Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:filosofická
čmelák (Občasný) - 4.1.2008 > díky. dějou se... dál i dkyž to bylo už před lety
U příspěvku:Viděl jsem...
čmelák (Občasný) - 25.10.2004 > možná nehlasné přiznání ;)
U příspěvku:Sigur Rós / Hlemmur – Original Soundtrack (2003)
čmelák (Občasný) - 12.4.2004 > siguři budou 17. 4. koncertovat od 20_00 na tv "o"
U příspěvku:Rozpočítavadlo
čmelák (Občasný) - 11.3.2004 > Nt píseň Klid: Přižením se k prasatům/budu mít svůj chlívek/přestane mě zajímat/ tajemný svět dívek//"jedna dvě..."... je fakt že tam maj ty uvozovky, takže asi je to fakt nějaká prastará blbinka, krásná a prastará...
U příspěvku:Kozy jsou nejdůležitější na světě
čmelák (Občasný) - 15.2.2004 > VY CHOVATELÉ POTKANŮ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahaha...
U příspěvku:Breptání
čmelák (Občasný) - 15.2.2004 > Nejse schopnej Ti to vysvětlit; neexistuje žádný důvod pro to proč jsem to udělal... hmm...
U příspěvku:Kozy jsou nejdůležitější na světě
čmelák (Občasný) - 13.2.2004 > Oj, ty vaše ošklivé, hloupé, velmi hloupé vtipy!
U příspěvku:Sigur Rós / Hlemmur – Original Soundtrack (2003)
čmelák (Občasný) - 30.11.2003 > Soundtrack se sehnat nedá. Dával se jen k lístkům na to jejich European tour. Já ho mám jen staženej a můžu Ti ho poskytnout (stejně ti to dlužím za TP).
U příspěvku:Snil jsem
čmelák (Občasný) - 27.11.2003 > výborně, přesné; Děkuju!
U příspěvku:Der Erstere Pornographische Film
čmelák (Občasný) - 27.11.2003 > díky!
U příspěvku:Písemná tvorba výboru členské samosprávy:-)
čmelák (Občasný) - 27.11.2003 > 1/ Nemyslím, že je to Tvůj názor. Je to názor většiny ;)
2/ Je mi víc než tvých tipovaných sedmnáct (nevím proč ses ptal tak soukromě?)
3/ nevím kam si mám strčit svý chytrosti, ale ty strč svou chytrost (raději) někam hodně daleko od lidí!
4/ na to jak to v životě chodí asi nepřijdu; myslím, že můj názor zůstane stále stejně zaostalý.
5/ je mi líto, žes to pojal tak, že jsem Tě chtěl poučovat - to rozhodně ne (v tom tvém smyslu) - ale určitě rozumíš tomu, že tohle je prostě moje téma, když v této oblasti pracuju.
U příspěvku:Písemná tvorba výboru členské samosprávy:-)
čmelák (Občasný) - 27.11.2003 > quentinbubakoff>
Donutil jsi mě k reakci. Nebudu míchat všechno dohromady, jak to děláš ty, ale pokusím se rozčlenit Tvé námitky do několika bodů.
1/ Alkohol a flákačství - No jistěže pijí a je to snad div v tak vychlastaném národě jako je ten náš národ český? není to omluva, ale zároveň to nemůže být výčitkou. v tak extrémní životní situaci je opravdu velmi těžké zanechat čistou hlavu. Přinejmenším první večer, kdy se octnou na ulici a ještě na ní žít neumějí. Každého napadne "půjdu na pár a pak budu jezdit trmavají". Ale ono se stane, že je oberou v noční tramvaji o doklady; tak nemohou pracovat a to nejméně 2-3 měsíce (to proto, že vyřízení matričních dokladů nutných k OP trvá jeden a samotná Op druhý; nehledě nato, že prostředky které k tomu mají jsou mizivé nemluvě o tom než se dostanou do naší poradny, kde jim pomáháme tyto doklady řešit - možná tě překvapí jak nízká je částka kterou Magistrát naši poradu dotuje: 200 000 ročně - no není to levné, když naší poradnou projde cca 100 lidí denně!). Ovšem nepopírám, že se bezdomovce beneficianty neokrádají hlavně staroši. Tedy shrnuji: Alkohol není příčinou, ale důsledkem života v bezdomoví (a opravdu si uvědom co pro tebe nyní tvůj domov znamená a co by znamenalo ho ztratit).
Na to navazuje další téma: to, že se bezdomovci ze své situace snadno nedostávají. Moje teze zní, že bezdomák je člověk který se nenaučil určitým sociálním návykům a to zejména ve vztahové oblasti (a to umí dnes pravda málo lidí - viz statistiky rozvodovosti). A stejně jako třeba já mám problémy s játry a budu s tím chodit celý život k doktorovi, tak pro takového člověka je důležité, že kdykoliv má nějaký svůj problém může se obrátit na někoho kdo mu v jeho situaci pomůže.
2/ Šťastní > Spíše ne, ale o tom tě přesvědčovat nebudu. Ale jak se říká: „člověk je přizpůsobivý jak krysa“, akorát si to nedokáže představit. Tedy bezdomovci samozřejmě prožívají šťastné a nešťastné chvíle na svojí úrovni. Ale tvrdit, že jsou spokojení je přinejmenším hloupé.
3/ Somrování - asi tě to překvapí, ale 68% somráků přijíždí DENNĚ z venkova do Prahy "za prací". V místě svého bydliště pobírají soc. dávky a tady si velice služně vydělávají. Vyhláška Magistrátu, která žebrání v hl. městě upravuje, je koncipována tak pitomě, že se jí smějí úplně všichni a chudáci policajti jsou vůči somrákům bezradní.
4/ svobodní - ano jsou i takový, kteří to přijali jako svůj livestyle. my socky jim říkáme trampíci. přes léto žijí na venkově ve stanech, nebo se občas vloupají do nějaké rekreační chaty, ale tam jen přebývají, zpravidla nic nekradou. Ti sami svou situaci interpretují jako že jsou svobodní. Pak existují ještě jedni, kteří mají podobnou interpretaci a to jsou somrpunks - mladí punkáči s krabicí vína na Florenci. To jsou dvě výrazné skupiny, kteří si na zdůrazňovaní své svobody na ulici potrpí. Samozřejmě že kdejaký bezdomovec ti řekne, že si přijde svobodný - ono je totiž těžké přiznat, že jsi otrokem a jedno ze základních pravidel psychologických zní, že je jednodušší lhát sám sobě, než ostatním.
5/ závěr - myslím, že tvůj názor je zaujatý hlavně touto a nejinou skutečností: Totiž, že většinu bezdomovců bys od lidí bydlících nerozpoznal, tedy rozpoznáš jen ty, kteří jsou okázalí, rigorózní bezdomovci. To je podle mne základní problematičnost tvého názoru. Proto Tě rád i všechny ostatní zvu na konferenci V PRAZE DOMA BEZ DOMOVA, která se uskuteční v Pondělí 1.12.2003 od 8:00 - 22:00 v Malostranské besedě. Program konference je na www.mcssp.cz
S pozdravem čmelák


U příspěvku:Písemná tvorba výboru členské samosprávy:-)
čmelák (Občasný) - 26.11.2003 > Mno a s tím bych si taky trochu dovolil nesouhlasit. protože jestli se podíváš na sociální systémy v historii, tak je ten dnešní, tedy syntéza sociálního státu a moderního kapitalismu k potřebným poměrně nejštědřejší, ale je samozřejmé, že je odcizený. Spíše by se dalo snadno tvrdit, že roli, jakou měla dříve rodina nyní přebýrají instituce. A to je problematické třeba v mojí profesi. Existence "sociálky" je problematická a ze zkušenosti můžu říct, že nejproblematičtější je ZÁJEM o práci jednotlivejch socek. Pak se dá říct, že klient a socka vytváří něco jako rodina. Existují totiž klienti, kteří jsou prostě "osudový" ;)))
Mj. vzpomněl jsem si na kec mojí babči, když viděla reklamu proti domácímu násilí, tak prohlácila, že její máma dřela celý den nna poli a pak byla ještě bita jako žito a že dneska si žijem ;)))
U příspěvku:Písemná tvorba výboru členské samosprávy:-)
čmelák (Občasný) - 24.11.2003 > Dělám v poradně pro bezdomovce, takže myslím můžu "zasvědceně" říct, že bezdomovectví je jedním z nezamýšlených důsledků rozvoje tzv. postindustriálních společností tak jak je popsal Daniel Bell. Nemní pravda, že by existovali vždy - neztotožňujme psychiatricky a jinak nemocné, somráky, nebo alkoholiky s bezdomovci.

Ale jinak fotka a ten kec je (svym způsobem) výbornej! ;o)
U příspěvku:Sigur Rós / Hlemmur – Original Soundtrack (2003)
čmelák (Občasný) - 24.11.2003 > Snažil jsem se, aby z recenze nevzešli přílišná očekávání - je to přeci jen dost osobytý soundtrack
U příspěvku:Bárbíkjů
čmelák (Občasný) - 22.11.2003 >
U příspěvku:Bohnice 2002
čmelák (Občasný) - 16.11.2003 > A ta ZNC se mi po dlouhé době kupodivu celkem i líbila.
U příspěvku:Čínský sen
čmelák (Občasný) - 27.10.2003 > hmmm... ;)
U příspěvku:Tři body
čmelák (Občasný) - 24.10.2003 > Díky, díky, díky
U příspěvku:Objedy
čmelák (Občasný) - 13.10.2003 > Aha; tak dík ;)))
to je docela trapas. já tam hledal nějaký hrubice i/y - ouou má blbá dishlavo!
U příspěvku:T3 - TOTEM ÚTOČÍ aneb THREE OF A PERFECT PAIR
čmelák (Občasný) - 11.10.2003 > tak se za mě přimluv vejš redaktore; ale požaduju, aby známkování bylo v této rubrice chápáno v opačném smyslu, než je na totemu standardně. a pak můžu dát i slib, že se o rubriku budu starat svědomitě a jen to nejlepší zařadím do časopisu.
U příspěvku:Přímočará
čmelák (Občasný) - 9.10.2003 > Jaký kudrdlinky?
U příspěvku:lidé a sojka
čmelák (Občasný) - 5.10.2003 > Oznameujeme, že sojka práskačka už není mezi námi.
Krakonoš
U příspěvku:exorcista
čmelák (Občasný) - 1.10.2003 > hmm... myslím, že ta otázka stejně zůstane bez odpovědi. haha
U příspěvku:exorcista
čmelák (Občasný) - 1.10.2003 > ne?
U příspěvku:exorcista
čmelák (Občasný) - 29.9.2003 > Bydlíš na Plzeňský, nebo co to je...? ;)
U příspěvku:Pravopisné linčování
čmelák (Občasný) - 23.9.2003 > V poslední době probíhá na netu rozsáhlá diskuse na následující téma. Napadlo mě, jesli bys to nemohl užít pro svou teorii. Haha

V suoivsoltsi s vzýukemm na Cmabridge Uinervtisy vlšyo njaveo, že nzeáelží na pořdaí psíemn ve solvě. Jedniná dleůitžá věc je, aby blyy pnvrí a psoelndí pímesna na srpváénm mstíě. Zybetk mžůe být totánlí sěms a ty to přoád bez porlbméů peřčetš. Je to potro, že ldiksý mezok netče kdažé pensímo, ale svolo jkao cleek. Zjíamv
U příspěvku:T3 - TOTEM ÚTOČÍ aneb THREE OF A PERFECT PAIR
čmelák (Občasný) - 20.9.2003 > Mno jako reaktor odpadkové koše bych to dal do jeho sekce Schopnosti autorů Totemu
U příspěvku:Tichý smích
čmelák (Občasný) - 13.9.2003 > jemné, chytré, zajímavé a docela ftipnej konec... hmm... ;)
U příspěvku:Linkin Park
čmelák (Občasný) - 10.9.2003 > Lucie, Lucie, Lucie... co to posloucháš. Ojoj!
U příspěvku:Pravopisné linčování
čmelák (Občasný) - 3.9.2003 > Nebo: zkus atletum rict, ze nemuseji skakat prez ty planky. Chces mi snad tvrdit, ze to je neco jineho nez hra?
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter