Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Dáma s hranostajem blues
berenicka (Občasný) - 21.8.2012 >
U příspěvku:Zpráva o průběhu jednoho vyšetřování
berenicka (Občasný) - 2.3.2005 > čtenář> máš pravdu. s ní to nemá pranic společného :)
U příspěvku:Zpráva o průběhu jednoho vyšetřování
berenicka (Občasný) - 20.1.2005 > Emmet_RAY> jo jo, věci můžou působit různě...

jak se ti líbí má nová ikonka? :)
U příspěvku:Zpráva o průběhu jednoho vyšetřování
berenicka (Občasný) - 20.1.2005 > Emmet_RAY> víš, že názorům z vnějšku se (skoro:-)) nikdy nebráním, určitě máš své důvody, proč ti to tak připadá... a já jako autorka se špatně vžívám do toho, jak to vlastně působí...

jen pro zajímavost: já jsem to vůbec nemyslela jako úlet, ale jako zhuštěný popis věcí, které se skutečně dějí... právě ta zhuštěnost a ten naprostu ulítlý styl mi dovolují podívat se na to zevnitř.
U příspěvku:Zpráva o průběhu jednoho vyšetřování
berenicka (Občasný) - 18.1.2005 > Naty> No občas z toho trčí cípek reality, ale jako souvislý příběh se to spíše jen tváří :)
U příspěvku:ona to nepřizná, on to ví
berenicka (Občasný) - 9.12.2004 > zajímavě jsem se nad tím zamyslela :)
U příspěvku:Malostranská beseda 7.11.2004
berenicka (Občasný) - 6.12.2004 > Agovirin> a jak to víš ;-)
U příspěvku:Malostranská beseda 7.11.2004
berenicka (Občasný) - 4.12.2004 > Agovirin> kdo vi ;-}
U příspěvku:Černoška z Dárfúru
berenicka (Občasný) - 26.11.2004 > Emmet_RAY> dlouho jsem přemýšlela o tomto problému, a budu přemýšlet stále.

fakt je, že slovní ozdoby, které by tam být nemusely, v textu zavazejí. když si vezmu výraznou rtěnku, nemaluju si k tomu výrazný stíny, když si vezmu náušnice, nepřehánim to s náhrdelníkem...
jenže v reálu je tvrdá práce správně to nadávkovat.
U příspěvku:U gynekologa
berenicka (Občasný) - 25.11.2004 > protěž> dík moc za poznámku, protěžko!
jen jedna ryze praktická poznámka k těm prohlídkám. z hlediska pacienta se některé preventivní prohlídky jeví jako zbytečné :) třeba mně se vůbec nechce dvakrát ročně k zubaři :))
U příspěvku:U gynekologa
berenicka (Občasný) - 24.11.2004 > Emmet_RAY> to za to snad ani nestojí... tohle byl fakt jen fórek, kterej jsem vyvrhla během deseti minut, abys v tom tématu nebyl sám :)))... rači dumej nad závažnějšíma textama :)
U příspěvku:U gynekologa
berenicka (Občasný) - 24.11.2004 > jooooo, takže max zaškatulkoval tu činnost jako škatulkování!! :)
U příspěvku:U gynekologa
berenicka (Občasný) - 23.11.2004 > je milý, že nad tím tak dumáte.
myslím ouvej, žes měla nárok na to říct svůj názor, každý si text interpretuje po svým... nenapsat žádnou poznámku umí každej vůl :) svým způsobem máš pravdu.

tohle vzniklo jako taková hříčka, pokus, experiment...
věc, od který mám narozdíl od jiných svých dílek odstup.
na počátku nebylo nic niternýho. jen jsem chtěla napsat nějakou bláznivinu, která se odehrává u gynekologa. pak se ovšem do toho přimotaly i další věci, jak už to u psaní bývá.

tenhle text je sám o sobě taková "mořská panna", hybrid složený z realistické části, do které vtrhla absurdní mořská panna.
U příspěvku:U gynekologa
berenicka (Občasný) - 23.11.2004 > Agovirin> jsem zvědavá, jestli až ti na nějaký akci totemu klepnu na záda, se mě do očí zeptáš na to, kdy jsem měla naposledy pohlavní styk :))))
U příspěvku:U gynekologa
berenicka (Občasný) - 23.11.2004 > Agovirin> tak přesně kvůli těmhle osobním řečem jsem ráda, že existujou nicky, ago :))))))))
U příspěvku:Černoška z Dárfúru
berenicka (Občasný) - 19.11.2004 > Terorista lásky> co to je ex-plain????
U příspěvku:Černoška z Dárfúru
berenicka (Občasný) - 19.11.2004 > g morr> děkuji za poznámku.

v tom tématu určitě z jistého úhlu kýčovitá lidskost je. to však není naprosto žádná omluva pro to, aby se mu člověk vyhýbal.
U příspěvku:Malostranská beseda 7.11.2004
berenicka (Občasný) - 15.11.2004 > pro mě osobně to není zase tak důležitý, jak nahlas kdo mluvil. o tom přece poezie neni. a když někdo šeptá, stačí zařvat: víc nahlas! :) a je to.
U příspěvku:Vesnická zábava
berenicka (Občasný) - 12.11.2004 > Max Bubakoff> o ne ne, tak jednoduchý to neni, maxíku ;-)
U příspěvku:Černoška z Dárfúru
berenicka (Občasný) - 9.11.2004 > já emmetka chápu skoro vždy.
jen jsem zkraje nechápala na co naráží s tim Mišíkem, až v autobuse cestou z práce mi došlo, že jde o tu báječnou Kainarovu báseň. myslela jsem, že musí jít o něco, čehož je autorem vyloženě Mišík...
U příspěvku:Černoška z Dárfúru
berenicka (Občasný) - 9.11.2004 > Emmet_RAY> co se týče Mišíka, tě klidně kopnu do koulí okovanýma botama :) od Mišíka znám tak jednu dvě písničky. skoro vše se něčemu podobá a jeden styčný bod nemusí znamenat nic.

P.S.: ale jinak samozřejmě dík za srozumitelné zprostředkování svých dojmů z textu, o tom žádná ;-)
U příspěvku:Černoška z Dárfúru
berenicka (Občasný) - 9.11.2004 > Leatherface> david huf? ten cvičitel? toho já nerada :(
U příspěvku:Vesnická zábava
berenicka (Občasný) - 8.11.2004 > Emmet_RAY> řikám, že popřemejšlim, ne že jí holku hned vodstřelim ;-)
U příspěvku:Vesnická zábava
berenicka (Občasný) - 8.11.2004 > kalais> hm hm, kuchařinka měla zdůrazňovat tu její servilnost... to, jak ochotně cupitá, kam on chce...
takhle jsem se na tu zdrobnělinu dívala já, ale ve čtenáři možná vyvolává úplně jiný konotace.

popřemýšlim, jestli ji časem nepasovat na kuchařku :) uvidíme....
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter