Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Proud extáze
Jan Urban (Občasný) - 14.11.2007 > čtenář> Myslíš?
U příspěvku:Luhoval čaj v sklinkách od okurek
Jan Urban (Občasný) - 8.10.2007 > Poznávat jen stíny tváří. Hezky vyjádřené, až skutečné.
U příspěvku:Aul
Jan Urban (Občasný) - 3.10.2007 >
U příspěvku:Psice
Jan Urban (Občasný) - 17.9.2007 > Mrtví psi, kteří stále dýchají věrně u dveří, aby nasytily nové vzpomínky a na zahradách vytváří masové hroby s tvory jinými. Pán jejich se sem tam u nich pozastaví a závidí jim jejich spánek.
U příspěvku:Výkřik mizejícího přátelství
Jan Urban (Občasný) - 5.2.2007 > Čtu to v dni cinkajícího zvonečku v mlze cukrové. Jak varovné je zašustění pásky v rukách, které ji chtějí přilepit na dveře. A možná poblíž spí můj stín.
U příspěvku:Chodec
Jan Urban (Občasný) - 2.2.2007 > Ondrej Kern> Je to dílo hodně staré a pořád ho řadím mezi poezii. Mám takový pocit, že tam patří. Nebráním se kritice, byť i záporné. Dík za ní.
U příspěvku:Chodec
Jan Urban (Občasný) - 2.2.2007 > Ondrej Kern> Myslím, že je to zdejší úhel pohledu. Nejsem literární teoretik. Nad stylem nepřemýšlím, neřeším ho u sebe ani u jiných.
U příspěvku:Právo první noci
Jan Urban (Občasný) - 31.1.2007 > Ondrej Kern> Nerad o sobě povídám a o svých dílech už vůbec. Přečti si něco z ostatních a závěr si udělej sám. Stejně reagují i jiní. Někomu to vadí, jinému ne. I tak děkuji za zastavení.
U příspěvku:Smyčka na duši
Jan Urban (Občasný) - 23.1.2007 > Janele z Liků> Mé brány lidé míjejí, jen z hory zazní sem tam liščí zaňafání.
U příspěvku:Právo první noci
Jan Urban (Občasný) - 13.7.2006 > Děkuji, kdyby jsi viděla, jak mi ten obrat zavařil na Minimaxu. Asi je opravdu prokletá.
U příspěvku:Právo první noci
Jan Urban (Občasný) - 20.6.2006 > plnohodnotno> Moc ti děkuji. Mnohde mi byla sigma pumpa vyčítána jako výmysl nesmyslu. Nyní vím, kde ten obrat mé podvědomí vzalo.
U příspěvku:Když vykročíme z ráje
Jan Urban (Občasný) - 22.3.2006 > Barča> Děkuji za názor. Forma, to je věc názoru. Dávat dílo do formy ve chvíli, když vzniká, to potlačí jeho smysl. Je pravdou, že obal a tvar prodává, ale to neznamená, že dostávám kvalitní výrobek. Já dávám v poezii přednost svobodě. Nechci psát ve stylu, který současně zrovna frčí. Je to inspirace a nálada vyjádřená mými slovy.
U příspěvku:Chodec
Jan Urban (Občasný) - 2.2.2006 > miroslawek> To je věc názoru. Archaismy se mi u mé tvorby často vytýkají. Jsem si toho vědom. Potíž je v tom, že má tvorba je deníkem nálad, který již neupravuji. Nechám psát ruku, vedenou vjemem a to se nedá zaškatulkovat do nějaké formy, nebo šablony. Je to můj malý mikrosvět, do kterého unikám. Při psaní mně zní v uších melodie i třeba jeden tón a to vše vnitřně vlní se slovy. Já to neumím asi srozumitelně vyjádřit. Rád vyslechnu názor, ale co vím jistě, je to, že další mé dílo naruší pocitový obal některých čtenářů. Ona ta pecka z Cimrmana se zdála být nějak prožraná, ale byl na ní vyřezán celý zámek. A pan král si prohlížel zuby darovaného koně.
Děkuji ale za názor. Chodec byl napsán před třiadvaceti lety, tedy opravdu začínajícím autorem. Je to ale list deníku o který jsem se zde podělil.
U příspěvku:Pohádka
Jan Urban (Občasný) - 24.1.2006 > Václav Mráz> Aha. Z toho prvního komentáře plynulo, že vidíš šaty a nevidíš císaře. A ono je to naopak.
U příspěvku:Pohádka
Jan Urban (Občasný) - 23.1.2006 > Václav Mráz> V jakém směru z pohledu tvého?
U příspěvku:Pohádka
Jan Urban (Občasný) - 21.1.2006 > Naty> Alespoň jeden květ v zahradě jsi uviděla.
U příspěvku:Pohádka
Jan Urban (Občasný) - 21.1.2006 > Václav Mráz> Trochu jsi mě připoměl knížku Dřevěné hračky aneb cesty prozřetelnosti Páně, kterou dle vyprávění Dr. Nýgrce sepsal Dr. Pečírka. Ta začínala větou : Zahrada, kterou se procházela paní radní, krásou svých květů stála vskutku za povšimnutí, ale paní radní si jich nevšímala z prostého důvodu, neboť byla slepá.
U příspěvku:Shnilý vymodlenec
Jan Urban (Občasný) - 18.1.2006 > Líbí moc. Hlavně ty polibky házené středem červeného nosu.
U příspěvku:O sovích snech
Jan Urban (Občasný) - 10.11.2005 > Naty> No, holt nejsem asi už žádný mladík.
U příspěvku:I Met A Stranger
Jan Urban (Občasný) - 9.11.2005 > Nejsem kritik, pouze divák, kterému se dílo líbí.
U příspěvku:Klepeta růží
Jan Urban (Občasný) - 13.6.2005 > Emmet_RAY> Ani jsem nad tím nepřemýšlel. Myslíš, že je zde na závadu?
U příspěvku: V uších mi zní
Jan Urban (Občasný) - 21.4.2005 > Výstižné a oslovující.
U příspěvku:Noční probuzení
Jan Urban (Občasný) - 21.4.2005 > Zajímavé. Líbí se mi.
U příspěvku:O řeči nadbytečné
Jan Urban (Občasný) - 8.4.2005 > MAO> Děkuji.
U příspěvku:Nemají vždy pravdu berušky
Jan Urban (Občasný) - 7.4.2005 > Claw> Děkuji za kritiku i za prostředníček. Ten mě nejvíce potěšil, protože teď vím že jsi báseň četla velmi poctivě i pečlivě.Pokusím se o opravu. Ten refrén zdůrazňuje daný čas, daný den. V jiném dnu se děly věci jiné, pro jiné básně.
U příspěvku:O řeči nadbytečné
Jan Urban (Občasný) - 15.11.2004 > Naty> Báseń vznikla chvíli po poradě s mojí manažerkou. Byly tam tři možnosti. Dát jí přes hubu, hodit to za hlavu, nebo se z toho vypsat. To jsem také učinil a hned mi bylo lépe. Pokud by si ji viděla, tak mi dáš za pravdu, že i ten popis sedí. Ta dramatičnost byla přirozená a v přímé úměře k dané chvíli. Patos bych v tom nehledal. Spíše výstřik nervů. Jinak dík za kritiku. Jsi po dlouhé době človíček, který tu o mě projevil trochu zájmu.
U příspěvku:Staccato v půlových notách
Jan Urban (Občasný) - 10.11.2004 > Naty> Děkuji
U příspěvku:Staccato v půlových notách
Jan Urban (Občasný) - 20.10.2004 > Kelly> Děkuji za kritiku. Píšu tak, jak jsem navyklý. Myslím, že styl je adekvátní k ději i k obsahu. Vem to na příkladu písniček. Jejich texty oslovují lidi, naladěné na stejnou vlnu. Pokud se zrovna mě nelíbí, neznamená to, že jsou špatné. Mě se líbí třeba Hašler, ale i Tři sestry. A když zahraje Šlapeto jsem také spokojen. Prostě si vyberu v každém stylu. Tak je to i s básněmi. Líbí se mi Mácha, Erben, Hálek, ale i současní autoři mě oslovují. Já píšu tak, co mě nálada hodí na papír. Básně už neupravuji, neboť jsou mým životním deníkem a po úpravách by zmizelo kouzlo okamžiku a možná i hlavní myšlenka. Jinak mrtvého Amora bych už nechal spát. Tu báseň já sám beru jako pitvu jedné nálady a pointu bych raději přenechal názvu. Ahoj :-)
U příspěvku:Jako víno
Jan Urban (Občasný) - 20.10.2004 > Hezounké.
U příspěvku:dužiny slov sládnou
Jan Urban (Občasný) - 20.10.2004 > Má to myšlenku.Líbí se mi.
U příspěvku:neuro6
Jan Urban (Občasný) - 13.10.2004 > Dobrý.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter