Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 23.2.2006 > rajta> Ahoj Rajto, blbe je myslenka, jak uz jsem rekla. A ted se mi pro zmenu vubec nelibi tvuj ton s jakym se mnou mluvis. Chovas je jako hulvat a mel by sis uvedomit ze hodnoceni del je tak trochu dar, ochota a dobra vule tech, kteri si dilo precetli a travi tim svuj drahoceny cas. Neni moje povinost cokoli hodnotit a uz vubec ne ridit se tvymi nehorazne pridrzlymi poznamkami. nauc se chovat a priste slusne popros.
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 22.2.2006 > Dopbre, tak to zhodnotim, kdyz na ytom trvas.
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 22.2.2006 > Neotrele, nicmene trestne reseni. Tim je hodnoceni celeho textu mimo misu.
U příspěvku:Ráno s klaunem
annandale (Občasný) - 22.2.2006 > Forma je docela dobra, ale obsah ... nenadchnul ani neprekvapil. Popis pridrzle divky v telecim veku a mimodek sehravajici ulohu klauna ...ale nic vic.
U příspěvku:Zenová Matka
annandale (Občasný) - 19.2.2006 > stanislav> ...vsak to je v poradku...
U příspěvku:Zenová Matka
annandale (Občasný) - 19.2.2006 > ...vsak to je v poradku...
U příspěvku:Tajný závod Olgy H. (muzikál - náčrt scénáře)
annandale (Občasný) - 18.2.2006 > Nechapu proc Boris Cvek, proc Michal David a proc Olga Hepnerova. Neprijde mi to ani vtipny, leda tak jizlivy a mailcherny. At byla ona slecna jakkoli silena - pripada mi ubohy pouzivat ji timhle zpusobem a jeste s fotkou. Michala Davida vazne nemusim a neposloucham. Chudak se stal tercem tech nejzakomplexovanejsich. A pouziti figury Borise Cveka je me neoslovilo - zrejme nejaky lokalni sprym ci osobni trauma.
U příspěvku:O synchronicitě a tvoření
annandale (Občasný) - 18.2.2006 > Tahle uvaha je pro me synchronicita... ze jsem ji tady nasla zrovna dneska:-)
U příspěvku:Úsměv slečny Huang
annandale (Občasný) - 17.2.2006 > Me to fascinuje. POmalu v kazdym state na svete mas nejaky China Town - misto, kde zijou jenom Cinani. Nechteji se asimilovat. Tady jsou ctvrti, kde zijou treba tricet let a za tu dobu se nenaucili ani zaklady anglictiny a vubec jim to nevadi, neprekazi, protoze to v tech "gethech" nepotrebuji. Proc teda nezustali v Cine, kdyz je komunismus tak super... pred cim, nebo za cim teda emigrujou, kdyz si jenom stehuji svoji "Cinu" do cizich zemi... to mi nejde na rozum. Jenomze kdyz se tady nejakej obcan ci politik ozve, hned je chudak narcenej z rasismu.
U příspěvku:Realistka
annandale (Občasný) - 17.2.2006 > Ja se s nima tedy zrovna moc nevybavuju. Ja jenom okounim. A to mam uz od raneho detstvi. Zvykla jsem si. Jeden nahodny okounejici co taky rad hrbitovy mi rikal, ze to je projev vasne k zivotu. Ale Jung zase rika, ze je to opak- projev nekrofilie - lasce ke smrti. Tak nevim a je to vlastne jedno. Kazdopadne v techle mistech casto dochazi k jakymsi zmenenym stavum vedomi, tedy aspon u me.
U příspěvku:Zenová Matka
annandale (Občasný) - 17.2.2006 > stanislav> Tak to je super, ze te to vtahlo. To mam fakt radost, ze na to nejsem sama. :-) Uz jsem si pripadala jako totalni magor, kteryho nikdo nechape. :-)))
U příspěvku:Hluchý vládce
annandale (Občasný) - 11.2.2006 > Zaujalo. Jen jsem nepochopila, jak tu kytku v tom metafyzickem stavu fyzicky vytahla z vazy (jak nam pak doktor v zaveru pribehu rekl). :-)))
U příspěvku:Skončilo to dřív než začalo...
annandale (Občasný) - 11.2.2006 > Isa666> Iso666,
asi budes jeste hodne mlada, takze prozivas prvni lasky, vymenujes si s chlapci prstynky a pak jeste nekolik dni ci mesicu poblouznene a velmi vyzname prozivas kazdy mikrookamzik ze setkani s tvym vyvolenym.
To je opravdu krasny, uzivej si to..., ale
UPRIME- co se tyka tohoto dila - nema to ani hlavu ani patu a donutila jsem se to docist az na podruhe, a to ted. Potkalas v parku Jaju, dal ti prstynek a pak nic. Skoncilo to driv nez zacalo? Zivotni tragedie?
Snad trocha trizlivejsiho nahledu by neuskodila - ale k tomu se musis dopracovat zivotnimi zkusenostmi.
Jinak aspon- co napises, odlozit, pak se na to podivat znova - jestli to vazne stoji za ztvarneni, zverejneni, atd... Taky je dobry cist (ne ovsem pouze Totem) a zvysit tak naroky na sve psani.
U příspěvku:Skončilo to dřív než začalo...
annandale (Občasný) - 10.2.2006 > nechapu
U příspěvku:KÁVA- úvaha o kávě trochu jinak než by jste čekali
annandale (Občasný) - 10.2.2006 > jarkaj> Ja to taky myslela s nadsazkou. Jinak oprav si "by jste."
U příspěvku:Jaké to je letět?
annandale (Občasný) - 10.2.2006 > W.e.r.u.s.a.> Tyhle navraty do detskeho zpusobu mysleni jsou obcas vylozene nutny. Ocistne. :-))
U příspěvku:KÁVA- úvaha o kávě trochu jinak než by jste čekali
annandale (Občasný) - 8.2.2006 > to je jak reklama na rannni kavu s typickym aroma tech nejccistsich kavovych zrn...
pouzivas presne ty vakuove balene vyrazy a scenar je taktez stoprocentni. :-)))
U příspěvku:PARADOX
annandale (Občasný) - 8.2.2006 > S paradoxem to nema nic spolecneho.
"Kde mám hledat ten národ?" Jakej ten narod? Proc bys mela hledat narod...
Prinosnejsi otazka by byla, "Kde mam hledat sebe?"
Pak by ses musela objevit - v kazdym slove ktere jsi ty sama napsala. Nikoli jen plane moralizovat. Odpadla by ti spousta starosti s narodem.
U příspěvku:Jaké to je letět?
annandale (Občasný) - 8.2.2006 > Takovy ciste kycovite a naivni, bez nejake snahy neco zastirat. Libi.
U příspěvku: Chvíle
annandale (Občasný) - 6.2.2006 >
U příspěvku:Smrtibrácha
annandale (Občasný) - 5.2.2006 > mezon> Nenapsala. Taky je to dost divna pohadka a jeji puvod neni jasny ani zahadologum.
U příspěvku:Smrtibrácha
annandale (Občasný) - 4.2.2006 > mezon> Copak Nemcovca napsala Karkulku? :-))
U příspěvku:Smrtibrácha
annandale (Občasný) - 2.2.2006 > opravdu dobra. Jenom te manzelce bych dala jmeno, zni to tak nejak formalne a neosobne v tehle situaci
U příspěvku:Sobě vlastní cizí lidi
annandale (Občasný) - 1.2.2006 > Jdi na plastiku, zlepsi se ti nalada a nebudes se muset sdirat takovyma moralitama ;-)
Ale jestli ti to pomaha vytvaret si zivotni postoje a hodnoty, tak proc ne.
U příspěvku:opravdu ze zivota
annandale (Občasný) - 1.2.2006 > Jestli je to jak jak pises, tak to je drsny a preju ti, aby te svet prestal valcovat a nasla's pevnou pudu pod nohama.
Porad se hledas a tvoje psani je dobra cesta. Koukala jsem se na tvou webovku, jestli sis ji delala sama, tak jsi sikovna holka. (ale na ty manyry s dvojitymi w misto v a podobnym mrsenim jazyka se vyprdni, ztracis tim cas. Jestli chces psat, zacni nejdrive pouzivat spravnou cestinu.
U příspěvku:Pocity motýlů
annandale (Občasný) - 1.2.2006 > motyli, nikoli motylove

Ahoj Ilono, nevim, co se deje, ale mam dojem, ze ty tve drivejsi prace jsou o tridu dve lepsi, tak nejak vyspelejsi.

Nic proti motylum, sama jsem s tim motivem kdysi davno neco mela, ma silnej symbolickej naboj.
Tohle nedokazu hodnotit, je to tvoje, je to krehky, divci, jaobys to psala v patnacti?
(Navic posledni roky je nejak vsude premotylovano).
U příspěvku:Luna
annandale (Občasný) - 1.2.2006 >
U příspěvku:Loď lásky. Červená knihovna jako řemen
annandale (Občasný) - 1.2.2006 > :-) pobavilo
U příspěvku:***
annandale (Občasný) - 1.2.2006 > hezky, ale takovy sterilni, popisny. Jako obalka na nejakou Cervenou Knihovnu.
U příspěvku:Laugh with Love
annandale (Občasný) - 31.1.2006 >
U příspěvku:Doušek
annandale (Občasný) - 31.1.2006 >
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter