Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Z divadla zbyly jen mozaiky z kolekce Sokolov
Autor: Anarela (Občasný) - publikováno 17.5.2004 (08:20:56)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 17.5.2004 > chichi...anarela is back.....a hned s trumfovým esem......ta demolice doladěná ti zrezlym žigulem......tomu řikám palba!!!!:o)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 17.5.2004 > quentinbubakoff> To víš, když návrat tak s plnou parádou, i  když jsem vlastně neměla v úmyslu nakonec úplně odejít, jen se odstěhovat na periferii Totemu, kde by na mne nebylo tak vidět.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.5.2004 > Anarela> ty dobře víš, že si tě fans najdou i na periferii.....
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 17.5.2004 > quentinbubakoff> No jo, smůla je že zatím žádná periferie neexistuje a tak tu musím trpělivě počkat až se i ta vytvoří. Doufám že už to brzo bude. Radši se odstěhuji do nějaké maličké vedlejší uličky než tu být věčně všem na očích. Já vím, že by mí fanoušci převrátili celý Totem naruby jen aby mne našli kde se zrovna schovávám.
<reagovat 
clovrdik (Občasný) - 17.5.2004 > má to nápad, ale jinak mě ta fotka neoslovuje, tak třeba příště
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 17.5.2004 > klauni pláčou, napadlo mě...jo, nápad dobrej, jen kdyby tam byli víc vidět, ale to by zas nebyli tak smutni a sešedlí, tož nevim... ale zaujalo
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 17.5.2004 > síla, panečku!
Body: 5
<reagovat 
jelen (Občasný) - 17.5.2004 > To už tam budujou tu prodejnu aut, nebo co to tam měli stavět? Vím, že to byla celá kauza, ještě když jsem byl na Gymplu, dokonce jsme snad někde byli protestovat, že nechcem, aby udělali z divadla autoservis. Mám pocit, že to tenkrát nějak organizoval komunistickej pohrobek Tomíček, ty protesty. Mám pocit, že jsme dokonce hvízdali na zasední městský rady (upřímě řečeno mě to bylo tenkrát celkem putna, já se chtěl akorát bouřit :-)). Nojo divadelní ulice, to je jedno velký umělecký dílo. Zkus taky nafotit obyvatele :-), třeba tě moc nezbijou.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 17.5.2004 > jelen> Já vím, tamější obyvatelé mne rovnou zabijou. Já jsem se tenkrát příšerně bála už když jsem tam fotila ty mozaiky kvůli nostalgickým vzpomínkám - byly jsme se tam podívat s gymplem ještě když divadlo fungovalo a hostovalo tam Chebské divadlo s inscenací od Čechova, myslím že to byly Tři sestry (paměť už mi tak neslouží, stalo se to asi před dvaceti lety) a pak těsně po nás to divadlo zavřeli a pak chátralo a chátralo až dochátralo do téhle podoby. Ten autoservis tam myslím nakonec neudělali ale je tam blízko hned někde naproti v ulici.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 (12) 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter