Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Iluzionista z kolekce Recenze
Autor: weitinger (Občasný) - publikováno 26.10.2007 (14:31:01)
následující v kolekci>

Mám rád kouzelníky a na tento film o záhadném Eisenhaimovi alias Abramowiczovi, narozeném kdesi poblíž Prahy, jsem se docela těšil. Nezklamal. Od začátku zaujme barva záběrů, evidentně retušovaných do podoby Vídně devatenáctého století. No a když chcete obraz zašlé slávy rakouského mocnářství, točíte v Praze, Českém Krumlově a přilehlých zámcích. Atmosféra filmu a samotný děj mě překvapil, nečekal jsem totiž love story.

Scénář bych tu zmínil obzvlášť, neboť autor mistrně skloubil příběh o lásce, co překoná kasty /hrdina se už jako mladý začínající kouzelník zamiluje do krásné dívky – k jeho smůle vévodkyně/ s příběhem blížícího se konce rakousko-uherské monarchie, prolezlé korupcí, tajnou policií a arogancí moci. Nadchnou kouzelnické a magické výstupy, davové scény, tak jiné ve srovnání s podobnými historickými díly, tudíž divák přivře oči nad několika kotrmelci v dějové linii i v samotných dialozích /“Víme o něm vše, vyslechli jsme každého, kdo s ním přišel do styku“. – „Těch patnáct let, co byl na středním východě a v orientu, netušíme…“/.

Vlastně je to film se čtyřmi herci. Iluzionista, jeho milá, padoušký následník trůnu a vypravěč, nerozhodný náčelník policie, ouřada a nadšený amatérský kouzelník, rozehrají partii hodnou antického dramatu. Ostatní zde tvoří tu pověstnou kulisu velkého divadla. I hudba Philipa Glasse dokresluje příběh zpočátku téměř pohádkový, který doputuje málem k hororu.

Vřele doporučuji.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter