Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Střed prázdný
holger (Občasný) - 25.10.2012 >

Čtu asi potřetí a zdá se mi lepší a lepší. Tenhle text má atmosféru, hloubku, je smutnokrásně obraznej. Vypíchnu třeba: vítr obrušuje brázdy pod motykou... průmět promrzlého minula na děložní list budoucnosti... znějí tu jen vzdechy a přídechy a jejich ozvěny...

 

Pro mne jedna z nejlepších "podzimních" básní, jaké jsem poslední dobou četl.

U příspěvku:Naše město
holger (Občasný) - 25.10.2012 > Místama dost zajímavý, cumbajšpíl: Kdykoliv si umanula, že se vyspí s nějakým mužem či ženou, vyspala se s ní nebo s ním, i když se jednalo o jednoho z těch vzácných lidí, jimž se v našem městě dařilo žít podle nějakých morálních zásad...  Neměla na výběr, protože pocit vlastní bezmezné jedinečnosti, bylo to jediné, co ji dělilo od spáchání sebevraždy...
U příspěvku:Žárovky
holger (Občasný) - 25.10.2012 > Huš jsem jí, tuším, někde čet. A moc se mi tam líbí ti maličcí, páč mi to evokuje: nechte maličkých přijít ke mně... nebo tak ňák to bylo. Ale i jináč se mi tahle pro mne typiše zborovka zamlouvá.÷)
U příspěvku:Ženy na vojnovom chodníku
holger (Občasný) - 24.10.2012 >

Výborně!

 

Už si ani nevzpomínám, kdy jsem tady naposledy četl text, který by mne tak bavil a ještě i pobavil. ÷))

U příspěvku:...svítání...
holger (Občasný) - 20.10.2012 >

Jo Šumava... má zpola rodná hrouda. ÷)

 

A ta dvaadvacítka - 22 kV vedení! Škoda, že se ti tam nevešel i nějakej "sekčák". Ale i tak to má svůj půvab.

U příspěvku:Postřižiny svaté Máni
holger (Občasný) - 18.10.2012 > šedé> Neblbni a radši se věnuj své mladičké novomanželce - na škvár je čas třeba na záchodě, když to vypadá na delší dobu. ÷)
U příspěvku:Postřižiny svaté Máni
holger (Občasný) - 18.10.2012 > Kranad> Kéž by má mozková kapacita dokázala pojmout nezměrnou hloubku tvé poznámky! ÷)
U příspěvku:ŠAMAN
holger (Občasný) - 17.10.2012 > I ty eroticko-poetickej patafyziku! ÷)
U příspěvku:když zamčeno, ta bolest, moudrost
holger (Občasný) - 17.10.2012 > Hodně se mi líbí dvojka, ta je až taková fyzická - něco jako břitva. Trojka chápu jako takový shrnutí: kolikrát za život tohle muší člověk udělat! A na samém konci venkonců pak ruce zvedneme všichni - i pán i kmán.
U příspěvku:Venušino torzo
holger (Občasný) - 17.10.2012 > Pro mne je až takový... naléhavý? Nevím jak líp vyjádřit svůj pocit.
U příspěvku:Postřižiny svaté Máni
holger (Občasný) - 17.10.2012 > Mbonita> No, do Hanzlíka mám, milá baletko, dost daleko! ÷)
U příspěvku:Postřižiny svaté Máni
holger (Občasný) - 17.10.2012 > MiKa> A co mám po večerech dělat? Na sex jsem už moc línej, na čtení novin přednasr..ej, na televizi krátkozrakej. ÷)
U příspěvku:Postřižiny svaté Máni
holger (Občasný) - 17.10.2012 > maria keis> 

Todle jsem "tvořil" ÷) cca čtvrt roku. A tak dlouho bych asi zhulenej nevydržel.

 

Ale jo, vono je těžký tam ty tři linky najít a sledovat až do konce. Holt záměr se zvenku jeví spíš jako chaos, i když já tam tu strukturu (asi jedinej) vidím. Ale to je pochopitelný, žáno?

U příspěvku:Odpisnosti
holger (Občasný) - 12.5.2012 > Michelle> 

Nevisí. Až na ten blbej pocit.

U příspěvku:Přišel jsi
holger (Občasný) - 12.5.2012 > Michelle> Budeš stavět?
U příspěvku:no,,mimo,,hořlavé
holger (Občasný) - 10.5.2012 >

Asi se nepleteš. ÷)) Akorát se někdy stane, že dnešní neštěstí má základy v dřívějším rozhodnutí (někdy i pradřívějším). To už se pak blbě rozhoduje o pocitech.

U příspěvku:Darováno, vymeteno
holger (Občasný) - 6.5.2012 > rohoz> 

Sice pozdě, leč přece! ÷))

 

Díky, vážím si toho, že se ještě najde někdo schopnější komplexnějšího pohledu, kterému dnešní doba příliš nepřeje.

 

 Sám si dobře uvědomuju, že v téhle poloze, která hodně vychází z antroposofie a křesťanské mystiky (jako ostatně většina mých "kousků"), se můžu většině zdejší čtenářské obce jevit mírně nečitelný a těžko uchopitelný a imaginární stezka, která všechny čtyři na první pohled nepříliš související texty prostupuje a spojuje, se většině hodnotících zřejmě nezjevila dostatečně zřetelně, stejně jako jejich chronologické uspořádání.

 

Tož asi tak. ÷)

U příspěvku:Přišel jsi
holger (Občasný) - 5.5.2012 > medea> Vidíš, to je zajímavá otázka. Po čem by mohla být cítit knihovnice? Po myšině? Zatuchlině? ÷))
U příspěvku:Přišel jsi
holger (Občasný) - 5.5.2012 > Michelle> Třeba docent nebo pán hrábě? ÷))
U příspěvku:Přišel jsi
holger (Občasný) - 2.5.2012 > kink> No proto! ÷)
U příspěvku:Kontury
holger (Občasný) - 1.5.2012 > Když jdu, chůze do mě vstupuje protipohybem. Významy si mě obouvají, procházejí mnou a berou si, co jim nepatří.

Tak třeba už jen za tohle Dé určitě.

Neodpustím si lehce pofrfňat nad hojným používáním přirovnání jako, které je pro mne něco JAKO dýmějový mor zamořující současnou poézii ÷)), celkově mne ale tvůj text bavil a zaujal JAKO máloco poslední dobou.
U příspěvku:Buldozer
holger (Občasný) - 19.4.2012 >

Soudruhům básníkům se omlouvám za ztížené podmínky čtení - poezie je holt dřina!  Jestliže můj textík navíc přivodil ctěným čtenářům nějaké (ať už fyzické či psychické) zdravotní problémy, mrzí mne to o to víc. ÷)

 

Tebe zřejmě, milá Michelle, pánbů a příroda obdařili dostatečně, tak se můžeš nad méně vyvinutým ženstvem jen shovívavě usmívat.  

 

U příspěvku:Pondělí na římsách
holger (Občasný) - 29.1.2012 > Hlavně za druhou strofu!
U příspěvku:Zájmena
holger (Občasný) - 29.1.2012 >   Uprostřed doteku se ticho


šumivě vrací do objímky

 

Tohle se mi moc líbí. A taky ta obraznost a... a vůbec, palec nahoru!

U příspěvku:Tam, kde nejsi
holger (Občasný) - 16.1.2012 > Ty žebra na mne z textu vypadly jak kostlivec ze skříně, zdají se mi být dost obehraný (holt se nezavděčíš tak ani tak÷), jináč ale fajn - hlavně první půlka.
U příspěvku:Kreuzberg
holger (Občasný) - 6.1.2012 > zanzule> I Tobě, vážko rozmilá! ÷)
U příspěvku:Kreuzberg
holger (Občasný) - 21.12.2011 > Li-duše> Už jsem poněkud ošouchanej životem. A o "napojení" si nedělám iluze. ÷))
U příspěvku:Na kopci
holger (Občasný) - 21.12.2011 >

Hele, pruhovaná punčoška žije! ÷)

 

Chvílema víc jó, pak zas trochu né, pak zase jó...

U příspěvku:Drobnosti XIV
holger (Občasný) - 18.12.2011 > Hezký kousky. Hlavně Bramborová placka a Děti. Tak za ně.
U příspěvku:je to tak,,bolí,,bude jasno
holger (Občasný) - 18.12.2011 >

Taková velká a ještě doufá na pohádky! ÷)

U příspěvku:dvě mělké mističky s plochými okraji a oušky s otvory, jimiž je provlečena šňůrka
holger (Občasný) - 14.12.2011 >

Křehkej, filigránskej kousek vážkovské poézie. ÷))

 

I to JAK, JAK Tě odpustim, ačkolvěk jsem na todle přirovnání v básních dost alergickej.

  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter