Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Parková
Loser82 (Občasný) - 5.11.2008 > Věza> Díky za komentář a bodíky (tady i u Stádka), jsem rád, že se textíky líbily..
U příspěvku:Navěky láska na E35
Loser82 (Občasný) - 8.1.2008 > Michelle> Tak dobře, ale musel to být nějaký hodně truchlivý Bůh..
U příspěvku:Navěky láska na E35
Loser82 (Občasný) - 6.1.2008 > Michelle> S tím Bůh nemá co dělat..
U příspěvku:Chorý
Loser82 (Občasný) - 1.1.2008 > Soutěžící> Díky moc za komentář, opravdu mě potěšil - za ty sny díky především.
U příspěvku:Chorý
Loser82 (Občasný) - 1.1.2008 > Soutěžící> Díky za Déčko, příště se vynasnažím o víc deprese a míň chorob, který, jak věřím, jsem už konečně úspěšně přechodil.
U příspěvku:Opuštěnej 1.5.
Loser82 (Občasný) - 17.10.2006 > Milito> Díky.. Je to asi jako s obdobně vytvořenou kresbou nebo třeba fotkou, prostě to "Je jen tak" a buď to padne do oka nebo ne..
U příspěvku:Opuštěnej 1.5.
Loser82 (Občasný) - 16.10.2006 > Quotidiana> ..to přijde.. taky možná..
U příspěvku:Opuštěnej 1.5.
Loser82 (Občasný) - 15.10.2006 > ztratila> Na tom něco bude, jo.
Jinak je to spíš jen taková momentka, pokus říct něco jedním dechem, proto takováhle syntaxe.
Pořád ještě hledám správný název, to by myslím mohlo pomoct - jedno slovo, dvě.... ale to přijde.. možná...
U příspěvku:Navěky láska na E35
Loser82 (Občasný) - 15.10.2006 > Opíječ tchýní> Tak to jsem rád..
U příspěvku:Opuštěnej 1.5.
Loser82 (Občasný) - 15.10.2006 > ztratila> Jedna věta, dvě, nechápu smysl té otázky, ten text sám vnímám jako naprosto nepovedený až debilní i po druhé definitivní úpravě, asi udělám ještě třetí definitivní úpravu - - jen jedna změna, pár slov přidat a je to, nemůžu na ně ale kápnout a hlavně nevím co To..
A nebo pak už jen abortus..
U příspěvku:Navěky láska na E35
Loser82 (Občasný) - 14.10.2006 > S...třepem> Dík..
U příspěvku:O dni, kdy pršel olej..
Loser82 (Občasný) - 10.10.2006 > lidstvo> Tady taky dík moc..
U příspěvku:Parková
Loser82 (Občasný) - 10.10.2006 > lidstvo> Díky..
U příspěvku:Nekonečně línej
Loser82 (Občasný) - 10.10.2006 > lidstvo> Vzhledem k tomu D soudím, že to nebyla ironie, jak se zdálo podle první věty, takže díky. Úpravu by si to ještě zasloužilo, pravda, ale to si člověk sám o svých výplodech uvědomuje až časem. Ještě jednou dík.
U příspěvku:Nekonečně línej
Loser82 (Občasný) - 10.10.2006 > Natasha_> Tak nějak to taky nejspíš vzniklo. Možná v tom figurovala i nějaká ta kořala..
U příspěvku:Domek pro chátrajícího
Loser82 (Občasný) - 27.7.2006 > Efča> Myslím, že i bez většího děje se tam něco málo děje..
U příspěvku:čekám na svůj první fejeton
Loser82 (Občasný) - 25.7.2006 > Jo jo, jeden můj kamarád taky opisoval slohovky od starších sester. V práci na téma Moje rodina udělal podle jeho slov pár drobných chybiček, aby to jako nebylo moc podezřelý, přičemž úplně poslední věta zněla asi takto: "Svoji rodinu moc miluji a za nic na světě bych ji nevyměnila." Za pět.
U příspěvku:Blábol na dobrou noc..
Loser82 (Občasný) - 28.5.2006 > Za body díky moc, jsem rád, že se blábolek líbil :)
U příspěvku:Pomníčky nelžou (II.část)
Loser82 (Občasný) - 31.1.2006 > annandale> Díky za bodíky.
Jinak průšvih je asi jinde. Povídka je dlouhá, takže jsem ji rozdělil na tři části - což byla jak zjišťuju chyba. Zařazení do kolekce se mi nepovedlo tak, jak jsem myslel, že se povede, a proto je možný, že máš přečtenou jen jednu část. Jako celek to dává snad větší smysl - otázka viny tam není nijak důležitá.
U příspěvku:Dvůr
Loser82 (Občasný) - 7.12.2005 > Podle mě je to velice dobře zvládnutý kompozičně; nezdravý barvy povadlý přírody na straně jedný, oprýskaný lidský žití na straně druhý, uprostřed toho opuštěnej dvůr, do kterýho zapichuje svý studený lepkavý prsty mlha - jsem nahej ve špatnym snu, je mi zima a není kam utýct - podzimní deprese...
a čert vem ořez..
U příspěvku:Fotka mýho dědy
Loser82 (Občasný) - 5.12.2005 > Soutěžící> Psali jsme to s panem Životem půl napůl..
U příspěvku:Fotka mýho dědy
Loser82 (Občasný) - 2.12.2005 > Soutěžící> Pravda, skřípne si to tam.. Díky za postřeh..
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter