Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Pane na nebi...
Tina (Občasný) - 2.11.2002 > No nevím koho si mám představit pod tím vypravěčem. Kohouta nebo člověka? No zajímavý...
U příspěvku:Deník těhotného manžela XIV
Tina (Občasný) - 2.11.2002 > je to hezké a vtipné, líbí se mi to, možná by jsi to mohl psát ale trochu delší jako víc epizodicky jinak držím palce
U příspěvku:Musím tě svést
Tina (Občasný) - 2.11.2002 > Je to na mě moc dlouhé, ale možná se mi to jenom zdá. Jinak věta, že ,,postavy nepůsobí moc uvěřitelně..", také není zrovna asi to ono. Ještě by mě zajímalo, jak si myslela, že film působí ploše. Jinak jsem ho neviděla, takže to jsou poznámky spíš ,, k textu"
U příspěvku:Spiderman
Tina (Občasný) - 2.11.2002 > chose -it s all right. Je pravda, že jsem comicsovou verzi přelétla nečetla jsem ji tak úplně podrobně, přesto mi přišlo, že aspoň základ zůstal zachován(asi jsi znalec) co se týče úvodu, zas tak pitomý mi nepřipadá a stojím si za ním. Netvrdím(ani v recenzi), že Spiderman je super film, myslím jenom, že určitou hodnotu má(že ne pro tebe to chápu)Monolog mezi hroby je silně patetický to ano, ale nemyslím, že byl pro diváka tak důležitý. V pubertě už nejsem, ale asi budu příště počítat víc s znalci jako jsi ty. Don t worry it s all right.
U příspěvku:Jak na věc (About A Boy)
Tina (Občasný) - 2.11.2002 > Díky za názor. Píseň je opravdu prezentovaná jako píseň od Lauryn Hill. Jinak co se týče skloňování, mě to nezní špatně, protože jsem žila dlouho v anglickém prostředí. Možná Čechům zní lépe přechylování, ale na druhou stranu bez přechylování jméno můžeš prezentovat všude. Asi je to otázka vkusu..
U příspěvku:Minority Report
Tina (Občasný) - 10.10.2002 > odpov. rawen / já sdílím tvoje nadšení ale musím říct že se Spielberg drží námět ale po přečtení je to samozřejmě něco úplně jiného jinak zajímalo by mě jestli se tady dá ten minority report sehnat musím říct že ve Státech je to bylo už vydaný nově měsíc před premiérou filmu
U příspěvku:Prostě sexy (The Sweetest Thing)
Tina (Občasný) - 3.9.2002 > Naprosto s tebou souhlasim, jiz po shlednuti komercni reklamy na uvedeny snimek mi bylo jasne, ze o velkou kvalitu nepujde. Odolala jsem i premlouvani me kamaradky, ktera ma rada Diaz(ne tak ja). Problem techto romantickych komedii je, ze jsou vsechny stejne. Pokud nemaji solidni scenar anebo aspon dobreho herce, neda se na to divat.
U příspěvku:Lilo a Stitch
Tina (Občasný) - 3.9.2002 > film vypada velmi mile postradam informace o rezii produkci a tak to je japonsky film nebo americky?
U příspěvku:Parfém
Tina (Občasný) - 23.8.2002 > OCENUJI VASE CESTINARSKE PRIPOMINKY! Asi si budu muset nekoho sehnat na korektury. Kdyby mel nekdo z vas zajem anebo znal nekoho kdo se vetsinu volneho casu nudi.. Jinymi slovy: Kdo by mel zajem na opravovani pravopisnych chyb za ,,rozumny poplatek"
Zn. Tina
U příspěvku:Kostka (Cube)
Tina (Občasný) - 21.8.2002 > Film jsem nevidela, ale slysela jsem ze je zajimavy.
Zni to ale velmi dobre!
U příspěvku:Parfém
Tina (Občasný) - 17.8.2002 > Diky za poznamky- Vrtusik-omlouvam se za cestinu, ale uz jsem se k tomu vyjadrovala, samozrejme to neni umyslne
Popelka- nevim co tim myslis, co bude dal, jestli myslis nove povidky tak zajiste. Jinak povidku neminim rozsirovat
pii- nezda se mi, ze je tam spousta informaci. Mozna ten obchodni dum je trochu neobratnost, ale jinak jsou ty informace urceny ctenari, aby si vse mohl plasticteji predstavit.
Dekuji vsem!
U příspěvku:Praha pod vodou
Tina (Občasný) - 14.8.2002 > No to je teda sila!!! Obzvlast kdyz jste na druhem konci kontinentu a tady je takove sucho, ze se tady neda dychat. Drzim palce vsem Prazakum, ktery jsou ted v Praze, vydrzte!!!!!(bohuzel nemuzu tam bejt s vami)
U příspěvku:Chris ISAAK: Wicked Game (1991)
Tina (Občasný) - 14.8.2002 > Osobne si myslim, ze tato recenze nema chybu!!Jak stylove tak obsahove je vyvazena, a velice dobre se cte! Diky
U příspěvku:Nová Hospoda
Tina (Občasný) - 12.8.2002 > Hezke oziveni, skoda, ze tam nemuzu zajet..
U příspěvku:Oběd
Tina (Občasný) - 2.8.2002 > Doufam, ze si to nepochopil spatne, chtela jsem jenom nastinit co by se v takovemto prostredi mohlo stat. Opravdu se mi ta proza libi.
U příspěvku:Oběd
Tina (Občasný) - 1.8.2002 > Hezky napsane, je tam viditelny tvuj vlastni styl psani. Skoda, ze to nebylo delsi.(chapu, ze by to asi skoncilo rvackou)
U příspěvku:Zachraňte prózu!
Tina (Občasný) - 24.7.2002 > Na prvni otazku je velice tezke odpovedet, nechci urazit autora o kterem proste jenom nevim.
Pokud nekdo mate tipy na ceskou prozu, rada se necham inspirovat.Elektronicky roman je otazkou nekolika let, nejvetsi rozdil bude mezi tim, ze si jej budeme cist na monitoru a tistena podoba uplne zmizi. No nemyslim si, ze v jakemkoliv pripade muze fantasy( to uz vubec ne) nebo scenar nahradit roman. Scenar potrebuje herce, jako takovy postrada jakykoliv prostor pro vizualizaci a opravdove uzivani si deje(popisy charaktery) Nevim treba nekdo uprednustnuje cteni scenaru, ale myslim, ze u prumerneho ctenare to nehrozi.(Scenar je vic narocnejsi na vizualizaci v podstate tam neni co cist, vsechno ostatni maji na starost herci, jako takovy je pro prumerneho ctenare narocny)
U příspěvku:deset minut
Tina (Občasný) - 23.7.2002 > Jen by me zajimalo jestli si to napsal taky za 10 minut. Jestli jo, tak je to super!
U příspěvku:Zachraňte prózu!
Tina (Občasný) - 23.7.2002 > No ja osobne si myslim, ze pokud je proza- povidka (sci fi nebo jina, nejsem velky priznivcem fantasy, i kdyz take proc ne)dobre napsana, mela by najit uplatneni i na Internetu(pokud by se nekdo snazil pomoci, nic se neobejde bez trochy snahy a pochopeni)
Souhlasim s Okinou, ze proza v Ceske republice je na upadku( priznam se , ze ceskeho autora jsem necetla uz nekolik let, protoze take ale neni co)
Presto si nemyslim, ze je povidka na upadku, prikladem je mnoho zfilmovanych povidek(takze aniz si to prumerny konzument v kine uvedomil nebyt prozy nebylo by se mozna ani na co koukat..
Take scenar je urcitym druhem prozy, ale to uz odbocuji
Co se tyce romanu, jako takoveho, rozhodne je ho tezsi napsat a jeste tezsi prodat...Presto ja pevne verim, v budoucnost romanu, i kdyz bude treba v elektronicke podobe
U příspěvku:Porno fáze
Tina (Občasný) - 23.7.2002 > Nemam nic proti pouzivani ,,korenenych vyrazu" v proze, ale asi kdybych te neznala, si myslim sve..
Jinak velky autori za podobnym stylem prave schovavaji kritiku konzumniho zpusobu zivota(pr.Kozoroh Raka-nemuzu si vzpomenout autora, mam jeho sbirku doma, ale ty urcite vis).U tvoji prozy bez urazky tuto kritiku jeste nevidim(neznamena, ze toho nemuzes dosahnout nekde jinde)Co se tyce toho, ze si nekdo vymysli sci fi
promin, ale myslim, ze sci fi je cim dal tim vic popularni a napriklad novy film Minority Report(Steven Spielberg) vznikl prave podle povidky autora sci fi Phillipa K. Dicka, z roku 1956. Je to prave sci fi povidka, ktera inspiruje mnoho filmu(Vanila Sky, Minority Report, Matrix..)
Jo uz jsem si vzpomela Miller, ale zas nevim krestni..,takze nepomlouvat sci fi prosim..
U příspěvku:Předčasná krize středního věku
Tina (Občasný) - 23.7.2002 > Libi se mi tvuj nadhled, premyslel si o tom napsat timto zpusobem neco delsiho? Jako denik... no ty bys uz neco vymyslel...
U příspěvku:Mulholland Drive
Tina (Občasný) - 23.7.2002 > Souhlasim s tebou, ze Lynchovi filmy se zaobiraji zejmena fikci a zpracovanim podvedomi(vysnene reality).Myslim, ze tvuj rozbor nekterych postav je velice rozumny( jen jsem nepochopila co jsou ,,agregori" nemeli to byt ,,agresori"?) S konecnym vysvetlenim vrazdy cernovlase mas take pravdu, na konci filmu jsem mela nepopsatelny pocit hruzy a zdeseni a pak jsem si uvedomila,ze blondyna musela zabit cernovlasou(diky za potvrzeni teorie)Ackoliv jsi muj trochu konkurent, hodnotim ti to dobre, jenom si to mel napsat trochu driv
U příspěvku:Minirecenze 4 různorodých CD
Tina (Občasný) - 18.7.2002 > Diky za recenzi na Trickyho, jsem opravdu zvedava, jak u takoveho interpreta muze fungovat Best Of..(asi dobre) Jinak myslim, ze neni potreba uvadet, ze jeden ze songu je jeden z oblibenych tve pritelkyne. Myslim, ze autor pisici recenze uz na nejake urovni, by se tohohle mel zdrzet(neni to profesionalni, a ctenare to nezajima)
U příspěvku:Kráká historie nejúspěšnějších hrdinů amerického komiksu
Tina (Občasný) - 14.7.2002 > Chtela bych podekovat Thomasi Hudsonovi, ktery mi dal neprimy podnet k napsani tohoto clanku.
U příspěvku:TATA BOJS Biorytmy 2002
Tina (Občasný) - 11.7.2002 > No to me mrzi, Bowie je muj velky oblibenec. Premyslela jsem take o recenzi na tuto desku v mem vlastnim podani, ale uz je asi pozde. Souhlasim s tebou, co se tyce predeslych alb, me je nejblizsi Outside.
U příspěvku:Jiná doba
Tina (Občasný) - 4.7.2002 > Diky za podporu, sci fi take neni zanr, ktery je mi zas tak uplne vlastni. Chci psat trochu neco jineho.Je pravda, ze souveti tam moc nejsou a tak, ale to je prave kvuli tomu. Jinak diky, jeste jednou za podporu.
U příspěvku:Ve špatnou dobu, na špatném místě
Tina (Občasný) - 3.7.2002 > Pripomina mi to Dostojevskyho Zlocin a Trest Neni to spatne napsane, ale je to nedokoncene.Zni to jako kousek z neceho vetsiho. Kdyz to vic roztahnes a das tomu delsi pribeh muze to byt dobra povidka
U příspěvku:Nebe nad Berlínem
Tina (Občasný) - 27.6.2002 > Ano mluvime o stejnem filmu, to mam z toho koukani na televizi....
U příspěvku:Spiderman
Tina (Občasný) - 27.6.2002 > Tom, you don t mean it serious right?
I ll kick your a...!
U příspěvku:Spiderman
Tina (Občasný) - 25.6.2002 > No dobra otazka po nejakych se poohlidnu. Jinak zrovna Spiderman ma pro Americany dost specialni vyznam po utocich z 11. 9. je uloha hrdiny, ktery vyhraje nad zlem v modernim americkem akcnim filmu mozna dulezitejsi, nez kdykoliv predtim. Ja jsem do konce byla svedkem potlesku po uvadeni Spidermana, coz by se v ceskych kinech asi tezko stalo.Takze asi tak, jinak slibuji neco nekomercniho,ale asi to bude nejakou dobu trvat
U příspěvku:TATA BOJS Biorytmy 2002
Tina (Občasný) - 23.6.2002 > Diky za recenzi!jJinak rada bych si precetla recenzi na nove album Davida Bowieho, co tomu rikas?
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter