Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Autobusová zastávka u zámečku z kolekce Sokolov
Autor: Anarela (Občasný) - publikováno 27.4.2004 (00:29:18)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 27.4.2004 > Hurá! Zámeček je zpět. A co to tam dělaj u toho auta?
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.4.2004 > oh, jak z ponurýho anglickýho filmu...
Body: 5
<reagovat 
kafka (Občasný) - 27.4.2004 > je to celý rozmazaný, nakřivo, ruší auta, lampa atd atd...

příště to zkus jinak
Body: 1
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 27.4.2004 > kafka> 

Ani mne nenapadne. Nesoutěžím tu o titul nejlepšího a nejdokonalejšího fotografa. Já se tu potuluji jen tak bez ambicí.

PS: Příště tu lampu vyrvu ze země a na všechna auta, která pojedou kolem použiji bazuku.


<reagovat 
kafka (Občasný) - 27.4.2004 > tak se nerozčiluj...
já nehodnotím to prostředí (to mohlo být hezký) ani tebe, ale tu fotku.

Prostě mám ráda pěkný fotky a když se mi něco nelíbí, tak to řeknu ;-)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 27.4.2004 > kafka> 

To je chvályhodné, že vždy řekneš že se Ti něco nelíbí. Já Ti jen předvádím, že jsem vzpurný autor, který se zásadně neřídí radami svých kritiků. Takže v mém případě je to škoda vynaložené námahy.

PS: Co bys chtěla od webové kamerky. Zázraky?


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 27.4.2004 > kafka> kafko, se divim, že jako stálá neznáš anarelu:o)))kdepak, zase to je plné typické anarelkovské poetiky.....palba veliká.....anarelo, dokonce i já začal fotit.....jsem po stanislavovi tvým druhým žákem....:o)
Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 27.4.2004 > quentinbubakoff> 

Už jsem si všimla, že se Tvá fota  probojovala do Top Tenu na hlavní stránce. Tvoje pejska je opravdu fotogenický objekt. Ten první pohled do jejích očí zamrazil až do morku kostí, opravdu si buduje drsné imidž (ostatně Baryk má v okolí pověst uličníka a přitom je to taky nejhodnější pes pod sluncem) a druhý vyobrazení u vody bylo taky zajímavé. Teprve na druhý pohled po informaci, že se jí do vody vlastně nechtělo, jsem zjistila že to velké cák vytvořil hozený klacek a ne nadšený skok psa, který se jen nedůvěřivě a neochotně nořil do vln (Barykovi nemusíš házet klacek, on zreviduje vždy každou vodu kolem které jdeme, je to zkrátka vodní pes).  


<reagovat 
TomasW (Občasný) - 27.4.2004 >
Body: 1
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 27.4.2004 > krása
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kafka (Občasný) - 28.4.2004 > quentin: nevím, co je to "stálá" a na Totemu neznám skoro nikoho, ani osobně ani virtuálně. Tedy ani autora této fotky.

Anarela: v klidu si vegetuj, ale tam, kde se neočekává hodnocení tvého díla. V tomto případě máš, co se dalo čekat.

Tvoje fotka se mi nelíbí a je zbytečné se mojí kritice bránit, pokud nemáš pádný argument.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 29.4.2004 > kafka> 

Tak se nerozčiluj, přišla jsi, viděla, nebyl to Tvůj šálek kávy a zase jsi odešla, aby ses sem nikdy nevrátila a pro jistotu jsi autorovi řekla že tohle není nic pro Tebe. Tak je to správné.


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 27.4.2004 > debilní a mizerné po všech stranách a atmosféra nulová, přitom s tak mizernou technikou by se dalo vytvořit něco jako filmy Dogma, ale ty asi jen tak chodíš a snímáš, tvé focení je takový o něco horší Stanislav
Body: 2
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 27.4.2004 > Emmet_RAY> 

Zbytečně používáš silná slova. Dát někomu slovní facku můžeš i v rukavičkách obyčejnými slovy. Film Dogma neznám a se svou starou kamerkou experimentovat už nemohu. Zbláznila se mi v kapse vedle mobilu už víc jak před rokem. Trochu úcty k padlým hrdinům by Ti neškodilo. Jak se říká - O mrtvých jen dobře, ať byli jací byli.

PS: Nikdy jsem netvrdila, že jsem velká umělkyně a nikdy jí ani nebudu, nech mne v klidu vegetovat, já lepší být neumím a ani nechci. Díky.


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 4.5.2004 > Anarela> Na silných slovech není nic špatného:-)Dogma není film, ale filmový postup, kdy se snaží docílit atmosféry bez pomocí uměleckých obezliček, tedy něco, o co se pokoušíš ty ve fotografii a co se ti daří jenom občas.Hodnotím příkře proto, že jsou tady dva lidé, jejichž fotky jsou povětšinou průměrné (Stanislav) a nebo dosti nedokonalé (quentinbubakoff) a prohlašují že jsou tvými žáky.. tak jsem se chtěl podívat i na paní učitelku a vidím, že se kluci učí dobře;-)
AS: nemusíš se bát, tvé bujné vegetaci nijak škodit nebudu, ani ji nehodlám mořit neustálou kritikou, ale budu-li mít chuť projevit názor tak mi v tom myslím nikdo bránit nemůže...
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 4.5.2004 > Emmet_RAY> Standa a quentin jsou jen starý recesisti. Zhlédli se v mé tvorbě, zřejmě je okouzlilo něco co u jiných zdejších autorů nenašli. Sami se povýšili na mé pokračovatele a žáky, zákazat jim to nemohu. Moje stará webová kamerka takhle fotila, vlastně tu všechny tyhle fotky publikuji na její počest in memoriam. Nefotím žádným fotografickým stylem (tedy ani tím Tvým Dogma), jsem jen takový mačkač spouště, neupravuji své fotky v žádném editoru. Abych pravdu řekla nechtěla jsem se sem vracet po skončení cyklu Mého městečka, ale Standa mne ukecal, abych pokračovala. Chodit Ti sem mne občas zkritizovat Ti nemohu zakázat, ale Ty se nesmíš zlobit že se se nebudu řídit Tvými radami, prostě tohle jsem fotila dávno a žádný pokrok ode mne nečekej. Zažbrblat si sem můžeš přijít kdykoliv Ti bude libo, budu si pomatovat že od Tebe mám očekávat spíše silnější slova a já už si to v hlavě přeložím do běžné češtiny.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 (26) 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter