Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:pf
Étoile (Občasný) - 16.2.2005 >
U příspěvku:zima
Étoile (Občasný) - 15.2.2005 > Moc fajn, i když možná bych se obešla bez třetí fotky...
U příspěvku:setmělo se...
Étoile (Občasný) - 15.2.2005 > Konečně nějaký novější pohled na oblohu... Skvělé.
U příspěvku:Last Light on Yesterday
Étoile (Občasný) - 14.2.2005 > Na mě snad až moc tmavý, přijde mi to opravdu...no profláklý, chtělo by to nějaký novější pohled, ale jinak vyfocené je to fajn...
U příspěvku:Nothing but Flowers
Étoile (Občasný) - 14.2.2005 > Naopak, nádherný, jenom možná vpravo bych to víc ořízla, to stéblo v rohu a ta uschlá květina to trochu ruší.
U příspěvku:Slečno...
Étoile (Občasný) - 14.2.2005 > Děkuju mockrát, to jsem netušila, že je to tak dobré.. Jdu s tím i na soutěž, tak jsem ráda, že se líbí...
U příspěvku:Déšť a ryba
Étoile (Občasný) - 28.1.2005 > penguin> Není zač.
U příspěvku:Povolání
Étoile (Občasný) - 28.1.2005 > Nádherný šok.
U příspěvku:Vakoptakoještěr
Étoile (Občasný) - 28.1.2005 > Skvělé...jenom...proč se to jmenuje Vakoptakoještěr? :o)
U příspěvku:Déšť a ryba
Étoile (Občasný) - 28.1.2005 > Nádherný. Kresba se mě nijak zvlášť nedotkla, ale text se mi přímo uhnízdil na duši.
U příspěvku:Nelituj
Étoile (Občasný) - 27.1.2005 > Děkuju.
U příspěvku:Nelituj
Étoile (Občasný) - 27.1.2005 > miroslawek> Text je text...na zařazení zas tak moc nezáleží. Může to být poezie, próza... Tak jsem tohle zařadila jako poezii.
U příspěvku:Nelituj
Étoile (Občasný) - 27.1.2005 > miroslawek> Protože jinam to neumím zařadit.
U příspěvku:Nelituj
Étoile (Občasný) - 26.1.2005 > miroslawek> No když ne vnímán jako poezie, tak jako co by měl být vnímán?
U příspěvku:Nelituj
Étoile (Občasný) - 26.1.2005 > miroslawek> A jako co?
U příspěvku:O životě
Étoile (Občasný) - 26.1.2005 > lidí, vidí, chodí, brodí, míří, smíří - je to moc násilné, nic skrytého, žádné přirovnání. Navíc to téma už je trochu ohrané.
U příspěvku:Nedokončený portrét mladé dívky
Étoile (Občasný) - 26.1.2005 > Líbí se mi...až na to ucho... Nevím, to ucho mi tam prostě nějak vadí :)
U příspěvku:AVE MARIA
Étoile (Občasný) - 26.1.2005 >
U příspěvku:HVĚZDNÉ BLUES
Étoile (Občasný) - 26.1.2005 > Až moc krásné pro lidskou duši...
U příspěvku:Být ošklivá
Étoile (Občasný) - 26.1.2005 >
U příspěvku:zatmění mozku
Étoile (Občasný) - 17.1.2005 > Krásné obraty...
U příspěvku:Obloha nad Finskem
Étoile (Občasný) - 22.12.2004 > Ta kvalita se snizovala pri skenovani, takze s tim nic neudelam.
U příspěvku:Odpustky
Étoile (Občasný) - 21.12.2004 > Emmet_RAY> Naprosto, Emmete, naprosto!
U příspěvku:Vánoce
Étoile (Občasný) - 21.12.2004 > Přestože vánoce mám ráda, tahle mě nějak oslovila. Možná to, jak je svázaná, nebo ty dovětky...
U příspěvku:Campanilla
Étoile (Občasný) - 16.12.2004 > Já jenom tak pro informaci nejsem z Tábora, ale mám tam rodinu, takže tam jezdím každé prázdniny atd., ale v Campanille jsem nejčastěji.
U příspěvku:NEBESKÝ LED
Étoile (Občasný) - 13.12.2004 > Líbí a chápu...
U příspěvku:Orchidej
Étoile (Občasný) - 22.11.2004 > No já vím, mi se to taky nelíbí, to mě prostě napadlo z nudy.
U příspěvku:Zatím beze jména
Étoile (Občasný) - 10.11.2004 > Docela dobré, hlavně Zhlédl se v očích, které ho nechtěly, to mi přijde strašně krásné.
U příspěvku:Výkřiky
Étoile (Občasný) - 9.11.2004 > Nevím, ale nebylo by lepší: Prohraj mou duši v kostkách se smrtí?
U příspěvku:Červený terč
Étoile (Občasný) - 7.11.2004 > Já jsem pochopila vše...
no-next: Střílej kam chceš, to je jedno.
Henny: Je to progresama a velké je to tak, jak to je velké tady.
U příspěvku:Stařenka POD KONĚM
Étoile (Občasný) - 3.11.2004 > Uf, když jsem si přečetla název, bála jsem se, že nějakou stařenku přejede kůň, ale je to dobrý :-) Docela povedený.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter