Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čiře z kolekce Odpovědí srdcem
Autor: Lin Sien Ti (Občasný) - publikováno 21.10.2008 (00:38:06)
další ve sbírce>


 Lin Sien Ti (Občasný) - 22.10.2008 > egil> 

Jak myslíš, konstatuješ, tedy asi už VÍŠ.

Hovořím a píšu, rétoriku nechávám školským intelektuálům. Pokud jde o "ideologii", asi máme každý zcela jinou enycklopedii. Úplně stejně jako Lyryk neobratně používáš (podle mně) tento pojem bez jakékoliv opory. kde jsi četl jakou ideologii? Jednak to patří myslím do politologie, která mě nezajímá, nestrám se o ni, druhak ideologie je světonázorové a politické stanovisko, zatímco zde píšu a tvořím sám za sebe, nehledám žádnou oporu v ideologii, ať je jakákoliv. 

Ohledně systematičnosti máš samozřejmě pravdu, ano, systematicky neuvažuju.  

Používám slova, a to k vyjádření myšlenek, obrazů a pocitů - pojmy ať míchají jiní.

Opět jen opakuješ totéž, co Lyryk. A opět jako on, obecně, nevěcně.   

Od tebe jsem žádný rozbor díla nečetl, tak nevím, o čem je tvá následná přednáška. Kdysi jsem studoval jak literární vědu, tak estetiku - ale asi jsem měl špatné profesory, neb jsem byl tupec - když máš potřebu mě tu poučit. 

"Rozumuješ" značilo, že se vrháš hned do jakýchsi nafoukaných pouček, a já v tom cítím ne literární analýzu, ale školometské chytračení. Jen si říkám, že je zvláštní, jak ses s ním sem přihnala proč. je z toho cítí spíš naštvanost odjinud. A ten závěrečný proslov tady - to je ještě řeč, nebo encyklopedie míchaná s vlastním pomůckami - "intuitivně vstřebávaná mnohoznačnost" - "lešení slov" - co je to za jazykolam? To je tvůj způsob vyjadřování?      


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lin Sien Ti
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter