Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Podzim
karolinka (Občasný) - 12.11.2001 > Máš asi dobrého dodavatele... ale do psaní bych to netahala.
U příspěvku:okultistická...
karolinka (Občasný) - 12.11.2001 > Nijak objevné, i když milé. Těch několika překlepů je škoda.
U příspěvku:Domácí výprodej
karolinka (Občasný) - 10.11.2001 > Pokud jsem to pochopila správně (a sama si nejsem jista, zda ano), pak máš patrně nějaký problém s děvčaty, která si vydělávají na živobytí vlastním tělem. Zajímalo by mě proč? Nemají duši, srdce, city? V čem je háček?
A s tím "zůčtováním", no no no no...
U příspěvku:Let ke svobodě
karolinka (Občasný) - 8.11.2001 > Mně se ten nápad líbí, jen by se mohl zpracovat lépe.
U příspěvku:Kráska s mírnou nadváhou
karolinka (Občasný) - 8.11.2001 > Cokoli z nebe (kromě blesků, přirozeně); kdo mě vysvobodí, dostane princeznu a... ne, to by nešlo... dostane... ale co, pánové už si určitě něco vymyslí :)
U příspěvku:Kráska s mírnou nadváhou
karolinka (Občasný) - 7.11.2001 > Mě by taky dva chlebíčky z bufáče neoblažily, to přiznávám a nadváhu jsem nikdy neměla a nemám.
Aby bylo jasno: nerada bych tu byla za nějakou přehnanou epikurejku, která tvrdí, že diamanty jsou pro holku nejlepší kamarádi; bramborové placky jím rukama stejně jako kuřecí stehna, po makaronech nemusím ani používat rtěnku a byla bych moc ráda, kdyby se v březnu našel někdo, kdo mi dá první jarní sněženky. Růže od pitomce mě nechávají chladnou a nevím, co bych dělala s norkovým kožichem (kromě toho, že bych si připadala nechutně). Ale přece jen... je opravdu taková potíž přestat mluvit, začít jednat a snést to příslovečné modré z nebe?
Nejspíš jsem se trochu nemístně nechala unést, omlouvám se...
U příspěvku:FRAGILE
karolinka (Občasný) - 7.11.2001 > DeadKennedys, obávám se, že ve tvém případě byl už laktační cyklus ukončen, teď se jen přizpůsobit nové realitě :)
U příspěvku:List a voda
karolinka (Občasný) - 7.11.2001 > Ale ne, já tam půjdu... někdy bych ten konec světa měla docela ráda za sebou - konec trápení, konec potíží, konec konců... kudy se tam jde? :)
U příspěvku:Podzimní stýskání
karolinka (Občasný) - 7.11.2001 > Smutné, co jiného se dá u básničky o podzimním stýskání čekat, že? Napiš nějakou zamilovanou, třeba o smutných očích :) a nemusí to být ani oči Heleny Karadžičové...
U příspěvku:List a voda
karolinka (Občasný) - 6.11.2001 > Já mám ruku malou jako opička...
U příspěvku:Kráska s mírnou nadváhou
karolinka (Občasný) - 6.11.2001 > Aha. Tak to bude chyba ve mně, asi bych měla přestat mít tak ráda Swimming Pool - ten samotný stojí něco kolem devadesáti korun. Nejspíš nejsem ta správná partie :)
Na druhou stranu tyhle zhublé krásky většinou moc nejí, spíš jen tak uzobávají, jak si zvykly...
U příspěvku:Láskyplný sonet
karolinka (Občasný) - 5.11.2001 > Nevím, jestli je to nesmlouvavou formou sonetu nebo něčím jiným - připadá mi to skoro až nemístně strohé a chladné (vzhledem k tomu, že je to o lásce). Možná to ale jen špatně čtu.
U příspěvku:Novodobý Marat
karolinka (Občasný) - 5.11.2001 > Takhle dopadneme všichni :)
U příspěvku:Kráska s mírnou nadváhou
karolinka (Občasný) - 5.11.2001 > Večeře za pětistovku? I ty škudlile! Změň restauraci (případně peněženku), tudy cesta nevede :)
U příspěvku:List a voda
karolinka (Občasný) - 5.11.2001 > Zní to lákavě, bohužel jsem od Klatov dál, než by se pro podobnou procházku hodilo. Dívej se i za mě, to určitě dokážeš :) Co je tam ještě víc? Nenapínej mě...
Zapadané cestičky, to je moje téma :)
U příspěvku:Mému snu
karolinka (Občasný) - 4.11.2001 > Ano, i takové básničky mi psali... než odešli.
U příspěvku:Svět je nádherné místo k zabití
karolinka (Občasný) - 4.11.2001 > Krásná pointa, za poslední dva řádky (ale nejen za ně) to stálo.
U příspěvku:Pak...
karolinka (Občasný) - 4.11.2001 > Je to poněkud starosvětské, ano. Zároveň ale čisté stejně jako ten pocit v pozadí.
U příspěvku:Kaštany aneb umění
karolinka (Občasný) - 4.11.2001 > Tvá poezie je mi blízká, Martine...
U příspěvku:List a voda
karolinka (Občasný) - 4.11.2001 > Připadá mi to poetické skoro až absolutně - a tu otázku "Próza?" jsem položila proto, že je to zařazené v rubrice próza. Prostě mi to na danou rubriku nesedí.
Ale děkuji za další kompliment; kde je park v Chudenicích a jak se tam jde? Pokud ti nevadí, že budu šlapat po stejných cestičkách jako ty...
U příspěvku:Bezčasí
karolinka (Občasný) - 2.11.2001 > To, že Martina "bije na city" se mi nelíbí ani trochu. Naštěstí je tohle vyznání samo o sobě dobré.
U příspěvku:List a voda
karolinka (Občasný) - 2.11.2001 > Próza?
U příspěvku:Černá a bílá
karolinka (Občasný) - 31.10.2001 > Budeš to mít patrně v životě lehké, když si takhle dokážeš přizpůsobit to, co se ti nehodí. Co bys dělal, kdybych ti prostě řekla, že se mi to líbí, že to mám pod kůží a že je to pro mě přirozené stejně jako to, že voda teče z kopce a slunce vychází na východě?
Ale asi bychom jen zbytečně omílali své a nic by se nevyřešilo. Čili já odcházím tudy a ty zase tudy. Hodně štěstí na cestě.
U příspěvku:Čekání na minulost
karolinka (Občasný) - 30.10.2001 > Martino a kachno, dovolím si nesouhlasit: anonymita tu přirozeně funguje, ale jen v případě, že si to člověk přeje. Martina je tu Martina, karolinka je tu karolinka a kachna je tu kachna. Neznáme sice svá příjmení ani další nacionále, ale každá z nás představuje určitý souhrn myšlenek a postojů, které nás charakterizují. Oproti tomu Čtenář je Čtenář a vzhledem k tomu, že jím může být kdokoli (včetně Martiny, karolinky a kachny, kdyby kterákoli z nich nehodlala ventilovat vlastní myšlenky pod vlastním jménem), jde o něco jiného.
Omlouvám se zároveň marjánce, že pod jejím dílem rozebírám něco, co s ním nesouvisí. Promiň...
U příspěvku:Pocity na pocity
karolinka (Občasný) - 30.10.2001 > Bolí, bolí...
U příspěvku:Černá a bílá
karolinka (Občasný) - 30.10.2001 > Víš, konvence jsou už prostě konvence a z toho vyplývá, že jsou dané a za známku kulturnosti je pokládáno jejich dodržování nebo přinejmenším neporušování, přinejhorším ozbrojený mír.
Chyby v i/y mě jako čtenáře, spotřebitele a přihlížejícího prostě uráží, protože poté, co jsem vyrůstala v příjemné společnosti knížek a sem tam si taky sama něco čmárnu, pro mě jazyk znamená opravdu hodně a budí ve mně úctu ti, kteří jím umí zacházet.
Pokud ti konvence připadají neužitečné a obtížné, pak je to jednoduché - já odejdu tudy a ty zase tudy. Ty budeš dál psát své - vlastním přesvědčením o zbytečnosti pravopisu podložené - příspěvky a já si budu psát zase svoje. Tak už to na síti (a prakticky i v obyčejném životě) chodí.
U příspěvku:Tmavomodrý svět...?
karolinka (Občasný) - 30.10.2001 > Oči jsou ztotožněné se mnou. Přímo v hlavě. Beru to jako kompliment a děkuji :)
U příspěvku:Čekání na minulost
karolinka (Občasný) - 30.10.2001 > Martino, nebylo to u mé věcičky, ale u posledních veršů od Ellenny (pokud mne paměť nemýlí); na druhou stranu si myslím, že přímo tenhle čtenář měl přinejmenším názor - zaplaťbůh za to - a dvojka není tolik zlá.
Systém toho, že si někdo něco přečte jako čtenář a zahalen rouškou anonymity rozdává pětky doprava doleva, mi ovšem uniká.
U příspěvku:Čekání na minulost
karolinka (Občasný) - 29.10.2001 > Nápadité, přiměřené, všechno hraje do celku. Co říct víc?
U příspěvku:Tmavomodrý svět...?
karolinka (Občasný) - 29.10.2001 > To už se čas od času stává, že něco zapadne takřka bez povšimnutí a něco ne. Nemyslím si ale, že by to byl důvod pro to, aby sis dával tak drsnou známku. Zkus to říct jinak, ostatně většina autorů říká jednu a tutéž věc různými způsoby celý život.
U příspěvku:Černá a bílá
karolinka (Občasný) - 28.10.2001 > Vidím, že v tom máš jasno a pokud se hodláš programově stavět proti zavedeným konvencím a pravopisným normám (případně na ně nebrat ohledy), musím jen opakovat, že je to tvoje věc.
A ti, kteří tvé myšlenky - které jsou tu i tam souvislé, koherentní a rozumné, to musím uznat - čtou a nevěřícně třeští oči nad pravopisem... nu, jsou to JEN čtenáři. Osobně dávám přednost tomu, aby se s nimi zacházelo poněkud uctivěji. Ale to je, jak se zdá, zase jen můj problém.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter