Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vrabčáci
Étoile (Občasný) - 26.10.2005 > Kelly> Co už v dnešní době není klišátko?:-) Ale díky :-)
U příspěvku:Vsetkym damam na Toteme
Étoile (Občasný) - 25.10.2005 > onestone> Nejsem si jistá :-) Díky.
U příspěvku:Vsetkym damam na Toteme
Étoile (Občasný) - 24.10.2005 > onestone> Velmi správně :-)
U příspěvku:Vsetkym damam na Toteme
Étoile (Občasný) - 24.10.2005 > Potěšující...
U příspěvku:Paris(?)
Étoile (Občasný) - 17.10.2005 > Je mi to jasné. Jsem Francouz? :-)
U příspěvku:Železem do běla
Étoile (Občasný) - 4.6.2005 > Mám ten samý pocit...
U příspěvku:s odstupem času
Étoile (Občasný) - 4.6.2005 > Ta postel možná nezahřeje, ale ta báseň ano.
U příspěvku:Představ si
Étoile (Občasný) - 1.4.2005 > Díky všem, poučím se :-)
U příspěvku:Dívka bez perly
Étoile (Občasný) - 18.3.2005 > Biankka> Tím filmem je to taky inspirováno, vlastně je to napsané odpoledne po tom, co jsem ten film viděla :-)
U příspěvku:Dívka bez perly
Étoile (Občasný) - 18.3.2005 > Biankka> Tím filmem je to taky inspirováno, vlastně je to napsané odpoledne po tom, co jsem ten film viděla :-)
U příspěvku:Sen květinářky
Étoile (Občasný) - 16.3.2005 > blondýna> No jo, trénink na Velikonoce :-)
U příspěvku:Rostlina
Étoile (Občasný) - 14.3.2005 >
U příspěvku:Nenazvaná
Étoile (Občasný) - 27.2.2005 > Adina> Chtěla jsem tím ukázat, že láska je hodně různorodá a není vždycky jenom taková, o které se mluví a píše, ale že může vést k různým jiným věcem. Obecně se to těžko vysvětluje...
U příspěvku:vzpomínka
Étoile (Občasný) - 27.2.2005 > Ono to vážně mluví :o)) Nádherný text, nádherná hudba a velmi zajímavý počin, myslím, že by tady takových mělo být víc. A ty siluety rybářů mě dostaly...
U příspěvku:Sen?
Étoile (Občasný) - 26.2.2005 > Tak to je síla...
U příspěvku:Karty bližních
Étoile (Občasný) - 26.2.2005 > Moc hezké.
U příspěvku:Nenazvaná
Étoile (Občasný) - 26.2.2005 > Natasha_> Díky za kritiku, mi osobně se tam hodil, ale chápu, že na někoho to může působit trochu jinak než na mě. Přesto jsem ráda, že se aspoň začátek líbil.
U příspěvku:Medúza
Étoile (Občasný) - 26.2.2005 > tuhnout-uhnout, buší-kuší...atd.
U příspěvku:Jsem strom
Étoile (Občasný) - 26.2.2005 > Kdyby ses tak zoufale nesnažila rýmovat, bylo by to o hodně lepší. Nápadů máš podle mě dost...
U příspěvku:perpetuum
Étoile (Občasný) - 26.2.2005 > Až na to, že je to perpetuum , tak dobrý.
U příspěvku:Mám Odysseu v dlaních
Étoile (Občasný) - 26.2.2005 > přežít není umění, pouhá povinnost... To je dobrý...
U příspěvku:Dětem
Étoile (Občasný) - 26.2.2005 > A není to tak trochu pro větší děti? Ve školkách bych to asi nepublikovala...:o)
U příspěvku:Tančící dům
Étoile (Občasný) - 26.2.2005 > Kromě tanga-manga je to fajn.
U příspěvku:Kokršpaněl
Étoile (Občasný) - 26.2.2005 > No tak to je krása. Takového bafíka mít doma...
U příspěvku:Růže
Étoile (Občasný) - 26.2.2005 > Podle mě moc fajn, je to zase trochu jiný pohled, právě tím, že je to tak tvrdé. Většinou se růže kreslí jemněji, takže tohle mi přijde jako taková drsná realita :-)
U příspěvku:Ideální fasáda
Étoile (Občasný) - 26.2.2005 > Nápad super, trochu mi to připomnělo tu reklamu, jak ten plakátovač polepil i ty okna a úředníci naštvaní otvírali okna do plakátu...:o)
U příspěvku:Radost
Étoile (Občasný) - 25.2.2005 > Fajn nápad.
U příspěvku:Nechoď, dceruško, v noci ven
Étoile (Občasný) - 24.2.2005 > Zaujalo mě hlavně "Dům se pohybuje. Já také." Skvělá atmosféra.
U příspěvku:Dvojportrét
Étoile (Občasný) - 23.2.2005 > Skvělé, nádhera. Přesně to vyjadřuje jejich vzájemný vztah.
U příspěvku:Most
Étoile (Občasný) - 23.2.2005 > Moc fajn.
U příspěvku:pf
Étoile (Občasný) - 16.2.2005 >
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter