Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Ráno 3 z kolekce Sokolov
Autor: Anarela (Občasný) - publikováno 12.5.2004 (00:23:20)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 12.5.2004 > to je brutálně mystický!
Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 12.5.2004 > stanislav> No vidíš to a málem jsem to nepublikovala. Dnes jsem ale přece jen měla náladu to sem dát. Teď nemohu předpublikovávat, protože je Totem šíleně pomalý, ale až se přestěhuje na svůj vlastní server tak budeš na mé fotky moci chodit zase o půlnoci, když se Ti bude chtít.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.5.2004 > Anarela> já mám pomalý věci rád, co se vleče, neuteče.... :o)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 12.5.2004 > stanislav> Já taky. Jsem pomalá želvička. Ale když potřebuji něco někam rychle nasypat, tak se neznám a kdybych měla po ruce sekeru, tak ten počítač roztřískám na maděru.
<reagovat 
Sebeast (Občasný) - 13.5.2004 > a ten kus auta je tam taky kvuli mystice, nebo jenom nekoukas na vsechno, co se ti ukaze v hledacku? ten dum vysi na dratech z horniho okraje a kompozicne se o tom nema cenu bavit.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 13.5.2004 > Sebeast> Standa měl na mysli to mystické světlo, které se na obrázku vyskytuje. Jinak jsi na špatný adrese vychovávat mne jako fotografku, protože tady už skoro každý ví že jsem jen mačkač spouští a na fotografické kudrlinky Ti kašlu a retušování taky není mé hoby a pravidla kompozice jsou mi taky šumafuk. Fotím realitu a nesnažím se fotit pro efekt něco co ve skutečnosti ani neexistuje. Tak mi dej pokoj, tady není úrodná půda pro Tvé rady. Jsem zkrátka nenaprravitelná.
<reagovat 
jelen (Občasný) - 12.5.2004 > Mystický podnikatelský baroko, žeby?
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 12.5.2004 > jelen> Jaký podnikatelský baroko, tohle je pravé nefalšované překladiště zboží u sokolovského nádraží a stojí tam minimálně třicet let, ale spíše ještě déle.
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 12.5.2004 > Anarela> Tyjo jsem Sokolovák a ten barák mi vůbec není povědomej
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 13.5.2004 > jelen> Tak fajn dám Ti bojový úkol projdi se kolem nádraží a pak mi schválně přijď říci jestli jsi ten barák poznal. Je to vážně hned vedle něj. To nemůžeš minout. Ještě jedna nápověda je to směrem k mostu přes koleje.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 (15) 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter