Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Život se neptá
ulicnice (Občasný) - 7.1.2007 > hmm, zajímavý, pěkný a myslím, co se reality týče, i pravdivý!!! Protože těm bídákům se vždycky všechno podaří! Tak se měj a hlavně zase něco napiš, koukám, že jsi ruku k dílu přiložila už hodně hodně dávno, co?! Tak koukej sednout a psát :)
U příspěvku:Večírkové radovánky
ulicnice (Občasný) - 7.1.2007 > a jaký bude konec, jestli nějaký bude?? Docela by mě to zajímalo, protože takhle je to takový nijaký, utržený konec a čtenář se může ptát - co to je, proč to takhle zpřetrženě skončilo?!
U příspěvku:Co? Co chtěj?
ulicnice (Občasný) - 26.10.2006 > to je vodvaz!!! Tak se mi zdá, že nechceš makat,co??? Tak šup do práce, ať něco zas vykoumeš :)
U příspěvku:Nouzový stav
ulicnice (Občasný) - 27.9.2006 > Báseň teda vcelku nic moc! Zamysli se nad těma slovama, jestli tě dávají nějaký smysl, mně teda vůbec žádný - u první sloky např. "Slýchávám neslyšitelné se zájmem o vše. (zdání" Proč např. dáváš do závorky "zdání"???? No, nechci tě hanit, ale nijak zvlášť se mi to nelíbí...no, jsi na tom rozhodně poslední dobou líp nežli já, jelikož já zatím stále nic...nového...nemám...

U příspěvku:OPIS É
ulicnice (Občasný) - 7.9.2006 > tos popisovala svůj dosavadní život? Nevyznám se v té básni, nevím co jsi chtěla říci??? Jinak se mi vůbec nelíbí "slinami moudrosti"..to je nechutné, zvedá se mi kufr..blééééééé. Ale jo, dneska ti to oboduju....myslím si, že budeš ráda.Je to za snahu a taky to není tak špatný...
U příspěvku:Radost,humor,smích
ulicnice (Občasný) - 7.9.2006 > první sloce teda moc nerozumím - no a jinak nic moc, ale to štěstí je hezké, kdybys to třeba rozvedla...????
U příspěvku:Zrod X smrt?!
ulicnice (Občasný) - 7.9.2006 > ttomass> no tak to moooc děkuju, alespoň někomu se má báseň líbí
U příspěvku:Slupka od banánu
ulicnice (Občasný) - 31.8.2006 > Pěkný, hrozně mi to připomíná Polámal se mraveneček, ví to celá obora.... Víš, to jak se ti to rýmuje, zní to tak zpěvně...
U příspěvku:Pohárek chuti
ulicnice (Občasný) - 31.8.2006 > Tak tyto verše se mi líbí ze všeho nejvíc: pohárky chuťové,pro ně to slast,okusí-li jednou,chtějí opět NÁS. Jinak to nestojí za nic, kdes přišla proboha k takové básni?!! Je o ničem, nebo si myslela na švestku??? Ta je taky černomodrá, když jí rozpůlíš, tak je žlutozelená a sladkokyselá být také může...takže možná si tím chtěla říci, co si myslí zřejmě švestka???!!!

U příspěvku:Dohoda
ulicnice (Občasný) - 24.8.2006 > Tvé básni nerozumím, vůbec nevím o co jde??!!! Možná bych to chápala jako alkoholik, který se vyléčil, bezdomovec, který našel domov, nebo se ho pokouší najít....jinak fakt nevim, promiň, ale tohle teda neni moje parketa!!! I když zas tak špatný to taky neni, ale chtělo by to něco, aby to každý pochopil, oč ti vůbec šlo!!!
U příspěvku:NEMRAVNÉ MYŠLENKY
ulicnice (Občasný) - 22.8.2006 > To popisuješ orgáč?!
U příspěvku:Poklady
ulicnice (Občasný) - 17.8.2006 > hezký, líbí se mi to!!! U slovního spojení: mohu jsem, kdy se mi zamane, by tam zřejmě mělo být mohu sem, kdy se mi zamane, jedná se nejspíš, z tvé strany o překlep.. Jinak to musím obodovat i za tuto drobnou chybičku ---- hádej--- hádej??? Nooo, už víš???? No samozřejmě, že --- tak se koukni!
U příspěvku:Do studené vody
ulicnice (Občasný) - 17.8.2006 > Docela fajn, ale to jak píšeš: jak řeže při zemi závrať roh domu, to jsem nepochopila, co si tím chtěl vlastně říct, nedává mi to smysl?!



U příspěvku:Sběr z popela jsem pila včerejší
ulicnice (Občasný) - 17.8.2006 > Hrozně moc pěkný, zvláště první verš. Potom nechápu, jak si napsala: tvé nadýchnutí, popře si. Jaký smysl to dává?, nadýchnutí popře si!?
U příspěvku:Einstein 1905
ulicnice (Občasný) - 17.8.2006 > Jako četbu pro svou vlastní potřebu bych si to rozhodně nevybrala, ne že by to nebylo pěkně zpracovaný, ale tento druh se mi zrovna moc nezamlouvá. Na můj vkus je to moc dlouhé, chtělo by to zkrátit, něco by se dalo vynechat. Ale klobouk dolů!
U příspěvku:PAVUČINA
ulicnice (Občasný) - 17.8.2006 > ježiš to je boží básnička!!! Jak ze středověku, tos mi dostala, teď si teprve ukázala, co v tobě dřímalo... tak doufám, že v tom budeš pokračovat a "nesklouzneš" zase k těm slátaninám...(samozřejmě, že ne všechny tvé básně byly slátaniny, ale předešlá se mi moc nelíbila). Jinak se mi líbí škraloupy hořkosti...Tak jen tak dál!!!!
U příspěvku:ČOKOLÁDA
ulicnice (Občasný) - 17.8.2006 > vcelku dobrá báseň, až na relativně jednoduchou formu - mateřská školka?!! Na závěr bych dala: pojídat tak (ten) sladký jed, to by se tam hodilo víc, než jen pojídat sladký jed...
Proč se ti nelíbila Muška???!!!
U příspěvku:kolotoč
ulicnice (Občasný) - 15.8.2006 > travička> jo jo, díky za bodíky!!! a za pochvalu, tak si přečti mušku, třeba se ti bude taktéž líbit?!
U příspěvku:Dvojnásob
ulicnice (Občasný) - 14.8.2006 > poslední je super - alespoň jazyk spoutej svým a třepetej křídly... jo,nemělo by tam být spoutej s mým?!Nedává mi totiž moc smysl...jaks to myslel?!???
U příspěvku:Muška...
ulicnice (Občasný) - 14.8.2006 > sköld> no tak to sem ráda, aspoň tě má báseň prodloužila život... :-)))
U příspěvku:Okno do ulice
ulicnice (Občasný) - 14.8.2006 > Po přečtení básně jsem se zarazila, čekala jsem pokračování... Nedává mi to smysl, v prvním verši píšeš - mnou zatím nesveden, to vypadá, jako bys ho z toho okna obdivovala, cítila k němu lásku a pak napíšeš však já nemohu mu říct, že ho nemám ráda! Tak proč tam píšeš, že si ho zatím nesvedla, když ho nechceš?! Bohužel nemohu to obodovat, tak jako jindy, i když je to hezky napsané, tak mně to nedává smysl.
U příspěvku:PROCITNUTÍ
ulicnice (Občasný) - 14.8.2006 > jo ta báseň, jak si mi poslala, je pěkná!
U příspěvku:ANEKDOTA
ulicnice (Občasný) - 14.8.2006 > možná bys mohl naspat i další básně!!! Proč už nepíšeš?!
U příspěvku:když umírala
ulicnice (Občasný) - 14.8.2006 > hezký, sice se v tom občas člověk ztrácí, ale dobrý, možná by se to dalo zkrátit! Je to hrozně dlouhý.
U příspěvku:Uvnitř stroje
ulicnice (Občasný) - 14.8.2006 > no, takový zvláštní!!! Ze začátku to na mě působilo vcelku dobře, řeka, moře oceán, nejdřív to vypadalo, jakoby v tom moři (ve vodě celkově) někdo zahynul, taková smutná báseň, ale pak si tam nasadil ten stroj, a už jsem se ztratila, proč tam má být??? Má to nějakou pointu????
U příspěvku:PROCITNUTÍ
ulicnice (Občasný) - 14.8.2006 > Tos myslela jako své druhé já??? Nebo jak to mám chápat, moc tomu, abych řekla pravdu, nerozumím... Ale možná, kdybys to pojala víc do hloubky, tak by to bylo dobrý,a dalo by to nějaký smysl, ráz, teď je to takový povídání o ničem...a něčem...Zkus to propracovat! Odpovím ti rovnou i na to, co ses mi ptala, inspiraci beru z mé hlavy, ze života... koukni ke mně, uvidíš...
U příspěvku:HODNĚ SVINSTVA NA SVĚTĚ
ulicnice (Občasný) - 13.8.2006 > ty jo, to čubrnim :) docela síla, tou šedou myškou si myslela náhodu??A proč zrovna koštětem?! Koukni ke mně!
U příspěvku:Čáry
ulicnice (Občasný) - 12.8.2006 > dík za bodíky!
U příspěvku:JEJDA
ulicnice (Občasný) - 12.8.2006 > Docela fajn, jen nechápu proč je u měsíců, roků...atd..slabost?! Copak to dává nějaký smysl??? Proč zrovna slabost? Koukni ke mě, mám novou báseň.
U příspěvku:nejtišeji
ulicnice (Občasný) - 11.8.2006 > dadik> aha, cesta vede, ale stejně takový zvláštní spojení - nemusíš stále vést...mně se to zdá takový divný, tedy jen ten závěr, jinak se mi to líbí.
U příspěvku:nikdo nikdy
ulicnice (Občasný) - 11.8.2006 > Max Bubakoff> dík, po přečtení tvého psaní jsem se musela od srdce zasmát, to je fakt dobrý s tim vožralým managerem, aspoň mám nějaký léta navíc...
ohledně této básně, bych řekla, docela čtivé...no ne?!
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter