Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:DALŠÍ FRAGMENT
MarTyna (Občasný) - 16.1.2008 > Arid> hledám...
U příspěvku:TŘI KRÁLOVÉ
MarTyna (Občasný) - 12.1.2008 > Ondrej Kern> Každé téma si holt žádá své lexikum. Pokud by např. LIII. pojednávala o internetu, budeť zakončena "enter" nebo tak nějak (příslušní experti by mi jistě poradili i něco, v ingliš, co by se rýmovalo).
Když mám víc času, píšu pohádky nepohádky pro děti neděti, a tam by sis archaismů užil, jéje!
U příspěvku:Crazy Áňa
MarTyna (Občasný) - 11.1.2008 > Skafloc> Nic pro we...
U příspěvku:TAJNOSTI
MarTyna (Občasný) - 8.1.2008 > Připomíná mi to Skarlanta. Ale asi jsi upřímnější. Technická připomínka: "skrz ni" je to česky.
U příspěvku:Loď Víra a naděje
MarTyna (Občasný) - 13.10.2006 > Holka, píšeš dobře! Má to švih a spád, je to uvěřitelný, představitelný. Nechat to trochu uležet, dozrát, případně proškrtat, co ti přestane připadat nezbytné, a pokud to vede k smysluplný pointě, tvá historka by mohla zabrat i na jiné děti, než ty z oddílu...
U příspěvku:setkání
MarTyna (Občasný) - 27.9.2006 > čtenář> Zajímavá dedukce. Nechceš psát detektivky? Nebo dívčí románky...?
U příspěvku:Povidlová
MarTyna (Občasný) - 23.9.2006 > A úplně zbytečně, to "se" tam vůbec být nemusí...
A proč nás vláčíš do brázd, když by se úzkost docela dobře dala měřit i v sadu? Podzim a brázdy, jo jo, ty se už něco nachodili (nebo -ly? záleží na životnosti podzimu!) spolu...
U příspěvku:maškaráda
MarTyna (Občasný) - 21.9.2006 > Naty> Jo jo, to mě taky napadlo...
U příspěvku:maškaráda
MarTyna (Občasný) - 18.9.2006 > umím si představit po hraně jít i procházet a třebas balancovat, ale "obcházet po hraně" - to přece nedává vůbec smysl...
U příspěvku:do noci vtrhl jsi
MarTyna (Občasný) - 18.9.2006 > sköld> forma básně mě zajímá, jen pokud jde o vnitřní rytmus, rým, členění do odstavců... grafický tvar je pro mě nepodstatný... i barvy... poezie musí obstát i černá na bílý...
kaligrafie mě nefascinuje... i když... znám jednoho, a to je mistr znáš Zdeňka Riegera? zkoušela jsem přiložit ukázku, ale v zdejším formátu z toho vycházel patvar...
U příspěvku:do noci vtrhl jsi
MarTyna (Občasný) - 18.9.2006 > sköld> Jak říkám, což bylo původně určeno Opíječovi, bacha na hluboký dekolty...
U příspěvku:hlavou zdí neprojdeš
MarTyna (Občasný) - 18.9.2006 > takhle nějak si představuju báseň - malej kufírek na dalekou cestu...
U příspěvku:do noci vtrhl jsi
MarTyna (Občasný) - 18.9.2006 > Opíječ tchýní> Velmi vtipná, poučná a smysluprázdná diskuse, hoši, vaše nitro se tu dekoltuje opravdověji, než ve vaší poezii...
U příspěvku:" DUSNO "
MarTyna (Občasný) - 16.9.2006 > Vihar> A víš Ty co? Tobě se nelíbí ta jediná povídka, co jsem kdy napsala, mně se nelíbí zatím žádná, co jsi sem napsal ty. Ať jsme si, co jsme si, ale moje stádo koní by se Ti určitě líbilo... Co říkáš na Arama (viz foto u jednoho z mých příspěvků)?
U příspěvku:do noci vtrhl jsi
MarTyna (Občasný) - 16.9.2006 > Raimund> V pravdě koho?
U příspěvku:" DUSNO "
MarTyna (Občasný) - 15.9.2006 > Vihar> Opakuji - ta souvětí na začátku fakt nemám na svědomí já, ale M.V. Ale takové šroubovice (á propos v jeho podání docela rafinovaně vystavené, těžko se mi napodobovaly), závorky, žonglování cizími slovy, světáctví a ironie k Vieweghovu stylu patří, si myslím.
A s těma hrubkama mě nedrážděte, to je stejně tak můžete hledat u M.V., čirou náhodou se nám na FF dostalo téhož kvalitního češtinářského vzdělání. (I ML vzdělání. Asi jsem nedávala pozor, dík za upozornění...)
A kdo nezažil cca patnáctileté manželství, možná nepochopí, o čem to celé je.
Já už to víckrát neudělám, psát jako ON! (Ale byla to docela legrace...)
U příspěvku:" DUSNO "
MarTyna (Občasný) - 9.9.2006 > Quotidiana> Nejvíc ze všeho ti koukám jde o tebe, o to, co si o tobě pomyslí Pan Bubák...
Od redaktora bych čekala kvalitnější posouzení textu.
Buď žádné kloudné argumenty nemáš, a pak je to čistá agrese, nebo je nechceš či neumíš sdělit a pak jsou tvé "redaktorské" poznámky k ničemu.
U příspěvku:" DUSNO "
MarTyna (Občasný) - 7.9.2006 > zirael> Ani bych neřekla, že ji dokončovaly oddané čtenářky... Na netu jsem našla semifinálové texty a mnohé z nich byly k hlavní postavě (a tu si kdekdo s M.V. ztotožňuje) docela slušně agresívní: počínaje tím, že z něj dělaly vola (v různých podobách) a konče vystupňovaným popisem fyzického násilí...
U příspěvku:" DUSNO "
MarTyna (Občasný) - 7.9.2006 > MiKa> To byla taková šílená soutěž... A hlavní cena? Hádejte... Oběd s Mistrem!
U příspěvku:" DUSNO "
MarTyna (Občasný) - 7.9.2006 > Quotidiana> Bodejť, že je to on. Ale jen do místa "...poněkud dotčeně."
U příspěvku:" DUSNO "
MarTyna (Občasný) - 7.9.2006 > MiKa> No jo, no, snažila jsem se zůstat ve Viweghově stylu, není mi vlastní a podle toho to vypadá... Zajímavý je, že zatím nikdo z lidí, kteří to četli, nepoznal, ten"autorský předěl"...
U příspěvku:" DUSNO "
MarTyna (Občasný) - 6.9.2006 > Zná tu snad někdo nějakou jeho slečnu? Ta by třeba mohla znát jeho adresu. Tu bych moc potřebovala. Když tak mi dejte vědět!
U příspěvku:" DUSNO "
MarTyna (Občasný) - 6.9.2006 > ztratila> Počkám si na další tipy... Slečna nejsem a jeho teprv ne!
U příspěvku:" DUSNO "
MarTyna (Občasný) - 6.9.2006 > ztratila> Že jo, že jsou v první části šroubovice šroubovatý... Ovšem, se stížnostmi se v této věci laskavě obracejte na kolegu M.V., první část totiž spáchal on... Můžete si třeba tipnout, kam až to má na svědomí.
U příspěvku:Babička
MarTyna (Občasný) - 6.9.2006 > Frazim> To je právě ten zádrhel, přes kterej budeš zakopávat, jestli to nezkusíš jinak. Buď je to pravdivé od A do Z, nebo je to povídka... Pokud opisuješ ze skutečnosti příliš doslova, bude tvému psaní chybět nadhled a lehkost, budeš zabředávat do popisu nepodstatností. Věřím ti, že konec není vymyšlený. Ale jako pointa to nefunguje. Můžeš namítnout, že tím ten příběh skončil, ale možná by stačilo podívat se trochu z jiného úhlu... A pak, příběhy přece nekončí! A ještě technická připomínka: co ti brání vzít si při psaní k ruce nějakou knížku, kam vždycky můžeš mrknout pro mustr, jak zacházet se zápisem přímé řeči (vím, o čem mluvím...).
U příspěvku:Pro dvěstě lidí
MarTyna (Občasný) - 6.9.2006 > Ta dlouhá sloka se mi líbí, je taková měkká, neokázalá. Tu závěrečnou jsem možná nepochopila, ale myslím zbytečně patetický. (Jo, možná je to detail, ale hezky česky se píše "jí dá knížku.)
U příspěvku:o řekách a tak
MarTyna (Občasný) - 27.8.2006 > Na vysvětlenou: 1) To jsou dvě básničky, ne jedna... 2) Jednou za mnou přišly děti a přinesly mi papír se slovy "slunce ovoce místo obraz strom" a chtěly, abych je použila v básničce (byly to pomsta, předtím jsem je podobně otravovala já). No, jen si to schválně zkuste, tahle sada slov, to je ňamka... Byla z toho:

Úroda

Vyrostla nám zeď.
Na zahrádce.
Sakra práce!
Místo stromu!
U sta hromů...

Co s ní dělat teď?

Slunce hřálo.
Ani málo
není ovoce!
Obrazy nám na zahrádce
visí po roce...

A když už jsem byla v tom psaní pro děti, napadla mě "i řekám". Aby věděly, proč je v moři voda slaná...
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter