Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci SKOČIL JSEM, PROTOŽE JSEM CHTĚL z kolekce Jen tak...
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 18.6.2010 (08:50:41)
následující v kolekci>
Skočil jsem do průlivu.
Rozbouřené moře vrhalo své zdivočelé vlny na ostrá skaliska
a řvalo že bude zabíjet.
Přesto jsem skočil. Na břehu se nedalo být. Padaly stromy a prudký vichr se mě snažil srazit na zem. Došel jsem na samý kraj srázu...a pak skočil. Skočil jsem proto, že jsem chtěl.
Byla to jediná oběť, kterou jsem mohl přinést.
A stal se zázrak.
Rozbouřené moře utichlo, mé téměř utonulé tělo se vznášelo na klidné hladině a mohl jsem dýchat. Moře přijalo můj dar.
To když jsem Tě vzal za ruku a řekl promiň.
Tvé oči plné bolesti se rozzářily jak slunce a začala jsi hřát.
Utichla bouře v průlivu. Utichla bouře a moře přijalo můj dar.
Přijalo můj dar a já vím jen jedno. Musím si dávat veliký pozor. Proč? Protože ho nemusí přijmout pokaždé. Není to jeho povinnost.
Mám rád klidné moře. Bezpečí vln klidného průlivu ozářeného sluncem.
To když Tě držím za ruku a cítím ze Tvých slov ... že mě máš ráda.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 18.6.2010 > je to nádherné.
.. Tvé oči plné bolesti se rozzářily jak slunce a začala jsi hřát..
Také čekám na ten okamžik, ale je to dlouhá cesta, přítel se rozhodl jinak!
Také mám ráda klidné moře.
Děkuji, že mohu číst taková slova, i když bych je chtěla prožívat se svým přítelem.
Děkuji
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2010 > čtenář> ahoj Čtenáři, ale to klidné moře můžeš mít. Pokud Tvůj přítel bude chtít skočit do rozbouřených vln svého ,,JÁ,, a skutečně skočí. Zvláště pro nás, pro chlapy je neobyčejně těžké porazit své JÁ. Málokdo najde tu odvahu bojovat se svým uraženým egem. Pokus se mu pomoct a jestliže je natolik pyšný že pro něho je důležitější a přednější jeho ego, utíkej pryč. Ale musíš rozpoznat jestli se snaží a bojuje ten boj. Pokud ano, stůj při něm. Nechtěj aby se ponižoval. A pokud uvidíš že skočil a bojuje v těch rozbouřených vodách, začni hřát. Neboj se mu říct a dát najevo, že si ho vážíš.
No a pokud nebude bojovat, bude povýšený a nafoukaný, neschopný uznat svoji chybu, UTÍKEJ OD NĚHO !!!!!!
CO NEJDÁL !!!! Neboj se toho, je mnoho mužů, kteří touží po klidném moři. Stejně jako po něm toužíš Ty.
Moc Ti držím palce aby Ti to vyšlo. A nakonec to nejdůležitější !!!! Nikdo nemá povinost odpouštět donekonečna. Ale mám li někoho rád, je mojí povinností nedělat to, co ten, koho mám rád, nemá rád. Nedělat to, co mu vadí. V každém vztahu je důležité vědět, že ten druhý vůči mě nemá žádné povinnosti, ale já vůči němu ano. Dělat mu radost a snažit se nedělat, co se mu nelíbí. To ale musí být naprosto vzájemné a oboustrané. Pokud toto pravidlo dodržuje pouze jedna strana (kterákoliv) je to špatné. Potom to je využívání a obrovská neúcta ke svému partnerovi. Proto co nejdříve od něho co nejdál. Je to pouhý parazit, který využívá dobroty a lásky toho druhého.
Přeji šťastnou plavbu...
<reagovat 
sklo (Občasný) - 18.6.2010 > Jsem ráda, že Tě můžu číst, že ses vrátil!
Moc Tvé básničky prožívám.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2010 > sklo> ahoj Sklo, moc mě překvapila Tvá návštěva. Vůbec jsem nevěděl že sem zavítáš. Je mi velkou ctí. Vítej v této kavárničce a poseď. Můžeš tu potkat mnoho vzácných lidí od kterých jsem se učil a učím neustále. To poznáš když zavítáš také k nim. Do jejich kavárniček, malých útulných cukráren a jiných nádherných podniků. Rozdávají v nich radost, potěšení, povzbuzení a také naději. Porozumíš jejich boji jak bojují s nepřízní, i jak se radují. Často z maličkých, obyčejných věcí. Prostě stojí za to je poznat. No a pokud mohu, velice rád se podívám také k Tobě. Měj se moc a moc krásně, Bajata.
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 18.6.2010 >
Body: 5
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2010 > germanica> ahoj Germanico, moc díky za krásnou růži. Mluví za tisíce slov. Četl jsem tvé ,,Tak dlouho se chodí se džbánem...,, a viděl ,,Zlobím se na Tebe,, Jsi krásná, ale už se nezlob, To Ti nesluší... :-)
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 19.6.2010 > Bajata> 

:-)

 

 

...krásná jezibaba...??

 

...ale uz se nezlob... - kdyz ON me zlobí porád (jeste furt) :-( - teda aspon mi to tak pripada. Treba se ale mylim.


<reagovat 
Sartori (Občasný) - 18.6.2010 > Líbí..
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2010 > Sartori> Ahoj Sartori, i Ty vítej. Jsem moc rád že se Ti líbí.
Moc rád k Tobě také zavítám. Měj se moc krásně a zase přijď, budeš-li chtít. Bude mi ctí.
<reagovat 
 Sartori (Občasný) - 20.6.2010 > Bajata> Jasný.. zastav se, budu rád :)
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 18.6.2010 > Jako kdyby mi to připomínalo jeden rozhovor, jeden příběh... Hluboké propasti jsou nevyzpytatelné. A také mám ráda teplo - (mezi)lidské i sluneční... :o)
Body: 5
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2010 > le.papillon> Ahojky Le, kdysi jsem skočil do rozbouřeného moře (i když si myslím že to mělo být obráceně) a to moře moji oběť nepřijalo. Je to reakce na mnoho rozhovorů a vztahů, které slýchám a vídám téměř každý den.
Ale málokdo dokáže přinést tu oběť anebo zklidnit rozbouřené moře a začít hřát. Přeji Ti co nevíce tepla, které máš tak ráda. :-)
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 22.6.2010 > Bajata> Jojo, skákání do rozbouřených moří, když nejsi se skokem na řadě, a nepřijetí oběti znám, ale to jsi pravděpodobně pochopil, pokud jsi četl některé mé věci u mne v koutečku... :o) Snad už bude jenom líp, opatření už jsem podnikla dost, některá se odrazila i tady na Totemu. :o)
Děkuji za přání, posílám stejné nazpět i s přáním krásného dne :o)
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 18.6.2010 > Mám ráda neklidné moře...ale musí ho jít utišit..občas ;)
Body: 5
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2010 > Michelle> Ty moje sluníčko...vidím ten Tvůj rošťácký úsměv. Máš štěstí, že nejsem u Tebe. Tvůj kamarád do deště.
Jsem moc rád že tu jste, ta krásná stará parta. Pamatuješ na piknik, jak jsme seděli všichni v prastarém sadě a najednou se na jedno zapískání přiřítilo k nám stádo koní? Jen škoda že Mbonitka musela jet tak brzo pryč. Ale už jí zase slunce svítí, a to je moc a moc dobře. Tolik jí to opravdovsky přeju, stejně tak jako vám všem. Jo, a jsem mobilní, nepodniknem piknik zase někde jako tenkrát? :-) Mám vás všechny moc rád a vzpomínám. Chybíte mi. Tak ahooooojjjjjjj.
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 4.7.2010 > Bajata> Vzpomínám často, to si piš, jeden z mých nejhezčích podzimních dnů.. Apropos, konečně slovo do pranice, piknik jooooooooooooooooooooooooo....poslední dobou piknikuji často, košíček plný dobrot a vína, to je moje jj  Vymysli místo, u lesa, u potůčku, daleko od lidí a máš nás tam
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 18.7.2010 > Nejdřív jsem zalitoval, že jsem to nenapsal já a pak mně vyděsilo, že mám tu potřebu. Do prdele i do vajec jednou ranou. Fakt dík.
Doporučil 
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 18.7.2010 > Sallybill> Ahoj Sallybill, jestli je opravdu potřeba, hurá do vln. I těch nejrozbouřenějších. A vydrž plavat, moc Ti držím palce!!!! A jestli budeš chtít, dej vědět...
<reagovat 
dadik (Občasný) - 24.7.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
slavekmiloslav (Občasný) - 26.7.2010 > působivé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 13 14 15 16 19 20 21 22 23
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter