Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce Slaměný čas z kolekce Přenosné moře
Autor: Pescatore (Občasný) - publikováno 28.7.2009 (11:38:34), v časopise 29.7.2009
další ve sbírce>


skold (Občasný) - 30.7.2009 > Vzletné to možná pro obyčejného člověka, kterej se o literaturu nezajímá, je, nicméně imprese je méně vzletněji jakýsi dojem, v drtivé většině spontánní, což je zrovna u téhle básně fakt, protože, když se na to člověk koukne blíže, je zrovna zařazení téhle básně do impresionistické tvorby dosti přiléhající, protože například zde převažujou slovasa, která vytvářejí nosníky pro jednotlivé strofy - jednodušeji - téměř každý řádek (verš) obsahuje sloveso, na které v dalším řádku navazuje další sloveso - což je jasný znak impresionismu. Na to navazuje ona setrvačnost, kterou prozměnu dokazuje zmíněná strofa, která je přeplněná klišé, oproti relativně svébytnému, v mezích kvality této básně, textu předtím. To ale samozřejmě ještě nedokazuje tu setrvačnost - tu dokazují dvě slovesa následující hned po sobě a to opakování obrazu s klíči. To jde ruku v ruce s chudou slovní zásobou básně - je to naprosto jednoduchá imprese, která jen něco sdělí, ještě jednou to zopakuje a konec. Celkově bych to hodnotil jako průměrnou poezii, která se tvoří dnes a denně. A nevím, proč se tak čertíš - to, že je tady taky někdo kritický je docela jaro a trochu to škodí zdejšíma utorům, kterým pak konstruktivní kritika naráží na ego. Mě taky kdysi srovnal gmorr a byla to fajn legranda ,.))) ... a jestliže to chceš takhel dětinsky napsat vždycky, namísto abys nad komentářem chvíli přemýšlel, tak to klidně takhle budu psát :o)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli skold
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 5 6 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 25 26 27 28 29 30 (31) 32 34 35 36 37 39 40 42 44 45
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter