Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce Ze stanice Beznaděj I. z kolekce Cestou z hor
Autor: ten_s_kytarou (Občasný) - publikováno 15.4.2002 (00:28:04), v časopise 27.4.2002
další ve sbírce>


ten_s_kytarou (Občasný) - 19.4.2002 > Erikk ... je s podivem, jakou debatu dokázala rozproudit Vaše poznámka, která, přiznejme si, se ani tak netýkala mé básně, jako spíše mé osoby. Nebudu s Vámi zatím diskutovat o poezii, neboť zde padlo několik otázek, ke kterým jste se doposud nevyjádřil. S čím s Vámi ale vůbec nemůžu souhlasit, mladý muži, je Váš názor na výsměch. Výsměch rohodně není projevem mysli zdravé, nýbrž mysli trpící určitými komplexy, typicky nedostatkem zdravého sebevědomí. Kdo má zdravou mysl, nemá důvodu se někomu posmívat - uznává ty, kteří v daném oboru vynikají, či umějí více než on sám a váží si snah těch, kteří jsou dosud amatéry či nováčky v oblasti, ve které on úspěšně, třeba i delší dobu, působí. Projevem člověka bez zdravého sebevědomí jsou pak závist a výsměch - závidí těm, jejichž výsledků dosud nedosahuje a posmívá se těm, kteří mu, dle jeho názoru, takzvaně "šlapou na paty". To je ale maladaptivní reakce, jež brání dalšímu růstu, rozvoji dotyčného člověka. Věřím, že většina zdejších redaktorů je mysli zdravé. Uvítám, když si pravdivost mých slov budete moci sám ověřit - nestyďte se zveřejnit nějaké své dílko u nás na Totemu. Jsem přesvědčen, že povzbudivé komentáře kolegů redaktorů Vás od dalšího psaní neodradí a pomohou Vám určitou míru zdravého sebevědomí získat. Těším se na Vaše příspěvky. S úctou, ten_s_kytarou.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ten_s_kytarou
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter