Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jak já bych chtěla truchlit!
karolinka (Občasný) - 6.5.2003 > Kelly: a v čem je Bůh a smrkání tak odlišné? Hmmm. Tohle už není tao. Tohle už je zen buddhismus. :o)))
U příspěvku:Tao hudby, obrazu, lásky a slov
karolinka (Občasný) - 6.5.2003 > Kelly: Snažím se dělat do tolika věcí, kolik mi čas dovolí, což je asi tak polovina věcí, do kolika bych dělat chtěla :o) Kromě toho - jak nedělat do tao, když je všude kolem tebe? :o)))
U příspěvku:Tao hudby, obrazu, lásky a slov
karolinka (Občasný) - 6.5.2003 > AdaMM a Naty: Tao je přesně takové, jaké si je kdo udělá :o) Je pravda, že "okamžik věčnosti" může působit kýčovitě, ale zároveň hezky vyjadřuje tu neurčitost určitosti, která mi na taoismu učarovala. Pompéznost je neúmyslná - ostatně dva poslední verše by ti měly odpovědět za mě ;o)
U příspěvku:Tak teda taky skáču
karolinka (Občasný) - 4.5.2003 > jelen> To už ale nebude ono, že? Tak nějak to ztratí tu dynamiku. :-)
U příspěvku:Dobytí Tróje
karolinka (Občasný) - 3.5.2003 > Ty obrazy :)
U příspěvku:Tak teda taky skáču
karolinka (Občasný) - 3.5.2003 > Nakonec bys stejně zjistil, že si kvůli tobě žádná fanynka tričko neroztrhala. Smutné, že? :)
U příspěvku:Stěhuju se
karolinka (Občasný) - 1.9.2002 > Umazala jsem je. Patří už do jiné doby, jiného světa.
U příspěvku:Smrď mi životem
karolinka (Občasný) - 5.5.2002 > Díky, Orphee... tažní ptáci se vrací ze severu... AlexiBobře, děkuji :) o tom cítění vím.
U příspěvku:Stěhuju se
karolinka (Občasný) - 2.5.2002 > Životů mám víc než dost, Aquarie. Někdy si říkám, že teď už přijde ten poslední... a zase nic :) Děkuji.
U příspěvku:Stěhuju se
karolinka (Občasný) - 2.5.2002 > kaulik - děkuji, naprosto oki :-)
Golden Norek - možná zánik, nebo třeba odchod jinam. Zouvání vztahu, který začal tlačit. Blbá jsem já...
U příspěvku:Marnotratná dcera
karolinka (Občasný) - 25.4.2002 > Co ti tam chybí, Adonai?
U příspěvku:Nic neříkej
karolinka (Občasný) - 2.1.2002 > Jestli si mohu dovolit malinkou připomínku, tak ten "CELEJ svět" se tam jazykově vůbec nehodí - a vzhledem k tomu, že je tam kromě "malejch holek" osamocený, bych osobně volila spisovnou češtinu. To je ovšem jen můj názor...
U příspěvku:Prohraný život
karolinka (Občasný) - 2.1.2002 > Zžírá? Poněkud drsné pokušení... :-(
U příspěvku:Nečekej
karolinka (Občasný) - 23.12.2001 > Nelíbí se mi. Ani pocitově, ani formálně. Jako terapie ti tohle možná pomáhá (a i o tom si dovolím pochybovat), jako báseň je to ovšem hluboko pod tvou úrovní. Mysli si o mně co chceš, jinak hodnotit nemohu, nedokážu a nechci.
U příspěvku:O sněhu a tak..
karolinka (Občasný) - 22.12.2001 > Krásně zpívá... jsem tady.
U příspěvku:KDYŽ ZAZNĚL POTLESK
karolinka (Občasný) - 20.12.2001 > Tváří se to jako legrace, ale je to smutné...
U příspěvku:Inzerát
karolinka (Občasný) - 20.12.2001 > Zápletka není špatně vymyšlená, jen mi chybělo něco nad ní, něco víc. Je to taková humorná historka - a to mi připadá málo.
Poslední dva řádky s inzerátem nejsou odražené zvlášť, což po průběhu povídky (a při jejím rozdělování do odstavců během celého děje) chybí a mate.
A když už to má být z Ameriky, možná by nebylo od věci používat americké tvary telefonních čísel...
U příspěvku:Dvě slova
karolinka (Občasný) - 20.12.2001 > Ano - láska. :-) Ta nám dává pěkně zabrat.
Formálně by se tomu dalo možná leccos vytknout, ale pocitově je to až bolestně něžné.
U příspěvku:Zatímco spíš
karolinka (Občasný) - 19.12.2001 > Tolik symbolů, tolik citu... odvažuji se jen hádat, kdo je příjemcem tak laskavých, velkorysých a citově odevzdaných veršů - závidím mu skoro stejně jako nezávidím tobě; nezaslouží si je.
U příspěvku:Sudičky
karolinka (Občasný) - 9.12.2001 > Je moc krásná - a věř mi to nebo ne, slyším tvůj hlas, jak ji čteš :)
U příspěvku:Bez tebe
karolinka (Občasný) - 4.12.2001 > Znám, zažila, probolela až do dna, našla, milovala, ztratila a přežila. Posaď se ke mně, sestřičko...
U příspěvku:Panna
karolinka (Občasný) - 3.12.2001 > Je krásná. A krásně nakreslená.
U příspěvku:Chci
karolinka (Občasný) - 27.11.2001 > Martino: pokud se tím, že se snažím co nejpodrobněji vysvětlit svůj pohled na věc (a prosím, milosrdně odhlédněme od skutečnosti, že se mi to ne vždy daří) projevuje to, že nerespektuji názor a cítění druhých, pak ztrácím slova. Věř mi, umím číst velice pozorně.
U příspěvku:Chci
karolinka (Občasný) - 26.11.2001 > Cavalero, opomíjím pravdu, že jsi hodnotil už v okamžiku, kdy jsi řekl, že je to jako básnička "nic moc". Ve skutečnosti ji v sobě máš ohodnocenou už od té chvíle. To, co jsem chtěla tou poslední větou naznačit, bylo asi následující: těžko hodnotit natolik osobní a citově napsané básně; buď se do nich ponoříš a cítíš z nich ten úmysl, tu náladu, tu lásku (což se stalo mně) - nebo ti nic neřeknou a v tom případě to není ničí chyba. To se stává, protože nejsme všichni naladěni stejně. Prostě to vidíš jinak. A to je případ tebe a daných veršů.
Neber to jako osobní výpad, prosím. Já teď jen doufám, že jsem se vyjádřila úplně jasně a ještě to nezhoršila :-)
U příspěvku:Chci
karolinka (Občasný) - 25.11.2001 > Cavalero, tahle básnička veškerá pravidla přebíjí právě obsahem; takže i když je možná formálně nedokonalá, citově tě pohltí svou upřímností natolik, že se zasníš a ten pocit VIDÍŠ - a to je důvod, proč jsem jí dala jedničku.
Osobní poezie se vždy těžko hodnotí...
U příspěvku:Chci
karolinka (Občasný) - 25.11.2001 > A znovu: šťastný to ďábel :-) nebo to není tentýž?
U příspěvku:Rendez-vous s ďáblem
karolinka (Občasný) - 21.11.2001 > Šťastný to ďábel :-)
U příspěvku:Noční strach
karolinka (Občasný) - 20.11.2001 > Souhlasím s peetee... první polovina je magická, tajuplná, hravá. Z druhé je cítit nejistota, není to tak - možná hravé, nebo je snad "myšlenkomalebné" to správné slovo?
U příspěvku:Podzim
karolinka (Občasný) - 13.11.2001 > Cítím z toho vůni trávy (která mně osobně vždycky připomíná něco mezi provlhlým seníkem po kyselých deštích a hořící matrací), která podobné věci inspiruje - tak jsem to myslela.
U příspěvku:SLZY NADĚJE
karolinka (Občasný) - 12.11.2001 > Je toho tolik, že se v tom člověk špatně orientuje, ale přinejmenším si každý vybere to své. Mně se to podařilo.
U příspěvku:Podzim
karolinka (Občasný) - 12.11.2001 > Máš asi dobrého dodavatele... ale do psaní bych to netahala.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter