Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Gala
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1650x
Napsat zprávu

Jsem takový jaký jsem a jiný už asi nebudu...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Cvičenci životem
Gala (Občasný) - 14.3.2001 > Gratujuji pánové (ljucca, adammo a andre) není spolehlivější způsob jak postavit pomník vlastní impotence, než vypouštět moudra zplozená z prázdných hlav. A andre neboj, tahle kresba tě zničit nemůže, blbost je nezničitelná...

A jen tak mimochodem, chtěl bych dostat vánoční dárek, zabalený v takovémto "papíru", protože ten "papír" by sám byl dárkem nad všechny dárky...
U příspěvku:Viktor = Vítěz
Gala (Občasný) - 26.2.2001 >
U příspěvku:Zachránce....
Gala (Občasný) - 27.1.2001 > Normálně povídky moc nečtu, ale tahle mne zaujala. Pointa je poněkud drsná, ale o to působivější...
U příspěvku:Zpověď milenky - báseň nebo povídka?
Gala (Občasný) - 18.1.2001 >
U příspěvku:Zpověď milenky - báseň nebo povídka?
Gala (Občasný) - 18.1.2001 >
U příspěvku:Spolu...a přece stále sami 5
Gala (Občasný) - 14.1.2001 > K čertu s anatomií, když tu jde o něco úplně jiného... Ještě žádná anatomie nedokázala vyjádřit myšlenku i když možná dokázala, ale rozhodně ne takovouhle...
U příspěvku:Andělé
Gala (Občasný) - 7.12.2000 > Proč toužit po něčem co je, když chybí to co není...
U příspěvku:Stařec
Gala (Občasný) - 5.12.2000 >
U příspěvku:poezia brutalica
Gala (Občasný) - 4.12.2000 > Hlubší kritika? Čeho?
U příspěvku:ODPOVĚĎ TOBĚ
Gala (Občasný) - 4.12.2000 > Mně tam čárky nechyběly, spíš naopak. Dokonce mi nechyběl ani pravidelný rým, mně se to totiž líbilo.
U příspěvku:Sen
Gala (Občasný) - 4.12.2000 > Já nevím, ale já bych to čekání zas tak hřejivě neviděl, ale možná se koukám jinýma očima. A celkem jsem i rád, že jsem v tom autobuse neseděl...
U příspěvku:O malování
Gala (Občasný) - 4.12.2000 > :-)
U příspěvku:Kryptogram na jméno - PETR
Gala (Občasný) - 20.11.2000 > Mě se to líbí taky, ale nejsem Petr a tak se mi zdá to nalezení písmenka "R" trochu nevyvážené k tomu ostanímu.
U příspěvku:Vůně levandule
Gala (Občasný) - 20.11.2000 > Taky se pořád někam hrnu, líbí se mi to. Dobrá pointa...
U příspěvku:Barevný kamínek
Gala (Občasný) - 24.10.2000 > Hezký a zvláštní příběh, sice na povrch chladný a přesto mezi řádky z něho vystupuje ta křehkost a hřejivost hledání souznění a splynutí. A tak co dodat, jen snad, že i já bych chtěl pod svým polštářem slyšet to tajemné a přitom hřejivě bleděmodře blízké: Dun, dun - dun, dun - dun, dun - dun.
U příspěvku:Svítání
Gala (Občasný) - 10.10.2000 > Zdravím Slunce...
U příspěvku:Básníkův epitaf
Gala (Občasný) - 10.10.2000 > Raději zešílím než se nechat červy žrát, na hrob mi pak dají nápis: Zde leží šílený básník...
U příspěvku:láska
Gala (Občasný) - 10.10.2000 > Konec je hodně překvapivý, ale ne zas tak moc, protože alespoň na mne působí celá básnička matematicky stroze...
U příspěvku:Krok zpátky
Gala (Občasný) - 25.9.2000 > Celkem hezká myšlenka, ale velice zjednodušeně provedená, včetně rýmů, ale i tak je to hezké...
U příspěvku:NICK
Gala (Občasný) - 25.9.2000 > Sny mohou být tak krásné, protože ne všechny jsou reálné, jenže život bez snů by byl smutný, ale ještě smutnější je život bez reality. pokud zůstáváme jenom u snů, zjistíme, že nikdo v reálném světě nám nemůže dát víc než ten jediný v tom imaginární. Internet je tak trošku obchodník s iluzemi, které nám buď pomohou přežít reálný svět a nebo nám ho zcela zhroutí. Mám raději realitu a snažím se ji udělat snem...
U příspěvku:Javory
Gala (Občasný) - 19.9.2000 > Příliš mnoho slovíček? Mě se líbí právě pro ta slovíčka. I já si ji přečetl vícekrát a hlavně kvůli těm slovíčkům, která se mi líbí.
U příspěvku:Malý kovboj
Gala (Občasný) - 18.9.2000 > Je skutečně těžké k tomuto příběhu napsat cokoliv a tak nezbývá než souhlasit s Dušanem.
U příspěvku:Inspirace
Gala (Občasný) - 17.8.2000 > Má reakce je ve Fóru.
U příspěvku:UBREČENÉ RÁNO
Gala (Občasný) - 12.7.2000 > "Procházím se ubrečeným ránem
nad hlavou s paraplátkem"
To je tak nádherně dětsky voňavá věta. Básnička je svou jednoduchostí hřejivě hezká a jak napsal Martim od srdíčka...
U příspěvku:Kráčím...
Gala (Občasný) - 11.7.2000 > Jako by to bylo bez konce...
U příspěvku:Holka
Gala (Občasný) - 6.7.2000 > Dandylione, o mé svěrače se neboj, neboť dosud vše podstatné udržely. Pokud se však jednalo o tormentaci mé filantropie, pak konstatuji , že inkontinence je filiálním produktem senilizmu, a tedy jí netrpím a ani trpět nemohu… Mimoto jsem skutečně tolerantním vůči juvenilním projevům náhodné a krátkodobé oligofrenie :-), takže se měj fajn…
U příspěvku:Holka
Gala (Občasný) - 5.7.2000 > Myslíš, že užívat světa a bejt bláznívá je výsadou mládí? Jinak holka jsi a jaká jiná než taková jaká má být???? :-)
U příspěvku:Tvé oči
Gala (Občasný) - 5.7.2000 > Oči lhát nedovedou, lžou pouze slova, ale oči jim v tom pomáhají. Nikdy není nic navždycky a na světě je to už tak zařízeno, že na každém konci je začátek něčeho nového. Smutně líbí…
U příspěvku:Bláznův sen
Gala (Občasný) - 5.7.2000 > Je to největší pravda a nejhlubší filosofie, nejšťastnější jsou blázni, protože jejich svět je pro nás bláznivý…
U příspěvku:Někdy
Gala (Občasný) - 5.7.2000 > Hezká básnička s nejlepší možnou pointou. V té náruči už ani ty duše dnešních lidí nejsou tak studený, že jo.
U příspěvku:Růže naděje
Gala (Občasný) - 5.7.2000 > Ahoj Cide, hezoučký sonet, možná není příliš zpěvný a harmonický, ale je jemný a hladí svou přesvědčivostí a noblesou. Používáš zvláštní, ale zajímavé a působivé slovní obraty, je vidět, že si tvoje fantazie umí se slovy hrát…
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter