Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Běžím s hovnem proti plátnu
jezekp (Občasný) - 19.12.2006 > TheThing> JAK TO TAK VYPADÁ, SOUTEŽ ZAHYNULA, ANIŽ BYLA DOKONČENA. ŠKODA ... (ZŘEJMĚ SE S HOVNEM PROTI PLÁTNU BĚŽET NEDÁ).
U příspěvku:Běžím s hovnem proti plátnu
jezekp (Občasný) - 14.12.2006 > Jenže kupodivu nejsou.

A kdz budou ... <<"

U příspěvku:DESÍTKA
jezekp (Občasný) - 6.10.2006 > Minerva> Vím, vím. Tohle jsem si jen (jaksi soukromě) zařadil do kolekce, ale soutěžní snímek to není. Pokud by to vadilo, tak to z kolekce vyřadím a vrazím to tam zpátky až po skončení soutěže. Ale myslím, že to vadit nebude, jednoduše to nebude hodnoceno.
U příspěvku:Z POUTĚ
jezekp (Občasný) - 3.10.2006 > Minerva> Tak ti nevím. Asi to budu muset zkoumat (skener).
U příspěvku:Z POUTĚ
jezekp (Občasný) - 3.10.2006 > Minerva> Furt to nevidím, ale věřím, že to tam je (tmavý obdélník).

Světlé "olemování" v rozsahu jednoho či několika pixelů vidím. Filtr, který zmiňuješ však ve fotoeditoru nepoužívám (užívám ZPS8, resp. AdobePS7), úprava vzniká tak, že použiju např. magnetické laso, vrstvu a pak lokální úpravu kontrastu prostřednictvím histogramu a ne vždy se "strefím" do rozsahu prolnutí vrstev, aby "to nebylo vidět" na první pohled. To je samozřejmě moje chyba, že jsem líný postup i třeba několikrát opakovat k dosažení potřebného výsledku (což mě ani nešlechtí, ani neomlouvá :-). Je jen shoda okolností, že zrovna ty dvě fotky, které konkrétně zmiňuješ žádnou lokální ani jinou úpravou neprošly a jsou ve stavu po naskenování a jen mírném doostření. U Lokte n./O. dokonce žádné halo nevidím, u Žebráku jen v levé části.

U příspěvku:Z POUTĚ
jezekp (Občasný) - 3.10.2006 > Minerva> Tmavý obdélník? Nevím - nevidím (na LCD). Pokud tam něco takového je, může to být "pozůstatek" či nějaká chyba/vada při skenování.

Praseodymní obloha? No, přesto, že jsem starý šedivý vlk, tak nevím, co přesně si pod tímhle pojmem mám přesně představit. Předpokládám však, že jde o kritiku a tu mám docela rád. Mám na svých webech jednu (nejen jednu, ale zejména jednu) stránku, kde je několik fotografií s extrémně silným účinkem C-PL, popř. s dodatečnými lokálními úpravami právě v oblasti oblohy. Předpokládám, že právě to máš na mysli. A snad je i vidět, že s oblohou bylo "experimentováno". Koneckonců mám tyhle fotky jen na svém webu a nikam je "necpu", do žádných soutěží nebo tak nějak podobně. Je-li to to, co máš na mysli - vím o tom, byl to z mé strany úmysl přímý, třeba i samoúčelný :-). Díky za názor i doporučení.

U příspěvku:Z POUTĚ
jezekp (Občasný) - 3.10.2006 > Minerva> Dožít se ve zdraví penze ... :-)))
U příspěvku:KVALT A SPĚCH
jezekp (Občasný) - 30.9.2006 > TheThing> Ale barevný mi dou taky. Někdy ...
U příspěvku:ZNAMENÍ PRO E.T.
jezekp (Občasný) - 27.9.2006 > zombux> Exponováno klasicky + dodatečné lokální úpravy (ZPS8)
U příspěvku:ZNAMENÍ PRO E.T.
jezekp (Občasný) - 27.9.2006 > doupovec> ... protože bychom sice chtěli, ale nemůžeme mít všechno ...
U příspěvku:ZNAMENÍ PRO E.T.
jezekp (Občasný) - 27.9.2006 > TheThing> Fotografie a její název "hovoří". Pokud tě neoslovuje, tak TO tam prostě pro tebe není ...
U příspěvku:[nefoto]_ASYMETRICKÁ_SYMETRIE
jezekp (Občasný) - 25.9.2006 > Janahe> Děkuji za pochvalu. Zvládnout v mém věku něco tak náročného již na třetí pokus, no, to těší velmi i mně samotného ... :-))). Díky.
U příspěvku:NEFOTO - mesto v mlákach, mláky v meste
jezekp (Občasný) - 13.9.2006 > No, to není vůbec špatné. Pojetí, na které se docela dobře kouká. A kdyby se ještě zleva ufiknul ten kousek oblohy, stalo by se to plošším a ještě působivějším (prostor by tak jako tak zůstal). To je ale jen názor, brát vážně jej nemusíš. Ovšem jako "nefoto", je to, imho, příliš konkrétní ... a tak, jako "nefoto", nevím, nevím.
U příspěvku:Popraskaná
jezekp (Občasný) - 13.9.2006 > Mishka> No, vidíš, a to je vlastně dobře, že nevíš. Když jsem tu svoji poznámku dopsal, ptal jsem se chvíli sám sebe, jestli jsem náhodou na Tebe už zase nebyl nějak moc "vostrej". Asi nebyl. Ono to beztak není osobní. Ta moje poznámka je spíše obecného charakteru a mám ostatně pocit i u některých mých vlastních fotografií, že by jim "slušela" rovněž ... :-). O čemž se kdokoliv může přesvědčit při návštěvě mých galerií fotografií na http://jezekp.com
U příspěvku:Popraskaná
jezekp (Občasný) - 13.9.2006 > Bych jen tak doplnil, že pokud fotografie potřebuje dodatečné vysvětlení, aby ji divák "správně" pochopil (jak to ten autor vlastně myslel, co mi tím chce sdělit, atd.), tak je vždycky něco (něco málo či něco více) špatně. Prostě a jednoduše, buď to tam je anebo není. Ani sebepodrobnější dodatečné vysvětlení už nemá schopnost cokoliv změnit. Fotografie je tu a je taková, jaká je. Tož tak.
U příspěvku:Dva
jezekp (Občasný) - 13.9.2006 > Jen doplním předřečníky: prostor vpředu je v pořádku a kdyby nadto ještě stín za dvojicí byl celý - no, to by teprve bylo NĚCO!
U příspěvku:Solitér
jezekp (Občasný) - 4.9.2006 > Už jsem nechtěl, ale přece jen si neodpustím malý dodatek. Doufám, že nevadí. Sice říkáš, že to nestojí na mracích, že´s fotila chlapíka a podle něj se to i jmenuje. Tvé vysvětlení však je v rozporu s tvojí fotografií. Obloha, mraky, to vše zabírá asi tak 4/5 celé fotografie. A chlapík je docela maličký, téměř zanedbatelný. Bez ohledu na název, ta fotografie stojí a padá s mraky, s oblohou. Bohužel, fotografie příběh nevypráví, je statická, ten příběh máš a znáš jen ty a mně jej tvoje fotografie nesděluje. Je možné, že je chyba na mé straně, ale soudím, že ne. Velmi podstatný ořez (jak jsem již naznačil) by sice ten příběh nedodal, ale podstatně by se změnila (a zlepšila) kompozice, která by tak více souzněla s názvem, který jsi zvolila.
U příspěvku:Solitér
jezekp (Občasný) - 4.9.2006 > Tak jo, uz jsem se lekl, že tvoje reakce vypovídá o něčem jiném, teď už tomu rozumím. Pokud jde o bodování, tak to jsem dělal po pěti letech (!) poprvé, stupnice je tedy příliš úzká, příště raději bodovat nebudu, komentář mnohem více vypovídá, než pouhé číslo. Jinak jsem mrknul na tvé příspěvky tady, a musím říct, že mimo zrovna téhle fotografie tu máš řadu zajímavých a působivých věcí (grafika, výtvarno), a tak jako bys autoremn téhle fotky ani nebyla ty (mrknul jsem ale jen na první stranu tvých příspěvků). Ta fotka je imho opravdu "špatná". Jestli si ten odstín dodávala sama dodatečně, pak není zřejmé proč a jeví se to být samoúčelné, obsahu to rozhodně neprospívá. Pokud sneseš ještě jeden koment, tak já bych odstranil oblohu (úplně) a ve zbytku vedle ještě podstatného ořezu zprava bych tak změnil kompozici, kde se by se dobře uplatnilo pravidlo zlatého řezu. Ale ani tak ... nic moc. Navíc fotit lidi zezadu není vždy vhodné. No a pokud chceš, mrkni spíše na moje fotky na mém webu, mám tam i návštěvní knihu, z níž mažu jen spam a vulgární příspěvky. Kritiku, zejména konstruktivní velmi vítám. Tož tak, nic osobního ...
U příspěvku:Solitér
jezekp (Občasný) - 4.9.2006 > Mishka> Hm, tvoje reakce je docela zajímavá. Přeješ-li si pět bodů, mohu to bez problému změnit (pokud to jde, to jsem zatím nezkoumal), není to nijak důležité, pouhé číslo, popř. pokud to půjde, bodování zruším. Domníval jsem se však a proto jsem svůj stručný komentář psal, že tě zajímá názor někoho jiného. Zdá se však, že tomu tak není. O moje fotografie tady přece nejde, svůj kritický názor připiš k nim, pokud chceš. Na tom, co jsem k této tvé fotografii uvedl, trvám (je to můj názor). Teprve teď vidím, že není možné napsat komentář a nebodovat přitom, takže sorry, teď neboduji, jen systém mě k tomu nutí.
U příspěvku:Solitér
jezekp (Občasný) - 4.9.2006 > No, nevím, nevím. Určitě vzhledem k názvu není důvod jásat nad prokreslenou oblohou, která má m. j. poněkud podivně nazelenalý nádech (aspoň kontrolu histogramu jednotlivých kanálů by to chtělo). Snímek je tedy roztříštěný (je toho na něm příliš mnoho) a dokonce není ani zcela zřejmé, co je míněno solitérem. Předpokládám, že muž (nikoliv hromada před ním - z hlediska pohledu), který je navíc poněkud nevhodně umístěn doprostřed. Vhodným výřezem by se dalo z dané kompozice vytěžit podstatně víc.
U příspěvku:JURSKY PARK
jezekp (Občasný) - 16.6.2000 > Překrytí horizontu s horizontální linií rostliny jeví se mi jako krajně nevhodné. Vypadá to, že dominantní je rostlina v popředí, ale kompozice tomu není podřízena.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter