Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Útržky paměti
flyboj (Občasný) - 21.5.2006 > luxusni!
U příspěvku:system error
flyboj (Občasný) - 21.5.2006 > dekuju za komentare. Je to kreslene v krivkach (xara xtreme). Animaci neplanuju:)
U příspěvku:monoEYEseries charaktery
flyboj (Občasný) - 27.3.2006 > Minimalista> Ona je to spis takova vystrihovanka. Mam zvalst nakresleny ruzny partie telicek, detailu hlavy atd.. Neco podobnyho, jako kdyz animujes. Muzu si pak postavit dost variaci za malo casu. Sem tam prikreslim jiny rucicky atd.. ale dik za komentar. Casem udelam ruznorodejsi postoje :)
U příspěvku:příběh lesa -díl III - 4x100/70
flyboj (Občasný) - 27.3.2006 > Prvni 2 luxus. Ocenuju originalni zpracovani a dojem 3d.
U příspěvku:Dát se v noci po cestě
flyboj (Občasný) - 25.3.2006 > barvy pekny. vlevo mi to prijde trochu prazdny. + barvy tam jdou do seda. myslim, ze tam je to trochu "nudny"
Jinak urcite zajimavej styl, ale myslim si, ze tu mas lepsi veci.
U příspěvku:monoEYEseries charaktery
flyboj (Občasný) - 25.3.2006 > dik :)
U příspěvku:monoEYEseries charaktery
flyboj (Občasný) - 25.3.2006 > jsou to krivky. jasne ze je to skica. nemusi byt skica jen na papire ne? :)
U příspěvku:Město
flyboj (Občasný) - 3.3.2006 > Parada. uplny Las Vegas:)Libi se mi michanice stylu. Je to sice pro nekoho dost odvazne, ale me se to jako napad velice libi. Zpracovani opet na 1 (na totemu 5) :)
U příspěvku:Na stavbe VII 100*70
flyboj (Občasný) - 20.2.2006 > Z cele serie mi tohle sedi nejvice. Myslim ale, ze by slo zapracovat na perspektive. Pekne
U příspěvku:Venkovní rozhovor
flyboj (Občasný) - 20.2.2006 > vypadaji jako 2 samorosty. K cemu slouzi to kolo vpravo dole?
U příspěvku:Mecha.
flyboj (Občasný) - 20.2.2006 > H.D. Sportster je urcite nejlepsi. Jdou v nem rozpoznat odlisne materialy (chrom, kuze) To mi docela chybi u prvnich 2. Prvni vypada jako z cokolady, ale motorka (zlato to neni motorka, ale chopper)je libova :)
Davam 5, ale jen za motorku.
U příspěvku:monoEYEhafan
flyboj (Občasný) - 20.2.2006 > Jsou to prvni kusy. Casem pribudou mozna i s jinym vyrazem. Nemel by byt ale moc usmevavy :)
U příspěvku:monoEYEhafan
flyboj (Občasný) - 19.2.2006 > Diky, mozna se to k animaci nekdy dostane, uvidim.
Mam posledni dobou takovy barevny obdobi. Vice podobnych charakteru lezi na mem blogu, (flyboj.tk) kdyby se nekdo chtel zastavit :)
U příspěvku:monoEYEhafan
flyboj (Občasný) - 18.2.2006 > dekuju :)
U příspěvku:J.S.
flyboj (Občasný) - 27.1.2006 >
U příspěvku:Koupelna
flyboj (Občasný) - 10.1.2006 > Tohle je pro me jeden z nejlepsich obrazku, co jsem od tebe videl. Libi se mi tvoje myslenka. Trochu mi tam jen schazi cerna barva.
U příspěvku:Telegrafní sloup
flyboj (Občasný) - 1.1.2006 > dekuju
U příspěvku:vylez z tama a netrucuj
flyboj (Občasný) - 20.12.2005 > Ten prostor, kde je jsem moc nepochopil, ale i tak se mi libi barvy.
U příspěvku:***
flyboj (Občasný) - 20.12.2005 > moment dobrej, jeste nejakej popis by se siknul, a bylo by to 100%
U příspěvku:netlem
flyboj (Občasný) - 20.12.2005 > libi
U příspěvku:Nebeský průzkumník
flyboj (Občasný) - 17.12.2005 > ma to hloubku;)
U příspěvku:Božská sprcha
flyboj (Občasný) - 17.12.2005 > Absolute> kreslim hry na mobil :)
U příspěvku:Nespí, je jenom mrtvá
flyboj (Občasný) - 16.12.2005 > super hratky s barvami.
U příspěvku:Božská sprcha
flyboj (Občasný) - 16.12.2005 > Absolute> procpak? :) meli bychom se znat?
U příspěvku:Božská sprcha
flyboj (Občasný) - 12.12.2005 > terulinek> Dekuju, hlavne za to, ze si napsala odlisny. Toho se snazim docilit :)
U příspěvku:Božská sprcha
flyboj (Občasný) - 12.12.2005 > Balcarka> to co rikas je pravda;) to jsem ani nezpochybnoval;)
U příspěvku:nepojmenované
flyboj (Občasný) - 11.12.2005 > zajimavej design;)
U příspěvku:Božská sprcha
flyboj (Občasný) - 11.12.2005 > diky za komenty;) jinak ta kresbicka nema vyznit realisticky. Ta holka si v duchu stezuje, ze ma maly spicaty hnusny prsa a pta se: "proc ja" Ma z toho mindraky, tak se rozhodne, ze se svlekne pred "bohem" a ukaze mu je :) (nenaznacuju tim vubec nic, jen jsem chtel obrazku dat nejakej pribeh)
U příspěvku:šepot
flyboj (Občasný) - 9.11.2005 > unseen> :) aha, myslel jsem, ze to je komplet digiprace. Je to takovy hezky cisty.
U příspěvku:Za sklem (tonoucí-utonulá)
flyboj (Občasný) - 7.11.2005 > super serka.
U příspěvku:Vypni to porno a jdi už spát...
flyboj (Občasný) - 7.11.2005 > Lumig> mas pravdu. mozna to jeste nekdy predelam/dodelam. ;)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter