Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Odhalení
furat (Občasný) - 14.8.2011 > čtenář> Díky, potěšilo:-)
U příspěvku:Recept
furat (Občasný) - 12.8.2011 > čtenář> Tak snad příště?:-)
U příspěvku:Starej vožrala
furat (Občasný) - 12.8.2011 > pavel.j> Díky, potěšilo:-)
U příspěvku:Budoucnost
furat (Občasný) - 13.10.2007 > Dekuju za vaše postrehy, máte pravdu, ten radek s "koltem" je tam naprosto zbytecnej.
U příspěvku:Bohyně
furat (Občasný) - 13.10.2007 > Ondrej Kern> Díky za komentář, na tvoje Intervaly jsem se dival. Máš pravdu, mame podobný námět:-) Jinak se mi líbí tvoje zpracovaní, hezky jsem si pocetl:-)
U příspěvku:intervaly
furat (Občasný) - 13.10.2007 >
U příspěvku:Náraz
furat (Občasný) - 20.9.2007 > Quotidiana> Díky za tvůj názor:-) Máš pravdu, chtělo by to nějakou delší věc, mám v plánu na tom zapracovat:-)
U příspěvku:Noční metro
furat (Občasný) - 14.9.2006 > Bílý Tesák> děkuju:-)
U příspěvku:Noční metro
furat (Občasný) - 14.9.2006 > Quotidiana> No jasně, je to samozřejmě nadsazený, sám posledním metrem jezdim docela často, takže jak říkáš, skutečnost je naštěstí mnohem prozaičtější:-) s těmi minutami v úvodu máš pravdu, koukal jsem na to:-)
U příspěvku:Noční metro
furat (Občasný) - 14.9.2006 > Martin> Ahoj, moc děkuju za nabidku, je velmi lákavá, akorát mě poněkud znervózňuje představa, že bych měl někde veřejně číst. Jsem bez jakékoli zkušenosti a nevím, jestli bych to zvládl. Ještě to zvážím:-)
U příspěvku:Když umíráme
furat (Občasný) - 10.9.2006 > noa> dekuju za hodnoceni, jsem rad, ze sis to precetla a ze se ti to libilo:-) sem tam nejaka chybicka se vloudi, budu pracovat na tom, aby jich bylo aspon co nejmene:-)
U příspěvku:Koroptve v liniích
furat (Občasný) - 24.6.2004 > quentinbubakoff> hehehe....v podstate to bylo puvodne JEN o pocasi na severoafrickym pobrezi, ten popis spolykal skoro 4 strany - pak jsem to ale v obavach, ze to od Vas zase schytam, radikalne seskrtal a nechal tam trochu vystoupit tu zapletku s utopenejma, coz byla, podotykam, opravdu ma vlastni zkusenost.proste tvrda realita.Ale planuju napsat celou novelu o rozmarech pocasi, abych trochu tu svou posedlost vybil a nepletlo se mi to pak do dalsich povidek. Bude se to jmenovat SNEHOVE VLOCKY SPALENE NA UHEL a bude to zamerene zasadne na zachyceni frontalnich promen pocasi v prubehu celeho roku.zadny hlavni hrdina,zadny dej,zadne city a emoce,jen a jen vitr,mraky,slunce,dest,mraz a spadane listi.Pocitam tak min. 100 stranek - melo by to fungovat zaroven i jako prirucka pro prozaiky, jak se co nejlepe poprat se zachycenim tech nejbeznejsich meteorologickych stavu. Extra priloha, napsana az na zaklade pripadneho uspechu puvodni publikace, by pak mela obsahovat nadstandartni situace - tornada, arkticke vanice, atd..... hehehe:-))) pocitam s tebou jako s jednim s odberatelu:-))
U příspěvku:Kroky mimo
furat (Občasný) - 18.6.2004 > BlueSky> jsem rad,ze se ti to libilo;-))
jo, sam koukam, tomu popisu pocasi venuju vic prostoru nez si uvedomuju...mozna mam pro meteorologii nejakou zvlastni podvedomou slabost:-))
U příspěvku:Kroky mimo
furat (Občasný) - 18.6.2004 > quentinbubakoff> he...lidi, jestli ten typek byl vrahoun nebo ne, jestli se udal zlocin nebo ne, to vlastne nebylo podstatny. proto si myslim,ze ten konec useknutej NEBYL. ten zakrvacenej chlap totiz nebyl hlavni postavou pribehu. hlavni byli lidi v buse. on jen nahraval na vytvoreni podivnyho pocitu, kterej z nej vsichni meli.a o ten pocit slo.co byste delali vy,kdybyste nekoho takovyho videli?co byste si o nem mysleli?jak k ty krvi prisel?premejsleli byste hned nad mordama,nebo byste si to snazili nejak rozumne vysvetlit?sli byste ho bonznout na policii nebo byste to po case pustili z hlavy?Zapojili byste svou divokou fantazii a vydeli masovyho vraha,nebo byste premejsleli racionalne a rekli si,ze kdyby nemel cisty svedomi,tak by se prece nesel promenovat do autobusu pred ostatni?jak moc byste tak kratkymu a dost prekvapivymu setkani venovali sveho casu??...kazdy,at se nad tim zamysli sam....
jo, opet k tomu pocasi:-))) je fakt,ze tomu venuju asi zbytecne moc prostoru...nicmene prace pro CHMU me jeden cas docela lakala...hehehe:-)))
U příspěvku:Třetí do páru
furat (Občasný) - 17.6.2004 > az na ten obsah...je to moc deprimujici...jeste dnes..kdyz si na to po letech vzpomenu...z takovejch zazitku se clovek jen tak nevzpamatuje...
U příspěvku:Einstein nejí svatební koláče
furat (Občasný) - 17.6.2004 > jo,je to moc ukecany...je to totiz ve me...i ja jsem dost ukacanej...vetsinou:-))
U příspěvku:Proč se učit francouzsky?
furat (Občasný) - 17.6.2004 > :-))) no, alespon je o cem psat...:-)))
U příspěvku:Třetí do páru
furat (Občasný) - 11.6.2004 > BlueSky> jo jo,tech informaci o pocasi tam bylo asi moc...mas pravdu, opravdu nehralo v pribehu hlavni roli:-)))
U příspěvku:Třetí do páru
furat (Občasný) - 11.6.2004 > BlueSky> he...no...tak... nutno podotknout,ze tato situace je ze zivota,z opravdoveho zivota, ze dotycni byli milenci,slecna byla velice velice pritazliva a alkoholu bylo velice,ale velice hodne...nekterych traumat se clovek holt jen tak nezbavi...hehehe:-)))
U příspěvku:Vesnické staccato
furat (Občasný) - 10.6.2004 > quentinbubakoff> oki...vyhlednu si nejakou vhodnou obet...:-)))
U příspěvku:Vesnické staccato
furat (Občasný) - 10.6.2004 > Lian> ano,mas pravdu:-)dekuju za pripominky,jsou velice podnetne,pomaha mi to pri psani dalsich textu...vic pak nad tim premyslim...obcas se mi totiz stane,ze mlatim do klavesnice hlava nehlava,posouvam pribeh a nad hloubkou pouzivanych obratu moc nepremyslim.
U příspěvku:Vesnické staccato
furat (Občasný) - 10.6.2004 > quentinbubakoff> anna pruchova je pomnik totality prezivajici do dnesnich dob...jeji smisene zbozi porad funguje,obcas mam pocit,ze je to recese.otevreno dva dny v tydnu - v utery 7:30 - 8:00!! ve CT 8:00-15:00 ale to jen pouze z toho duvodu,ze prijma zbozi.veskery nakup zbozi musi byt na objednavku dopredu...prijit tam a chtit si kouit chleba nebo jen litr mlika je absolutne nemozny - proste nemas objednano-nic nedostanes.muze se to zdat jako zabavna predstava,ale pro babky,co nemaj auto a z vesnice se nikam jinam nakoupit nedostanout je to bohuzel drsna realita... ano,staccato,zkousel jsem s tim tempem hybat,opravdu,ale jeste to nejaky hluchy mista ocividne ma...
U příspěvku:Satanista Karel
furat (Občasný) - 9.6.2004 > milhaus> Karlovi je v techto chvilich tak 23-24...dlouhy roky jsem ho uz nevidel. kazdopadne hudebni narez mam taky rad - Slipknot, Pantera, Mudvayne a Brujeria sice temnejm bratrickum od Canibal Corpse nasahaj v hudebnim bordelu ani po kolena, ale aspon se to da pravidelne poslouchat a nemit silnou chut jit v gladach rozkopat nejblizsi autobusovou zastavku:-))
U příspěvku:Einstein nejí svatební koláče
furat (Občasný) - 9.6.2004 > fungus2> to jsem rad:-)
U příspěvku:Einstein nejí svatební koláče
furat (Občasný) - 9.6.2004 > pavson> oki...kdyz jsem na to koukal, videl jsem, ze mate pravdu, obcas se zapomenu a mam mista kde vsechno moc okecavam. Tempo a spravnej rytmus je rozhodne dulezity.
U příspěvku:Prodávání helmy
furat (Občasný) - 9.6.2004 > Emmet_RAY> diky...dokonalost sama to zrovna neni, ale delam co muzu:-)))
U příspěvku:Prodávání helmy
furat (Občasný) - 9.6.2004 > Jimmmy.> ujetost...jo, o to mi slo...davat si na hlavu helmu s tema podivnejma cervenejma flekama uvnitr,to ti reknu,uz jen to byl fakt divnej pocit. Jako bys vlezl nekomu cizimu do hlavy. nekomu, kdo v ty helme asi nezazil zrovna vesely chvilky, hehe:-)))
U příspěvku:Einstein nejí svatební koláče
furat (Občasný) - 9.6.2004 > quentinbubakoff> diky za poznamku, mas pravdu, tempo textu je velice velice dulezite, sam si toho dost hledim...obcas to ale jeste nevychytam...´cek´se musi porad ucit. kazdopadne si na to ale budu davat pozor.
U příspěvku:Satanista Karel
furat (Občasný) - 9.6.2004 > quentinbubakoff> hehehe:-))) a ja si vzdycky rikal, proc na me Karel kouka jako na boha:-)))
U příspěvku:Satanista Karel
furat (Občasný) - 9.6.2004 > Emmet_RAY> strcprstskrzkrk!:-)))
U příspěvku:Satanista Karel
furat (Občasný) - 9.6.2004 > Tanzdebil> karel BYL drsnak kteremu cerna nebyla dost cerna a timto se mu vysmivam, hehehe:-))))
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter