Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ahoj,
Zmýlená (Občasný) - 4.11.2007 > Hlavně první sloka se mi líbí čím dál víc. Asi, že rozumím. Jenom nějak nemůžu pochopit propojení prvních dvou a poslední sloky. Pro mě jako by měla poslední jiné téma. P.
U příspěvku:Analýza letu lehkovážek
Zmýlená (Občasný) - 22.9.2007 > To nejsem. Ale mě by zase zajímalo, čí alternick tě to napadl:-)
U příspěvku:Hodina tělocviku
Zmýlená (Občasný) - 20.9.2007 > Jaj, připomněl jsi mi pár traumatických vzpomínek :-)))
U příspěvku:~
Zmýlená (Občasný) - 20.9.2007 > army of me> 

Myslím, že za haiku jsi to označil už formou, to ani není potřeba psát;-) A teda pokud ten Kdokoliv z Totemu přispěchá s bambusovou či jinou holí, jakmile má někdo odvahu zkusit náročnější básnickou formu, pak mám veliké štěstí, že nejsem Kdokoliv, ale Zmýlená.

U příspěvku:Zvracel
Zmýlená (Občasný) - 17.9.2007 > :-))) Jako parodie pobavilo velmi. A ještě víc Raimund s těmi nešporami. Promiň, Šípku, pokud to čteš, v reálu nic proti tobě, ale třeba si ani nepamatuješ, kdo je pod touhle přezdívkou, tak jsem v suchu;-) Jinak určitá míra splachovatelnosti je pro básníkovo přežití nutná, tak mu ji neberte. -!-
U příspěvku:~
Zmýlená (Občasný) - 17.9.2007 > Myslím, že si to zaslouží stát takto samo. Je to přes detail zachycená atmosféra celé situace. Což není zrovna lehké, řekla bych. A přitom to odkazuje někam dál, někam k míchaní poezie a prózy v obyčejném dni. Pro mě to má sílu stručnosti (evropského;-) haiku.
U příspěvku:(báseň, která má název na konci)
Zmýlená (Občasný) - 6.5.2006 >
U příspěvku:Bezejmenný
Zmýlená (Občasný) - 30.4.2003 >

Promiň, ale taky mi to připadá málo sdělné (Což nemusí být vůbec délkou textu). Když to shrnu dozvěděla jsem se, že nějakou ženu ukrutně trápilo cosi z minulosti, co jí způsobilo jizvy na tváři. Tato žena umírá ve spánku. To je jistě smutný osud, jinak mě to však neoslovilo žádnou myšlenkou. Bylo-li něco ze zmíněného myšleno metaforicky, nepochopila jsem.

 

BTW, jak jsi přišla/přišel na to říkat si JailBait?

U příspěvku:Dávno už mělo spát
Zmýlená (Občasný) - 30.4.2003 > rabako> 

původně tam bylo chrápe, pak mě počítač úspěšně přesvědčil, že je to neexistující tvar. změnila jsem to zpátky. ať už je správně cokoli, původní verze zní mnohem líp.

 

dík za ohlasy, tobě i ostatním

U příspěvku:Chudobka
Zmýlená (Občasný) - 22.4.2003 > Tahle jednička nejspíš souvisí s mou věčnou slabostí pro jednoduché věci ;) Čtvercový formát a centrování tomuto konkrétnímu motivu dost svědčí. Podle mě povedené makro.
U příspěvku:Beznadějná holka
Zmýlená (Občasný) - 19.4.2003 > Yukel> Díky, to jsem vždycky chtěla vědět ;)
U příspěvku:Granát
Zmýlená (Občasný) - 19.4.2003 > tak doufám že už brzo přijdou tvoje pravý perly ;)
U příspěvku:Tvorba
Zmýlená (Občasný) - 19.4.2003 > významný nevýznamný, podle mě to JE vtipný, rozhodně ne bez myšlenky a navíc pěkně kontroverzní až provokativní :)) dávám za jedna.
U příspěvku:...Pláč...
Zmýlená (Občasný) - 19.4.2003 > než zevšední ten pláč nebo ten svět nebo oba? je to vcelku půvabný, ale třeba to poslední plač je v rýmu nadbytečné.
U příspěvku:Granát
Zmýlená (Občasný) - 19.4.2003 > nenech se odradit od psaní, ale... tohle je vážně stupidní. kdyby to aspoň bylo líbivý nebo vtipný!
U příspěvku:Tramvaj
Zmýlená (Občasný) - 18.4.2003 > uchvátila mě ta divná kombinace tří barev (starý fotky - skorocihla - akvamarín či co). že je to šikmý jsem si taky všimla, předpokládám že záměr to nebyl, ale mě to možná ještě dodalo k pocitu závratě z té rychlosti
U příspěvku:Beznadějná holka
Zmýlená (Občasný) - 18.4.2003 > DeadKennedys> opravdu na delší. ale řekla bych, že je to spíš jedno ze slabších děl na daný téma. ani čisté a bezprostřední (viz leora) ani žádný nový úhel pohledu nebo zajímavý způsob vyjádření.

vzkaz judy: ani dost málo ne beznadějná. o nic míň než jiní... bude líp, on se zase nějakej ten pseudosmysl najde.
U příspěvku:Krásné Kristýně Králové
Zmýlená (Občasný) - 18.4.2003 > děkuju všem. Doucha má pravdu, nezaplatitelná a možná i z velké části nesdělitelná zkušenost.
U příspěvku:Dávno
Zmýlená (Občasný) - 18.4.2003 > nebudu citovat, už tu zmiňovali části, který jsou podle mě nejsilnější. hlavně se mi líbí, žes tam opravdu dostal tu hmatatelnou nostalgii. skořice je ve vzduchu, ještě než jsi ji zmínil v poznámce. vážně pěkná proustovina...
U příspěvku:Nedočkavost
Zmýlená (Občasný) - 18.4.2003 > viz farářskej - po prvním čtení stejná reakce. po druhým se mi začala dost líbit, ale pořád jí nerozumím. maximálně si můžu začít konstruovat svoje výklady.
U příspěvku:Zmáčkni tlačítko, jestli spěcháš
Zmýlená (Občasný) - 18.4.2003 > Omlouvám se, že jdu dvojkou proti proudu, i já jsem si čtení užila, princezno. Jen si nemyslím, že jde o čistý fejeton, spíš vyprávění. (Ale možná je to tím, že mám kolem sebe příliš sarkasmu;)
U příspěvku:Konečně slunovrat
Zmýlená (Občasný) - 18.4.2003 > koukám že někteří jsou stále ve formě ;)

mně se nejvíc líbí ukřičení obchodní cestující

(a z toho slunovratu si nic nedělej. holt i v poezii může selhat lidský faktor ;))
U příspěvku:Krásné Kristýně Králové
Zmýlená (Občasný) - 18.4.2003 > Kelly> dík. je jí 12, já jsem její osobní asistentka. zbytek máš v básničce ;)
U příspěvku:bez titulku, napsano pred 6 lety
Zmýlená (Občasný) - 18.4.2003 > neni to uplne spatny, ale na volnej proud myslenek mi to neprijde dost prirozeny a na promysleny dilko zase moc chaoticky, nesourody a cely dohromady az nicnerikajici. libi se mi nektery casti zvlast, ale pak mi je vetsinou nejaka dalsi veta shodi.
U příspěvku:zrak/místnost
Zmýlená (Občasný) - 17.4.2003 > i kdyz se mi libi na nekterejch mistech hra se slovy (odrazů zraku je nadherny), pokud to melo mit nejaky celkovy sdeleni, nezachytila sem ho. melo?
U příspěvku:Rozchod II.
Zmýlená (Občasný) - 16.4.2003 > hlavne prvni dve sloky mi prisly slibny. dal uz me tam nejaky veci rusi (asi to "ne neni zaplata na tvoji neveru" a mozna jeste neco drhne)

prednosti je peprne ironickej ton, aspon mne teda sednul
U příspěvku:Krvavý inzerát
Zmýlená (Občasný) - 16.4.2003 > Kelly> vazne? tak to je dobra nahoda. (ja se zrovna vratila na Totem asi po pul roce, takze o tom nic nevim :)
U příspěvku:Krvavý inzerát
Zmýlená (Občasný) - 16.4.2003 > Naty> Měla. B+ si uz dopreloz sama ;)
U příspěvku:PODZIMNÍ ŽALM (Anežce T.)
Zmýlená (Občasný) - 15.10.2002 > Půvabná, hezky jde ze rtů.
U příspěvku:Ečná (ne Istá ani Ičelá)
Zmýlená (Občasný) - 19.9.2002 > Všem: Dík moc, tomu říkám příjemné ráno. Ale chtělo by to ještě, aby mě někdo pořádně zdrbal, ať si o sobě nezačnu něco myslet a nezahniju. Co dělá například Lord Kikin?
U příspěvku:Ečná (ne Istá ani Ičelá)
Zmýlená (Občasný) - 19.9.2002 > hubert> No právě, no právě. To neměla být decentní, nekonfliktní barvička... Dík, že mě čteš:)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter