Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Perníková z kolekce Grüezi
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 14.12.2005 (11:27:32)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
gongey (Občasný) - 14.12.2005 > .o )
Body: 5
<reagovat 
reny (Občasný) - 14.12.2005 > pekna pohladnicka...
Body: 5
<reagovat 
Karel Toth (Občasný) - 14.12.2005 > modrá je dobrá (obloha)
Body: 5
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 14.12.2005 > i když je to opravdu i na mou diagnozu   ....je totak hnusně pozitivní  že taky k lékaři nejdu.555
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 14.12.2005 >

Když já mám ráda podzimní plískanice, šero, deštivo -  sluneční svit na mě působí depresivně, ať je to svit letní nebo zimní.

Ovšem oceňuji, že tady jsou stromy a ne pustá skaliska.


<reagovat 
 čtenář mishka - 14.12.2005 > Janahe> na to je vážně jistě nějaká diagnoza! ;)
přinejmenším chorobná potřeba melancholie či něco takového? ;)

takže taková Anglie/Irsko je pro Tebe asi nejideálnější země. ;)

<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 14.12.2005 > Janahe> 

to ja to mam takhle:

 

cokoliv, co neni slunecni svit, je pro me deprese

 

ohledne dilka..ty kroviny napravo..mozna jiny uhel zaberu by je eliminoval?


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 14.12.2005 > čtenář> 

Irsko, to asi jo. Však já tu atmosféru nasávám z irské lidové hudby, třeba se tam někdy podívám.

 

Ale k lékaři nepůjdu, kromě slunečního svitu nesnáším taky čekání u lékařů :)))


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.12.2005 > Ewonne> ehm, je to foceno za rychle jizdy v aute. ;)
moc na nic nebyl cas. o retusi jsem uvazovala, ale pak jsem se rozhodla to nechat. :)
<reagovat 
 Karel Toth (Občasný) - 14.12.2005 > Janahe> já taky radši nasávám irskou ona je taková jemnější než skotská.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 14.12.2005 > KA33> To jsem nikdy nezkoumala, jdu prohlédnout místní zásoby, jestli by se nenašly vzorky na otestování :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 14.12.2005 > KA33> 

No, nejdřív mi přišla lepší ta skotská, ale možná máš pravdu, že ta irská je jemnější. Taková záludná, nejdřív se tváří medově a pak náhle zhořkne.

Jak to pořád střídám, přestávám rozeznávat rozdíly. Už vůbec nějak přestávám rozeznávat cokokokoli


<reagovat 
 Karel Toth (Občasný) - 14.12.2005 > Janahe> tak to nechápu ,já testuju hned po dodání na místo určení,co kdyby se to zkazilo.
<reagovat 
 Karel Toth (Občasný) - 14.12.2005 > Janahe> tu cokokokolu k tomu nepí ta kazí zuby.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 14.12.2005 > KA33> No ona to není moje whiska, z čehož plyne, že mně ji nikdo nedodal. Ale když vydržela dvanáct let, tak se snad hned nezkazí? Taky je v ní něco ethanolu, to prý trochu chrání proti kažení ...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 14.12.2005 > KA33> Kokolu nepiju, ta se nepije s whisky ale s rumem, to já zase vím. Nebo s fernetem? Už se mi to plete, fernet tu není, rum jo.
<reagovat 
 Karel Toth (Občasný) - 14.12.2005 > Janahe> to se bude ráno mishka divit až uvidí ten počet poznámek  k jejímu snímku.Jinak 12- letá .............
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 14.12.2005 > KA33> Jestli bych ještě neměla v rychlosti porovnat whisku s rumem, než se vrátí Mishka ?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.12.2005 > KA33> mishka si tyhle zabavna psani neprecte az rano, ale uz ted kolem pulnoci ;) dialog vedene zabavny a poucny. ;)
Janahe, Ty asi moc nepijes ci moc do hospudek nechodis, vid?! ;) Kola s rumem ano, s fernetem ne (asi nejaci experti -jako ja ;) - asi jo, ale klasika to fakt neni;))
Kola s whisky je klasika a velka mnamka, byt gurmani ohrnuji nos! ;)
<reagovat 
 Karel Toth (Občasný) - 14.12.2005 > Janahe> to má ještě čas ta je zatím pořád na horách a určitě taky pije rum.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.12.2005 > Mishka> 

Kola s whisky? To by mě nenapadlo, někdy to vyzkouším, momentálně tu nemám kolu. Já znám osobně vlastně jen džus s vodkou a gin s tonikem. Nebo vodku s tonikem, není-li gin.

Do čeho se teda lije fernet a říká se tomu černý baron?


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.12.2005 > Janahe> černého barona tedy jako nápoj neznám (ve vyhledávačích jsem to nenašla). je to možné, že se to míchá, já to slyším prvně. já jsem prasátko, mě chutná ledasco míchané.;) whisky s colou mám moc ráda! zkus. dobrý wizour, co tomu dá vůni a říz a kola to osladí a nezabije Tě to tak rychle. :) je to asi více babské pití, ale já to můžu, byť to piju vyjímečně.
vodka se dá téměř míchat s čímkoliv. ;) nedávno jsme ji pili i s kolou a limetkama, když už došel bílý rum (cuba libre). ;)
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 15.12.2005 > Janahe> pokud vim, tak fernets s tonikem. ovsem za sebe rict nemuzu, pze od jiste doby nemuzu fernet, eh.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.12.2005 > Ewonne> to je samozrejme velmi zname, asi jeden z nejznamejsich michanych - bavorak. to bude jiste Janahe znat, ale ten nazev Cerny baron by barevne k fernetu a kole docela sedel ;)
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 15.12.2005 > Mishka> 

och, faux pax, sorco

 


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.12.2005 > Ewonne> faux pax vypada jinak! ;)
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 15.12.2005 > Mishka> ne, ne, takhle;-) sice ne nijak extremni faux pax, ale prece.
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 16.12.2005 > vazeni, nejlepsi je zrzava voda z irske vysociny z kapkou medu a francouzskeho konacku a to cele pak uz muzete zalit treba hruskovym dzusem, ale na moc, jen tak ctvrtinku a zlehounka... tak to je irsky piti "!!! POZOR ovsem, nezapijet pivem, barbari ))) nejlip samozrejme chutna u krbu, kdyz za oknem fuci vitr  ))) coz prave delam ))))....Sliente !
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.12.2005 > HACKMAN> brzy prijedem okostovat! ;)))
<reagovat 
hermit (Občasný) - 16.12.2005 >

jsem komerční typ, upřednostňuji bourbon Jim Beam, ale představuju si u něj, že je to irská whiskey..:-))

 

jináč mi Janahe o nevím kolik řádků níž mluvíš z duše :-))

 

pohlednice je to pěkně vyfocená, ale jináč nejsem poheldnicový typ, tak nic nevím.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter