Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci UMĚT TAK HLADIT z kolekce Jen tak...
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 23.6.2010 (00:09:45)
následující v kolekci>
Umět tak hladit jenom pouhým slovem
ne snad po vlasech, ale na duši.
Rozdávat radost a vidět druhé lidi
umět tak vidět co druhý nevidí.

Umět tak hladit jenom pouhým slovem
povzbudit druhé na cestě životem
rozdávat sílu aby rostli vzdorem
když jejich duše jiný ubíjí.

Umět tak hladit jako hladí dítě
dokud je velký člověk nezkazí
umět tak hladit jako hladí starci
když svoji moudrost druhým dávají.

Klaním se s úctou všem kdo hladit umí
ne snad po vlasech ale po duši.
Kdo dává sílu povzbuzuje druhé
když jejich duše jiný ubíjí.






Poznámky k tomuto příspěvku
le.papillon (Občasný) - 25.6.2010 > Hladit je potřeba, pomáhá to :o)
Body: 5
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 24.6.2010 > Ješíšku na kříšku.. :-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 25.6.2010 > Uther Pendragon> Ahoj Uthere, Jak sem Ti napsal u Tvého dílka které se mi moc líbilo, jsme na tom oba stejně. Oba pohladíme, rozpláčeme radostí nebo odporem, jiné povzbudíme. Procházel jsem Tvá dílka co píšeš. Jsou zvláštní. Donutí zapřemýšlet nebo je jen lehce přejít. Máš tam hezký věci, krásný věci, ale také kraviny. Prostě Ješíšku na kříšku. :-). Snad si v mém ,,krámku,, vybereš také něco lepšího. Také jsem si pročetl některé Tvé odpovědi. Myslím že jsem pochopil co píšeš a proč to píšeš.
Je tam trocha fikce, ale jinak drsná realita. Přesně tak to píšeš v jedné ze svých odpovědí.
Prostě jsi se ve svých dílkách otevřel druhým. Stejně tak jako ostatní. Měj se a jestli budeš chtít, stav se.
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 26.6.2010 > Bajata> Myslím, že v obou případech bude převažovat odpor - jestli tak silný, aby rozplakal, to si nejsem jistý. :-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 26.6.2010 > Uther Pendragon> Ani bych neřejkl že odpor. A aby rozplakal... to také nevím. Každopádně jsem rád, že jsi přišel.. to ostatní nechme na jiných, nebo ještě lépe....sami na sobě :-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 26.6.2010 > Uther Pendragon> Nooooo, ale kdyby to až rozplakalo, myslím ten odpor, bylo by to umělecké..To hned tak někdo nedokáže, ne?
:-) Ale vážně, zcela určitě má vše smysl, i když se to někdy nepovede. Každý zveřejní své myšlenky s určitým cílem, smyslem. Jo a abych řekl pravdu, U Tebe jsem odpor necítil. Bylo tam něco co jsem přešel jen tak, ale nic, k čemu bych cítil odpor. Myslím to vážně. A máš i hezký věci.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 13 14 15 16 19 20 21 22 23
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter