Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vinařka
monet (Občasný) - 4.9.2003 > Cedrik> Je to olej na platne 30x20, ale musim se omluvit...je to focene na kompaktni fotak a fotka scanovana,takze kvalita nic-moc.....
U příspěvku:Natalie
monet (Občasný) - 6.5.2003 > Pokus o portrét malé Natálky.
U příspěvku:Co skrýváš?
monet (Občasný) - 11.4.2003 > Trochu na mne z toho dycha inspirace Francoisem Villonem......necetl jsi ho nahodou???? Romenticke se to zda na prvni pohled,ale pri hlubsim prozkoumani je to spis s nadecham melancholie......ale jinak docela dobre
U příspěvku:Temná záře
monet (Občasný) - 11.4.2003 > Je to dobre, bezvadne vyjadreny pocit co pocit je to popsany stav nad stavem, mlceni nad mlcenim, touha nad touhou.......smrt nad smrti a zivot nad zivotem......
U příspěvku:Francie
monet (Občasný) - 10.4.2003 > Jen Lipa> Jo, Jeniku asi to tak nejak bude. Byl to totiz takovy nahly napad a ani jsem nad tim nejak nehloubal. Slo to nejak samo........
U příspěvku:Francie
monet (Občasný) - 3.4.2003 > liiloo> Je to focene. V tom vetru na podzim bych to tam asi dlouho nevydrzel:-)
U příspěvku:Francie
monet (Občasný) - 1.4.2003 > Pijící Slon....Na Normandském pobřeží Francie.
U příspěvku:Oko
monet (Občasný) - 8.1.2003 > čtenář> Nezavid jo???!"!!!! To neni hezke!!!
U příspěvku:Profil
monet (Občasný) - 8.1.2003 > čtenář> Uz vim od kud vitr fouka.....nech si to jo???!!!
U příspěvku:Madona s růží
monet (Občasný) - 27.11.2002 > Jen Lipa> Hlubiny zapomneni neexistuji.....nekde tady urcite jeste visi v nejake duchovni rovine....jen se k ni dostat....a to zase neni tak tezke....
U příspěvku:Madona s růží
monet (Občasný) - 25.11.2002 > Jen Lipa> Co takhle ozivit ty "holuby"???
U příspěvku:Vzpomínka
monet (Občasný) - 25.11.2002 > Souhlasím se čtenářem 25.11.
U příspěvku:"Monetova" dáma v černém
monet (Občasný) - 25.11.2002 > Je to vážně Tvůj pocit z obrazu?? Je to skoro ONO!!! Víc takových přemýšlivých milovníků umění!!
U příspěvku:Madona s růží
monet (Občasný) - 25.11.2002 > Jen Lipa> Tak to je teda bomba!!!Je to skvely!!!Mozna bychom se mohli domluvit a ja namaluji nejakou tvou basen!!!
U příspěvku:Panská ulice
monet (Občasný) - 6.11.2002 > čtenář> Diky....chodim tudy kazdy tyden......
U příspěvku:Lilith
monet (Občasný) - 4.11.2002 > Prvni sloka je tak na 250% vrcholen ponure dekadence!Preloz to anglictiny a prodej nejake hard-trash-ultra metalove kapele a vydelas majlant!!!
Libi se mi to !!!!!
U příspěvku:S růží
monet (Občasný) - 4.11.2002 > Angel of hell> Částečně jsem to, co jsi zde zminil chtěl osvětlit tou poznámkou o čelním osvitu.....Ten udelal ten stin na leve ruce......Co se tyce vlasu, tak stale zkousim nove techniky a jeste jsem se nijak nevyhranil....Potrebuji cas, ktery nemam. M.
U příspěvku:Profil
monet (Občasný) - 4.11.2002 > Martin> Tenhle jsem s velkymi prestavkami delal od unora do cervence......jinak cca 1-2mesice podle nalady samozrejme....
U příspěvku:Oko
monet (Občasný) - 4.11.2002 > čtenář> Kdyz kritika - tak vecna!!!Prosil bych o vice taktu.Tato reakce nesvedci o inteligenci adekvatni k posuzovani cizich vytvoru......Dekuji M.
U příspěvku:Oko
monet (Občasný) - 30.10.2002 > čtenář> Nenene......to je jenom shoda nahod!!!!!!!Ale sam se musim priznat,ze je to mozna jeden z mych pratel....nevim!
U příspěvku:Chrám Páně
monet (Občasný) - 30.10.2002 > Znám to tam...je to parádní...takové "sakrálně vzletné"
U příspěvku:Dílo
monet (Občasný) - 23.7.2002 > Paráda!!!!!Moc se mi to líbí......Cítím to samé...
U příspěvku:Kosatce 1
monet (Občasný) - 14.2.2002 > Velmi pekne!!!Vzhledem k obtiznosti akvarelu.....
U příspěvku:Lenka Š
monet (Občasný) - 14.2.2002 > Jen Lipa> Zdravim Te Jene! Mas pravdu, ze hrud prilis nevynika, ale je to nejen scannerem, ale hlavne take tim, ze jsem kladl duraz na oblicej, ktery je stezejnim objektem. Ostatni jsem pouze trochu vice naznacil..
U příspěvku:Luciferův prorok
monet (Občasný) - 17.12.2001 > Skoro jak od Erbena...
U příspěvku:Oči?
monet (Občasný) - 6.12.2001 > marjánka> Marjanko, Marjanko, ma... Myslis, ze abstrakty jsou kycovite???? A nema te to rozhodne uklidnovat!!!! A je to Koh-i-noor na Cansonu
U příspěvku:Oči?
monet (Občasný) - 6.12.2001 > Thomas Hudson> No to melo byt studene!!!!
Mozna jeste vice!
U příspěvku:Ticho
monet (Občasný) - 19.9.2001 > Pan je romantik!!!!! Obcas se mi to stane s pulitrem....
U příspěvku:Emancipace
monet (Občasný) - 19.9.2001 > Jednu, co valci znam az moc dobre. Ze vsech stran.Ale do uradu bych ji nedaval....a kdyz vzala cloveka "do prace"......
U příspěvku:Rozeznění
monet (Občasný) - 19.9.2001 > Myslis, ze to nekdo pochopi??? No, alespon kousek by mohli..... Je to dobre.
U příspěvku:Růže
monet (Občasný) - 13.9.2001 > To je moc pekneeeeeeee....Jeste jednu.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter