře působí:)
U příspěvku:Ilustrace k plakátu s čínskou legendou o Dračích lodích
jamina (Občasný) - 6.9.2006 > zabicka> tak tady posílám malý náhled celého plakátu:
http://sweb.cz/skritekjana/tvorba/final1.jpg
U příspěvku:Ab I.
jamina (Občasný) - 28.8.2006 > je to pěkný a působí to příjemným čistým dojmem, barvy hřejí, ale je to trošku takový obsahově plochý...no prostě z tohodle obrazu na mne nejde žádný výraznější pocit či idea /narozdíl od jiných tvých děl/, působí to na mne trošku jak záběr z efektně vymalované stěny v restauraci.
Navíc název Ab I. taky moc nenapoví, jestli to dílko bylo dělaný jen jako hra s barvami a zkoušení namalovat něco prostě abstrakního, či jestli vůbec to vyjadřuje i něco víc /záměr, pocit, koncept.../.
Ale to je jen můj prchavý pocit z toho, na kterým vlastně nezáleží:)
U příspěvku:monoEYEhafan
jamina (Občasný) - 28.8.2006 >
U příspěvku:Kung-Fu Čajový Obrad
jamina (Občasný) - 28.8.2006 > pěkná historka.) Ilustrace taky pěkná, ale působí moc jemným a líbezným dojmem, spíš jako tanec kolem sakurového stromu se žonglováním s hrnečkem...chybí mi tam ta energie a bojovnost, co by vyjadřovala to čajové kung-fu:-)
U příspěvku:ap
jamina (Občasný) - 28.8.2006 > škoda ta nekvalita fotodokumentace...kdyby byl obraz pořádně vidět, třeba by byl za 5 :-)
U příspěvku:Moje pohádky: Vánektýnka
jamina (Občasný) - 28.8.2006 > moc pěkná fotka, s názvem náramně poetická:-)
U příspěvku:Rodina
jamina (Občasný) - 20.8.2006 >
U příspěvku:O něm
jamina (Občasný) - 20.8.2006 >
U příspěvku:Léto 140/120
jamina (Občasný) - 25.7.2006 > dynamické , šmrncovní, prostě vydařené:)
U příspěvku:Women Train
jamina (Občasný) - 18.7.2006 > fakt povedený!
U příspěvku:Lide
jamina (Občasný) - 18.7.2006 > souhlasím s Estel a Esencí...
U příspěvku:"Medium"
jamina (Občasný) - 18.7.2006 > tenhle obraz od Tebe mi hodně sedí, jak barevně tak kombinací nenašepsovaného plátna s jemnou malbou. Působí tak lehčeji než Tvé obrazy, které jsou kolikrát už trošku utažené... A korálky jsou pěkný, v malým náhledu mi nejdřív evokovali čínský písmo:)
U příspěvku:"cervene..." 60x70cm.olej.
jamina (Občasný) - 18.7.2006 > oči jsou namalovány mistrovsky, dokonale, působí skoro lépe než živě:-)
pár malinkatých moušek to má, včetně toho krku, ale ty jsou překryty celkovým dojmem, který je fakt nádherný. Podařené, jojo.
U příspěvku:k1
jamina (Občasný) - 13.7.2006 >
U příspěvku:Next artikl
jamina (Občasný) - 13.7.2006 > parádní. Obě barevné varianty/fotky maj něco do sebe, je pěkný vidět, jak jedno dílko může působit různě.
U příspěvku:Zahrada Plasticky
jamina (Občasný) - 13.7.2006 > parádní plastová úroda! pán už je spíš sochař , než zahradník:-)pěstuje víc plastových objektů, než rostlin:-)Pěkně zachyceno, bavilo by mě to téma i černobíle-nebo kolorovaně chlapík a přírodní prvky čb, plasty nechat barevně. Ale to už si zbytrečně vymýšlím:)
U příspěvku:Domácí zahrádka II
jamina (Občasný) - 13.7.2006 > taky to na mne působí trošku moc uhlazeně a vadil mi zprvu zásah stébla do rámečku,ale pak mi přišlo, že je to vlastně pěkně vkomponovaný...a hlavně ten nápad se zahrádkou v ulitě je pěkný.
U příspěvku:0634_0031
jamina (Občasný) - 13.7.2006 >
U příspěvku:0634_0021
jamina (Občasný) - 13.7.2006 >
U příspěvku:0636_0014
jamina (Občasný) - 13.7.2006 >
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter