Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Světlo a stín z kolekce Sokolov
Autor: Anarela (Občasný) - publikováno 7.5.2004 (00:24:59)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 7.5.2004 > Vypadá to úchvatně. Zvlášť ta oprýsknutá omítka a televizní anténa.
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 7.5.2004 > jsi Mistr třeskutého detailu! :o)
Body: 5
<reagovat 
 Shammann (Občasný) - 7.5.2004 > stanislav> Už to není, co to bejvávalo...
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 7.5.2004 > Shammann> Máš pravdu, furt to samý v bleděmodrým pořád dokola se jednomu přejí. Připomínám, že teď se vyskytujeme v Sokolově.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 7.5.2004 > Shammann> Klep sem, klep tam a máme tu překlep. ;-)
<reagovat 
Shammann (Občasný) - 8.5.2004 > V Chodově:-)
Jelikož tam chodím do školy vím vo co gou..
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 8.5.2004 > Shammann> Tohle je ale Sokolov. Já tu totiž pracuji, takže vím vo co gou. Hele Ty chodíš v Chodově na obchodní akademii nebo na gympl? Spíše na tu akademii, ten gympl tam budou otvírat až letos na podzim. Já myslela že už máš po maturitě. Poslyš nejsi Ty náhodou věčný student? Hele a když víš vo co gou, tak bys mi to mohl prozradit, protože já to nevím.
<reagovat 
Shammann (Občasný) - 8.5.2004 > Ono to je jedno, jestli Chodov nebo Sokolov, je tam hnusně..
Míříš správným směrem-maturuju na Obchodce, ale že bych se tím nějak mohl chlubit to niet..Nejsem věčnej student, všechno jde podle plánu...
Špatně poradit umí každej blbec, takže se zdržím razení:-)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 8.5.2004 > Shammann> Kdybys tady bydlel, tak by jsi byl skromnej a líbilo by se Ti tady. Ony jsou tu i hezká zákoutí, jen je člověk musí najít.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 (18) 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter